Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä odotat?

Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.05.2012 19:51

Lainaus: Funereal Soul

Mutta suosittelen, jos ei muuta niin hommaamaan vaikka mökin jostain Pohjoisesta ja tekeen päiväretkiä, jossei muuta. Tai siis jos sellaiseen joskus mahdollisuus tarjoutuu. On se kivaa päivän jälkeen tulla sinne mökille ja vaikka saunoa ja suunnitella seuraavan päivän retkeä. Silleen on "helppo" aloitella ja ei tarvitse raahata paljoa tavaraa rinkassa mukanaan.

Kiitti vinkistä Pitääpä laittaa toi korvan taakse, jos tuollaisen reissun pääsisi vielä toteuttamaan.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.05.2012 09:49
Verenvuodon loppumista! Varmaan hukun kohta tähän. Kaksi viisuria operoitiin tänään ja fiilis on sen mukainen. Joku voisi mun puolesta huutaa ja kirota kovaa, kun oma suu ei aukea.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2012 22:51

Lainaus: Myria

Verenvuodon loppumista! Varmaan hukun kohta tähän

Miks mulle ihan ekana tuli mieleen menkat...
Kirjoittanut: PrettyPoppy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2012 08:59
Ehkä hieman outo toive, mutta odotan millon mua tullaan potkimaan todellisuuteen niin että sattuu. Tiedättekö kun tarvii sellaisen "vielä minä näytän niille.." olon että saa aikaseks jotain hienoa.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2012 14:02
Odotan valintakokeiden tuloksia. Jännittää tietää että pääsikö mihinkään... Sit jos pääsi niin voi jo alkaa etsiä kämppää lähempää koulua, eli seinäjoelta
  • Lähetetty: 10.06.2012 18:58
Ah, valintakokeiden tulokset, voitteko jo tulla!
  • Lähetetty: 11.06.2012 11:02

Lainaus: Salmonelle

Ah, valintakokeiden tulokset, voitteko jo tulla!

Osaatko sanoa koska tulevat? Mulla ei nimittäin oo mitään hajua : (

Lisäksi odotan vielä juhannusta! Porukka on jo kasassa ja nyt vaan katsotaan että mikä on rahatilanne kenelläkin. Jos on rahaa, lähdetään asuntovaunuilemaan nummeen ja jos ei niin lähdetään mökkeilemään meren äärelle!
  • Lähetetty: 11.06.2012 11:40
Jokaisella tiedekunnalla on omat aikansa ja edelleen joka yliopistossa eri aikoja. Mun tietääkseni kaikki tulee viimestään joskus 17.7. mutta esimerkiksi Tampereen yliopiston saksan tulokset tulee 6. ja Helsingin vastaavan tulee 3.7. Ne tiedot löytyy jokaisen tiedekunnan omilta nettisivuilta!
  • Lähetetty: 11.06.2012 12:05
Aa okei selvä, kiitos! Tietääpä nyt edes suunnilleen milloin
  • Lähetetty: 11.06.2012 12:32
Eipä mitään! Itseäkin koko ajan polttelee, kun tekis mieli vain saada tulokset kouraan. Etenkin kun tilastot pääsykokeisiin osallistuneista verrattuna sisään otettavien määrään on suhteellisen pieni - mahdollisuudet siis päästä opiskelemaan on todella suuret!

Aloitin vasta autokoulun, koska oon ollut tosi pelokas sen suhteen. Nyt keskiviikkona, kun on vapaapäivä töistä, on ensimmäinen ajotunti. Ja jännittä niin, että en tiiä pysynkö housuissani
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit