Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.11.2008 16:31

Lainaus: Swanette

monet ajattelevat homomiesten olevan aina tosi neitimäisiä

Eihän sitä tarvi kun kerran kattoa jotain Tom of Finland -kuvia niin tietää, ettei toi pidä paikkaansa
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.11.2008 16:38
Ei homot, lesbot tai bi:it häiritse ollenkaan, enkä pidä heitä "luonnonoikkuina".
Ärsyttää vain televisiossa kaikki ohjelmat, joissa on homo. Siis ainakin neitimäinen sellainen. Ei pahalla, mutta siis eihän kaikki homoseksuaalit ole neitimäisiä!
Ja se nyt tuntuu vaan olevan trendi, että ihmiset tulevat kaapista ulos, mutta ei sitä niin kovaa esim. julkkisten tarvitsisi julistaa.
Mutta toisaalta on hienoa, että vähän moukaroidaan ennakkoluuloisten rasistien maailmankuvaa.
Itse asiassa mä HALUAISIN jonkun homoseksuaalin ystävän. Monilla julkkiksillahan on homoystäviä parhaina kavereina ja aina kuulee että he ovat ystävällisiä ja helppo jutella.
Ei tietenkään kaikki ole, mutta kiva olisi joku tuntea. Hauskaa olisi jutustella ja vaikka katsella miesten perään xD

Ja tästä päästään siis toteamukseen, että olen hetero.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.11.2008 19:16
Noh ei siihen homoa vaadita välttämättä Mua on aina pidetty sellasena "homoystävänä" vaikka oonkin täysin hetero suuntautumiseltani. Ehkä kyse on sit siitä etten oo niin hirveän maskuliininen olemukseltani ja multa puuttuu perinteiset karut luolamiehen elkeet.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2009 14:27
Olen pohtinut olevani aseksuaali. Seksi ei ole varsinaisesti koskaan kiinnostanut, mitä siihen sen kummempaa selittelemistä. Tämä tosin ei tarkoita sitä, etteikö läheisyys olisi minulle tärkeää, mutta itse yhdyntä vain jotenkin ei skulaa meikäläisen päässä.
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.03.2009 09:30
(Viesti poistettu.)
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2009 16:28
Olen itse 100% hetero, mutta hyväksyn kaikki muut seksuaalisuuntautumiset täysin. He eivät ole mielestäni ylisöpöjä tai muuta vastaavaa, ihan vaan tavallista kansaa. En kyllä jaksa, jos he rupeavat änkemään seksuaalisuuttaan naamaani. Minua ei kiinnosta, mistä sukupuolesta he pitävät, kunhan jättävät minut rauhaan pitkiltä selityksiltä siitä, mitä tekivät peittojen alla ja kenen kanssa sitä tekivät.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2009 14:57
Ei Judas Priestin laulajakaan kovin neitimäinen ole.
Kirjoittanut: rroossaa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2009 17:59
Itse ole bi-seksuaali enkä sitä ollenkaan häpeä. Siis sehän on yhtä normaalia ku apinen nussiminen. (Siis apinahan on periaatteessa ihmiselle läistä sukua.) Ja monet kaverini on myös bi-seksualeja, mutta suurin osa on kuitenki täys heteroja ja he hyväksyvät oikein hyvin seksuaallisen suuntauntumiseni. Tunnen myös paljon homoja enkä oo ikinä ollu niitä vastaan. Päin vastoin homot on todella mielenkiintosia persoonia. Elkää siis syrjikö bi- ja homoseksuaaleja.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.03.2009 18:02

Lainaus: rroossaa

Itse ole bi-seksuaali enkä sitä ollenkaan häpeä. Siis sehän on yhtä normaalia ku apinen nussiminen. (

Jahas. Logiikka oli missä? (Nyt haistan kyllä vamskuli-trollin)
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2009 18:16

Lainaus: rroossaa

Itse ole bi-seksuaali enkä sitä ollenkaan häpeä. Siis sehän on yhtä normaalia ku apinen nussiminen.

... ei kuulosta kauhean normaalilta minusta (siis se apinan nussiminen jos joku ei nyt älynny)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit