Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.07.2010 19:40
Tiiä häntä onko senttejä tai kiloja lähteny, mutta mummo sano eilen, että miun maha on pienentyny. Kai tässä on pikkusen aihetta olla ylpeä itestä?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2010 20:14
Tällä kelillä käy laihduttaminen helpoksi kun ei tee ruokaa mieli ja vettä kuluu... lähinnä on huolenaiheena se, että saa edes jotain napaansa tungettua ettei vallan mene säästöliekille. Saisipa mansikoita kotiinkuljetuksella, voisin elää melkein pelkästään niillä.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2010 00:58

Lainaus: Piiskansiima

Tällä kelillä käy laihduttaminen helpoksi kun ei tee ruokaa mieli ja vettä kuluu... lähinnä on huolenaiheena se, että saa edes jotain napaansa tungettua ettei vallan mene säästöliekille. Saisipa mansikoita kotiinkuljetuksella, voisin elää melkein pelkästään niillä.

Totta, komppaan täysin koko tekstipätkää.
Omnom, mansikoita kyllä tekee mieli täälläkin muttei sitten paljon muuta veden lisäksi. Mikään kaupasta ostettu janojuomakaan maistu niin hyvältä näillä keleillä kuin viileän raikas vesi, eikä vie kyllä janoakaan yhtä hyvin mennessään.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.07.2010 08:13

Tällä kelillä käy laihduttaminen helpoksi kun ei tee ruokaa mieli ja vettä kuluu...

Joo, toden totta. Muutenkin olen hämmentynyt tuosta kiloklubin kalorimäärästä - minun pitää päivittäin syödä noin 500-600 kaloria enemmän kuin mihin olen tottunut. Toisaalta ennen en ole laskenut kasviksia ollenkaan. Onneksi on dippivihannekset!
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.07.2010 16:34

Saisipa mansikoita kotiinkuljetuksella

Täällä suuntimilla mansikoita saa kotiinkuljetuksena, jos on tilannut ruokaa kotiinkuljetuksella eräältä pitopalvelulta
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.07.2010 19:44

Tällä kelillä käy laihduttaminen helpoksi kun ei tee ruokaa mieli ja vettä kuluu...

Ai eikö? Minulla on hillittömät makeanhimot päällä jatkuvasti, ja kun kaikista suunnista tuputetaan jäätelöä... Vettä kyllä todellakin tulee juotua. Kuumuudessa on myös se huono puoli, että liikkuakaan ei oikein tahdo jaksaa. Uimassa sentään olen yrittänyt käydä aina kun on tilaisuus.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2010 20:16

lähinnä on huolenaiheena se, että saa edes jotain napaansa tungettua ettei vallan mene säästöliekille.

Sama vika Ei tee niin sitten ollenkaa mieli mitään lämmintä ruokaa... oon syöny vaan herkkuja ja hedelmiä, ja kitannu litratolkulla vettää ja jääteetä, ja silti maha on hävinny.... Naapurin setä suositteli syömään kun oon kuulemma niin hoikassa kunnossa, ja töissäkin sain aiheesta kuulla... mutta kun helteet menee ohi, niin kyllä sitten taas ruoka maistuu

lisäys: mutta kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen tähän mitä nyt oon, kun pysyis vielä näissä mitoissa, ei tartte muuttua enää kumpaankaan suuntaan.
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2010 16:33
Ah, sulkapallo on niin kivaa! 8) Harmi ettei täällä pikkukylässä ole oikein kettään jonka kanssa sitä pelata, sniff.
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2010 16:35
Itse olen ruvennut suunnittelemaan päivää etukäteen syömiset, jolloin välttää ylimääräiset napostelemiset Lisäksi kävelyllä pitää käydä väh. kerran päivässä ja suosia hyötyliikuntaa. Bodycombat on 2 kertaa viikossa, se on parasta! Fatburnereita olisi kans tarkoitus kokeilla, ovat varmasti tehokkaita, kun olen tässä päässyt pari kiloa paisumaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.07.2010 17:26
Ferrum, vältäthän tuplapostauksia, kiitos! Voit muokata aiempaa viestiäsi tuolta "muokkaa" -napista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit