Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.01.2007 01:48

Lainaus: kuopassa

Unohdin mainita aikaisemmassa viestissäni kasvikunnan olennot ja niihin rakastumisen ja niiden kanssa nylkyttämisen.

tuostapa tulikin mieleeni kumma luonnonilmiö:

keväällä oltiin emännän kanssa pihalla, en muista mitä toimitettiin, mutta kävin ihmettelemään kummaa korkeataajuista vihellystä. hetken aikaa etsittiin äänen lähdettä, kunnes se löytyi pihalla kasvavasta koivusta.

sen rungossa on vanha ruhje, joka on arpeutuessaan muodostanut jotakuinkin pimpsannäköisen muodostuman... vihellys kuului siitä, lisäksi siitä valui mahlaa.

naapurit ja ohikulkijat varmaan ihmettelivät kun naurettiin kippurassa nurmikolla mokomaa luonnonoikkua...pervo puu.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2007 11:33
Itse tunnen seksuaalista vetoa naisii, mutten usko että voisin seurustella tai rakastua naiseen.
Olen siis seksuaalisesti naisista kiinnostunut, mutta hetero.
Hohoh ; )
Kirjoittanut: Mad Cobbler (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.01.2007 00:58
Paukkuu joka suuntaan kuin saluunan ovi. Pojista/miehistä mulla on ryytänän huonoja/olemattomia kokemuksia, vaikka onhan mulla muutamia poikia kavereina. Se on silleen sääli, et en mie mittään sukupuoli syrjintää haluaisi harrastaa, mut minusta alkaa vahvasti tuntumaan että asia on toisin päin...
En oo nyt pitkiin aikoihin katsonut ketään millään vakavalla silmällä, mut yhä enemmän katselen kyllä satunnaisesti tyttöjä/naisia. Kiusallista, sillä sitä vähemmän löydän miellyttäviä puolia noista miessukukannan edustajista, jotka kohtelevat sitä pahemmin kuin jotain tautista tai saarnastuoliin lentänyttä lepakkoa.

Tytöt ovat suhtautuneet enemmän suopeasti, vakken olekaan suoraan uskoutunut kuin läheisimmille ystävättärilleni, et olen tälläkin saralla musta ja takkuturkkinen lammas. Kyllä se on, kun meinaan asuu tämmöisessä pienessä käpykylässä. Serkkuni, joka on myös ystäväni sai väärinkäsityksen seurauksena peräänsä kulovalkean lailla leviävät juorun, että hän olisi lesbo; tästä seurasi hänelle paljon ongelmia, ja suurin osa hänen vanhoista ystävistään lakkasi jopa puhumasta hänelle, kuin hän olisi halunnut provosoida lesboudellaa, vaikkei hän edes ole.

Vähän minuakin pelottaa, vaikka ystäväni hyväksyvät ja tukevat, en yleensäkään muista minulle tärkeistä henkilöistä ole varma. Kerran tuolla koulussa oli jotain pientä juorua liikkeellä, mutta se liitettiin enemmänkin erääseen vähemmän läheiseen ystävääni, eikä minuun.

Tytöistä minulla on myös jokseenkin kauniimpia, mutta sitoutumuksettomia kokemuksia, lähinnä parin ystäväni kanssa; toverillista halailua, koskettelua, silittelyä, kädestä pitämistä ja syleilyä. Ei millään syvemmällä intressillä tai tarkoituksella, kunhan vain sillä tavalla... toverillisesti.

Voisin ihan hyvin kuvitella seurustelevani jonkun tytön kanssa, vieläpä jos tää surkea flaksi poikien suhteen jatkuu vielä tulevaisuudessa.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2007 11:11

Lainaus: Mad Cobbler

En oo nyt pitkiin aikoihin katsonut ketään millään vakavalla silmällä, mut yhä enemmän katselen kyllä satunnaisesti tyttöjä/naisia. Kiusallista, sillä sitä vähemmän löydän miellyttäviä puolia noista miessukukannan edustajista

Mulla melkein just samalla tavalla. Kaksi vuotta sitten huomasin olevani bi, sillä ihastuin suunnattomasti erääseen ystävääni. En koskaan kertonut hänelle, enkä kellekään muullekaan (paitsi siskolleni ja serkulleni). Nyt on alkanut tuntua, että katselen enimmäkseen tyttöjä. Kiinnostun yleensä sellaisista henkisesti sukupuolettomista ihmisistä ja varmaan siksikin ihastun helposti sukupuolettomasti pukeutuviin ja käyttäytyviin tyttöihin, sillä pojista näitä löytyy vähemmän. En oo edes enää varma olenko lesbo vai bi ja kaapista tulemisesta on tullut yhä hankalampaa.
Kirjoittanut: angelofdeath (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2007 19:21
kuulun sateenkaarikansaan
olen bi itsekkin
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 17:39
Mut voi varmaan luetella teiniksi joka tahtoo olla "in"

Eli siis täältä kuittaa bisseksi ittensä luokitteleva naikkoen, mut enemmän mä tunnun kallistuvan miekkosten puolelle.

Osaan kyllä järjestää itteni ihastumaan kaikkiin, kaks vakavempaa ihastusta vuodessa on ihan hyvä luku ku ottaa huomioon että n.17v olin lähinnä tunnevamma kaiken suhteen.

Tällähetkellä kyllä on vaan yks ihastus listalla ja seki on aika pitkäaikanen semmonen ku on bestis. Ja jep, se tietää siitä. Umpihetero ja seurusteelee jätkän kanssa :P
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:47
Heh, 'vanha' keskustelu revitty auki...

Lainaus: BelaVamp

Kiinnostun yleensä sellaisista henkisesti sukupuolettomista ihmisistä ja varmaan siksikin ihastun helposti sukupuolettomasti pukeutuviin ja käyttäytyviin tyttöihin, sillä pojista näitä löytyy vähemmän.

Mut,mut, oonko sit erilainen jos kuulun vähän enempi siihen unisex osastoon...?

(ja mitäs jos on fruitilisti ja tuntee seksuaalista vetoa hedelmiä kohtaan ?? :E )

wnb-fäshöön-ihQ-teiniX-fruitcup kuittaa....
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 20:11
Mä eksyin foorumin kolmannelle sivulle ja sattu tää silmään, uteliaana luin läpi ja sit jo itekki jotai sepustin :P

Lisättäköön että isä on homofoobikko, suhteellisen hauska asua semmosen kans ja odottelen tartteeko joskus esitellä joku likka "tulevana vaimona" ;P
Sinänsä kiva että se kuitenki jollain tasolla tajuaa pitää päänsä kiinni, kai sille sit on tullu selväks että mulla on jopa miehistä pitäviä miehiä kaverina ja mä en tykkää jos kavereita mennään arvostelemaan..Muuten saa fobioida iha rauhassa :P
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2007 20:15
Tuttu tunne... Isäpuoli niin foobikko, tosin nyttemmin kun suvun kesken aiheesta tuli suuri kohu (hänen foobisuudestaan, etc) niin väittää että antaa kaikkien kukkien kukkia...

Aivan kuinka vain.. Minä ainakin ajattelin olla oma itseni, ****** siitä mitä muut tuumaa.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 21:30

Lainaus: Chrystalis

Lainaus: BelaVamp
Kiinnostun yleensä sellaisista henkisesti sukupuolettomista ihmisistä ja varmaan siksikin ihastun helposti sukupuolettomasti pukeutuviin ja käyttäytyviin tyttöihin, sillä pojista näitä löytyy vähemmän.

Mut,mut, oonko sit erilainen jos kuulun vähän enempi siihen unisex osastoon...?

Ei kukaan ole erilainen vaan ME olemme monenlaisia!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit