Gootti.net

Mitä odotat?

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2012 14:20
koulun loppua. Takapuoleni on alkanut muototua tuolin muotoiseksi ja hämähäkinseitit on alkaneet tehdä tuloaan aivokoppaan. Summer night city, oh yeah. Pääsiäislomakin on nyt tulossa. Tekisi mieli hyppiä. no ei nyt sentään.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.04.2012 22:43
Huomenna hän tulee. Nimittäin Iron Skyn ensi-ilta. En tosin vielä ole leffaa menossa katsomaan, mutta näin parin vuoden odotuksen jälkeen muutama päivä ei niin merkitse. Star Wreck kolahti lujaa, toivottavasti tämäkin.

Burton-Depp -akselin Dark Shadows alkaa pian olla myös ajankohtainen, mutta trailerin näkeminen laimensi intoa aika tavalla. Vaikuttaa yllättävän koomiselle, joskin tahattoman koominen on alkuvuodesta näkemäni sarjan 90-luku versiokin, johon kaikesta juustoisuudesta huolimatta tuli kuitenkin jotenkin kiinnyttyä. Leffaa odotellessa.

Ja erästä puolentoista viikon päässä siintävää keikkaa. Täällä periferiassa harvemmin tapahtuu mitään kiinnostavaa, joten tästä on nyt riemu revittävä. Rokkia. Jesh.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2012 23:07
Odotan että mun rytkyni menis kaupaks goottikirppiksellä että saisin rahaa uusiin ihaniin kenkiin!!
Lisäksi odottelen paria pakettia postista.
( No jopahan menee materialistiseksi.)
Eniten odotan ehkä kesälomaa että pääsis pois tosta typerästä koulusta
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2012 17:48
Ite ootan että lumet sullais ni voitas rakentaa mun kämppää pihalle nii mää voisin muuttaa sinne ja valavoo ja soittaa mussiikkia yöllä nii palijo ko lystää. Ootan kans tämän viikon perjantaita ko sillo on mun synttärit ja täytän 17v.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.04.2012 21:14
Tilasin uudet lasisilmät ja aurinkoplexit, eikä maksanu kuin 75€ yhteensä. Viel Raybanin pokat jee. Voi kun tulis jo, kun mun vanhat lasit ja arskalasit on niin last season etten pysty kohta ees menee ulos.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2012 06:20
Nyt odotan sitä että tulisi elokuu ja näkisin Satyriconin
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.04.2012 21:51
Sitä että mä olen tarpeeksi rahoissani että saan haluamani kauneusleikkaukset ja pääsen matkustamaan kunnolla kaukomaille.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2012 21:04
Tällä hetkellä odotan parin viikonpäässä olevaa leiriä. Kiva lähtee hiukka tehotreenaamaan koiruutta, uuden maalimiehen kanssa ja näkemään sellaisia tuttavia, joita ei juurikaan normaalisti pääse näkemään, kuin näillä leireillä. Kesän mukavia hetkiä.
Ja sitten se vuoden odotetuin hetki, jonne on vielä aikaa loppukesään ja / tai Syksyyn.
Vaellusreissu parhaan ystävän kera pohjoiseen. Paikkakin olisi alustavasti katsottu. Ja sitten, kun sen tietää niin johan kuumottaa heittää rinkka selkään ja painua viikoksi erämaahan talsimaan, täältä ihmisten keskuudesta. Voi sitä nautintoa. Ja jos oikein alkaa käymään aika pitkäksi ennen syksyn odotettua (toivottua) ruskaa niin sitten pitää varmaan pakata rinkka ja tehä vain joku 3-4 pv. telttareissu jonnekin metsikköön.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2012 14:58

Lainaus: Funereal Soul

Vaellusreissu parhaan ystävän kera pohjoiseen. Paikkakin olisi alustavasti katsottu. Ja sitten, kun sen tietää niin johan kuumottaa heittää rinkka selkään ja painua viikoksi erämaahan talsimaan, täältä ihmisten keskuudesta. Voi sitä nautintoa. Ja jos oikein alkaa käymään aika pitkäksi ennen syksyn odotettua (toivottua) ruskaa niin sitten pitää varmaan pakata rinkka ja tehä vain joku 3-4 pv. telttareissu jonnekin metsikköön.

Vau, kuulostaa kyllä todella hyvältä. Ite oon monta vuotta haaveillut pääseväni jonnekin erämaahan patikoimaan tai telttailemaan jonnekin luonnon keskelle, muttei sellaista sopivaa paikkaa ole löytynyt lähimailta eikä ole kyytiä tai seuraa. Ja pitäisi varmaan vähän opetella erätaitojakin, mutta se siinä reissaamisessa olisikin niin hauskaa, kun oppisi niitä taitoja käytännössä. Ja tietty pääsisi nauttimaan luonnosta.

Sentään pääsen Helsingissä käymään tässä parin viikon päästä kultani kanssa, ja voin vihdoinkin vähän katsella kesäistä Helsinkiä ja sen tarjontaa, kun en ole koskaan siellä päässyt oikein kiertelemään.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.05.2012 16:07

Lainaus: byron

Vau, kuulostaa kyllä todella hyvältä. Ite oon monta vuotta haaveillut pääseväni jonnekin erämaahan patikoimaan tai telttailemaan jonnekin luonnon keskelle, muttei sellaista sopivaa paikkaa ole löytynyt lähimailta eikä ole kyytiä tai seuraa.

Voi sitä se on! Itse vasta pari vuotta sitten menin ekaa kertaa telttailemaan ja tekeen parinpäivän reissun vaan, mutta siitäpä se lähti. Ja tykkään lähteä silleen vaeltamaan, että on tosiaan se yksi kaveri matkassa niin ei mene jutteluks. Ehtiihän sitä höpistä sitten tauoilla nuotion ja eväiden ääressä niin saa olla patikointiajan "omissa oloissaan" ja nauttia luonnosta, rauhasta ja eläimistä.
Yksin ei olisi ihan rohkeutta lähteä reissuun, vaikka reitit ja kartat onkin matkassa. Kuitenkin on jotenkin se eksymisen pelko jossain tuolla perseessä. Niin ja tosiaan se ongelma, kun ei itsellä ole autoa niin rajoittaa kanssa kummasti tuota lähtemistä.
Mutta suosittelen, jos ei muuta niin hommaamaan vaikka mökin jostain Pohjoisesta ja tekeen päiväretkiä, jossei muuta. Tai siis jos sellaiseen joskus mahdollisuus tarjoutuu. On se kivaa päivän jälkeen tulla sinne mökille ja vaikka saunoa ja suunnitella seuraavan päivän retkeä. Silleen on "helppo" aloitella ja ei tarvitse raahata paljoa tavaraa rinkassa mukanaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit