Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä odotat?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2013 20:23
Huomenna pitäis taas puska kutsua päiväksi tai pariksi.
Jos sitä ottais rennosti ja veren maku suussa painuis lintujen ja kalojen perään , vähintään parikymmentä kilometriä pusikkoa ja muutama kalapaikka tarkoitus käydä läpi. Telttamajoitus ja sitä sapuskaa mitä matkalta löytyy paitti voi ja sipuli, pippuria ja suolaa.

Ja uskokaas nyt, se on tervetullutta vapaata tästä arjesta vaikka satais vanhoja ämmiä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2013 17:07
Tuohan kuulostaa aivan varsin mahtavalle..
Ja tervetullutta vaihtelua arkeen. Aina! Joten pelkästään reilua toivottaa hyvää puskailua
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.07.2015 10:59
Koulun alkua! Pääsin juuri sitä alaa opiskelemaan mitä halusinkin ja ens kuussa alkaa! Musta tulee siis isona nuoriso-ohjaaja Oon jo ihan fiiliksissä!
  • Lähetetty: 20.07.2015 01:55
Loma alkaa 19.8.
Ankkajahti 20.8.

Ehkä joku jää tai sitten ei.
Kirjoittanut: Lena Tuhkalehto (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2015 11:44
Odotan ensi viikolla tapahtuvaa muuttoa Ouluun.

Elämä saman katon alla miesystäväni kanssa alkaa vihdoinkin. Toisaalta odotan kyseistä muuttoa myös kauhulla, koskapa herranen töidensä takia muuttaa vasta jälkijunassa uuteen asuntoomme, ja näin ollen minä joudun asustelemaan yksin jonkin aikaa. Onneksi hän kuitenkin tulee melko pian perässä, odotus on ohi ja yhteinen elämä alkaa.

Odotan myös koulun alkua. Aloitan opinnot Limingan taidekoulussa sarjakuvalinjalla ja olen innoissani, kun pääsen vihdoin opiskelemaan juuri sitä mitä haluan.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2015 16:08
Minulle on tulossa postitse/levykauppaan pieni kasa levyjä joita odotan koska materialismionnellisuus
Kirjoittanut: Aristosa (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2015 21:56
Huomista Turku Pridea odotan innolla. Jännää nähdä paljon mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä ja tavata tuttuja. Töiden keskellä on myös ihanaa, kun on vihdoin joku syy pynttäytyä.

Malttamattomana odotan, että posti tuo kaksi mekkoa ja yhden laukun mulle. Materialismi

Näitä enemmän odotan kuitenkin yliopiston alkua. Ensi viikolla alkaa vihdoin orientaatioviikko! Niin ja työtkin loppuvat ensi viikolla, hip hei!
  • Lähetetty: 17.09.2015 23:55
Viikon päästä tulee hurttalistaan uus nimi, jos tällä kertaa sais jopa metsäkoiran tehtyä kun ite kouluttaa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 24.09.2015 00:26
Ääh. Odotan jotain niinkin jonninjoutavaa kuin tietokannan päivittymistä. Jotain 5 miljoonaa riviä päivitettävää. Onneksi tietokone tekee hommat, mutta aikansa se vie.
  • Lähetetty: 24.09.2015 02:25
hupinsa kullakin. Toisaalta odotan sitä että koiran voi ottaa puskaan mukaan mutta se ei oo tän vuoden asia, täytyy mennä lainakoiralla joka tulee joskus ovesta vastaan pään tasalla, joskus puskee suoraan munille.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!