Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä odotat?

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2011 11:36
Odotan lyhyellä tähtäimellä huomista ja matkaa Berliiniin, tietoa muuttopäivästä ja koska saa avaimet käteen, seuraavan työssäoppimisjakson alkamista, sekä perjantaita, jolloin tulee rahaa. Pitemmällä tähtäimellä odotan, että valmistun ja pääsen säästämään rahaa ja ehkä sitten joskus isona ulkomaille.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.03.2011 16:52
Perjantaita, ja hiihtoloman alkua. Niin ihania ja mahtavia suunnitelmia lomaksi, että olen jo nyt aivan liekeissä. Grr.
Kirjoittanut: Neitoinen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Neitoinen
  • Lähetetty: 21.03.2011 11:55
Maanantai on sopiva päivä aloittaa viikonlopun odotus... Hieman pidemmällä aikavälillä odotan että tulee kesä... päiväunet nurmikolla ja pitkät valoisat yöt! Ja mikä parasta kesän jälkeen on tulossa vielä matka Amsterdamiin!!! Mutta ehkä nyt palaan sen ensi viikonlopun odotukseen... On mukava päästä tavoitteisiin nopeasti
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2011 08:57
Nyt odotan... KOULUN ALKUA. Pääsen aloittamaan aikuislukiotaipaleeni jo tässä viimeisessä jaksossa, alkaen ruotsin introkurssilla, englannin seiskalla ja elämänkatsomustiedon ensimmäisellä kurssilla. Kaksi ekaa lähiopetuksessa, jälkimmäinen etäopetuksessa netissä. Ihan intopinkeenä täällä, vaikka joudunkin kieltämättä edeltäkäsin tiedetyn ja äärimmäisen rasittavan teinilauman keskuuteen niiden kaikkien inhoamalle ruotsinkurssille...

Mutta hei! Lisäksi odotan huuto.netistä huutamaani upeaa hupparia. Ja kahvia. Hyvä päivä, vaikka takana erittäin rankka, valvottu yö .
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.03.2011 09:51
Lumen sulaamista!
Tätä valkoista paskaa on nyt nähty ihan riittävästi tälle keväälle.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2011 14:31
Odotan
- jaksamista nousta tästä sohvalta ja mennä suihkuun
-kisun saapumista kotiin
-kesää
- synttäreitäni
- Berliinin matkaa

ja nämähän ovat aika järjestyksessä. :'D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.04.2011 23:19
En millään jaksaisi odottaa! Toukokuussa lähdemme nimittäin opintomatkalle viikoksi Lontooseen! En ole aiemmin Lontoossa käynyt, ja taidekoulussa kun olen, kierrämme paljon museoita ja muita nähtävyyksiä, ja sellaisista asioista minä matkailussa pidän. Hotellimme on kyllä vihoviimeinen murju, vaikka loistopaikalla onkin (kävelymatkan päässä niin Camden town, King's crossin asema kuin British museumkin), eikä rahaakaan tule olemaan paljoa, mutta kuitenkin.

Opintomatkan jälkeen kouluni myös loppuu, ja pääsen viimein muuttamaan pois itärajalta.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.04.2011 01:06
Odotan muutamia tilaamiani/ostamiani juttuja. Samoin odotan, että saan taas partis-vaavini kotiin, johon menee kyllä vielä pari viikkoa, kun tänään tai tarkalleen ottaen eilen sen hoitoon vein.
Odotan myös työvuoron loppumista ja nukkumaan pääsyä, joka tapahtuu 5 tunnin kuluttua.
Seuraavaa palkkaakin odottelen =D
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.04.2011 10:27

Lainaus: Iiriva

En ole aiemmin Lontoossa käynyt, ja taidekoulussa kun olen, kierrämme paljon museoita ja muita nähtävyyksiä, ja sellaisista asioista minä matkailussa pidän.

Suosittelen todella kalmanlämpimästi (hehe) London Dungeonsissa vierailua! http://www.thedungeons.com/

Itse odottelen semi-innoissani tämän kuun kahta keikkaa. Odotan tosin ehkä eniten omia synttäribileitäni ja edeltäväksi päiväksi varaamiani hemmotteluhoitoja!
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.04.2011 17:55
Odotan innoissani kaverin syntymäpäivää Kuukausi vielä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!