Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.09.2007 13:07
Täytyy sanoa ett olen aika lailla samaa mieltä Heetterin kanssa, ihan osuva kirjoitus todellakin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2007 13:32

Lainaus: Heetteri

Edes se, että tahtoo harrastaa seksiä oman sukupuolensa kanssa ei tee biseksuaalia. Toki seksuaalisia suuntautumisia on niin monta kuin on ihmisiäkin (kärjistetysti), mutta kun biseksuaalit voivat myös ihan oikeasti rakastua omaan sukupuoleensa.

Taisinpa jossain aiemmin mainita, että tämä keskustelu (ja ylipäätään kaikki keskustelu seksuaalisesta suuntautumisesta) pyörii kohtalaisen paljon vain siellä navanalusen tapahtumissa, vaikka varsinainen seksuaalinen suuntaus todellakin löytyy jostain muualta...

On tosiaan trendii tykätä tytöist, ihq!!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 25.09.2007 13:40
Sitä olen myöskin Piiskansiima ihmetellyt..

Sekin, että moni kuvittelee että homoseksuaalisesti suuntautuneet ihmiset tahi biseksuaaliset ovat jatkuvassa puutteessa (okei, minä olen jatkuvasti puutteessa, vaikka olisin juuri saanutkin, mut minkäs teet) ja haluavat kaikkia vastaantulevia... ._.

mut huumoria peliin, kuulin että tutun poika (4v) oli huutanut että se tean piisi menee 'tytöt tykkää tytöistä ja pojat tykkää pojista'
  • Lähetetty: 25.09.2007 13:51
Tytöt tykkää tytöistä ja pojat nuolee näppejänn kun ei ne aina ymmärrä kun ei niin paljon kiinnosta!

Pashaa piisiä on kiva muotoilla uuteen uskoon. Tämän tajuaa jo nelivuotiaskin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 25.09.2007 14:04
Huudatko sinäkin naama punaisena että 'se menee niin' ?
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 25.09.2007 14:55
Olen bi-seksuaali, mutta olen enemmän kiinnostunut toisista naisihmisistä kuin kaksilahkeisista.
  • Lähetetty: 25.09.2007 17:20

Lainaus: Chrystalis

Huudatko sinäkin naama punaisena että 'se menee niin' ?

En. Koetan olla kalpea! Heh...
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.10.2007 10:41

Lainaus: Piiskansiima

On tosiaan trendii tykätä tytöist, ihq!!

Se on kyllä nykyään joku muoti juttu. Itse olen vähän sekasikiö. Seurustelen tällä hetkellä miehen kans eikä mulla tällä hetkellä päässä pyöri muu kuin se että haluan hänen kanssaan olla mieluusti sinne hautaan asti. and nothing else matters!

Sillä ei oikeesti oo väliä miten ihmiset on ja kenestä ne tykkää, jokaisen oma asia.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.10.2007 10:57
Minulla ei ole mitään ketään vastaan, ainakaan liittyen siihen millaisista vehkeistä tykkää kumppanillaan. Itse en tunne yhtään "olen bi mutta tykkään enemmän tytöistä(sanoo poika)/pojista(sanoo tyttö) tapauksia, ihan vaan "aitoa tavaraa" jotka ovat seurustelleet molempien sukupuolien edustajien kanssa. Homoja/lesbojakin tunnen, mukavaa porukkaa siinä missä muutkin.

Itse aina ajattelen, että biseksuaaleilla on enemmän valinnanvaraa. Heterosuhteessa ei ole pakko myöntää tykkäävänsä omasta sukupuolestaan, homosuhteessa ei ole pakko myöntää tykkäävänsä vastakkaisesta sukupuolesta. Rehellisyydestä voidaan keskustella tällaisessa tapauksessa pitkäänkin, mutta jos aikoo olla uskollinen, sillä ei mielestäni ole väliä. Jos muut eivät kiinnosta, on ihan sama mikä sukupuoli kiinnostaa.

Olen hetero ja seurustelen biseksuaalin kanssa.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.10.2007 11:03

Lainaus: Ilari

Olen hetero ja seurustelen biseksuaalin kanssa.

Miun pitäs varmaa sit sanoa et olen biseksuaali ja seurustelen heteron kanssa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit