Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 17:29

Lainaus: Heetteri

Ferrum, vältäthän tuplapostauksia, kiitos! Voit muokata aiempaa viestiäsi tuolta "muokkaa" -napista.

Kappas joo, soryy! En ollut huomannutkaan koko juttua 8D
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 17:17
Tälle tytölle tämä hiostava kesä on ollut varsinainen onnenpotku, sillä elopainoa on pudonnut jo 12 kg! Nyt on tosin kotijoukot huolissaan, sillä jo kuusi ihanaa ihmistä on diagnosoinut mulle anoreksian. Lisäksi on hirveät paineet sen kanssa mitä syö ja milloin ja kuinka paljon, ja joka suupala tuntuu harmillisen usein ahdistavalta pakkopullalta. On se ruoka vaan julma ystävä!
Kirjoittanut: Astra Zorin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.07.2010 19:49
Olen laihtunut kolme kiloa! Silti vyötärönympärys on vielä hiukan liian muhkea, että viitsisi pääkallobikineissä kulkea. Ja helteestä tuokin painon putoaminen johtuu, kun ei jaksa eikä viitsi syödä kuumalla ilmalla. Vettä sen sijaan kuluu.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 18.07.2010 10:17
Peili näyttää kaventumista, vaaka ei, mutta olen tyytyväinen! Olo on mahtava! Siitä kiitos ponnistuspilateksen, jota teen joka aamu ja ilta Kiinnostuneille löytyy ohjeet täältä (tekstin alaosassa on video ilman tuota kamalaa hanurimusaa )

http://www.talouselama.fi/tyoelama/article322520.e ce
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2010 14:31

Lainaus: MustaHukka

Peili näyttää kaventumista, vaaka ei, mutta olen tyytyväinen!

Sehän siis tarkoittaa lihasmassan kasvua
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.07.2010 20:18
YHYY OON LÄSKI YHYY OON LÄSKI YHYY OON LÄSKI

/wrist

.. Kai saa angstata? Peilikuva ei miellytä, ei niin tippaakaan. Lisäksi ex-syömisvammailu alkaa taas ahdistaa ja yh, oon säälittävä pelle ja kaikkea.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.08.2010 01:12
Minä en ala reuhaan et "oih kuin läski olenkaan kun pituus 171 ja paino 53" kun tiedän tasan just miltä näytän. Vyötäröstä ylöspäin pelkkä luukasa!!!! (paitsi näkyy vielä joskus Nooan aikoihin treenattuja lihaksia jossain kuin tietty valo niihin osuu )
Kirjoittanut: Blida (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.08.2010 01:48
Vuodessa laihduin pysyvästi -15kg ja en ole koskaan voinut paremmin.

Aloitin ruokavalioremontilla: limut, karkit, energiajuomat, sipsit yms sallittiin vain kerran viikossa, lautasmallin mukainen annos, pienempiä aterioita 5x päivässä, ei yösyömistä (=unirytmin muuttaminen) ja vaihdoin sokerin makeutusaineeseen.
Siihen mukaan 4x viikossa aamukävely ennen aamupalaa, sellaiset puoli tuntia reipasta kävelyä niin että varmasti tuli hiki. Laihduin tämän aikana n. -5kg

Sen jälkeen kuvioihin tuli HIIT. Paras mahdollinen valinta minulle, ja sinne meni -10kg ja tyttömäisen seksikäs semisti lihaksikas massu tuli tilalle. Siihen salaisuutenani oli myös treenipäiviin lisätty sisäisten vatsalihasten treeni.

...Sitten muutin kaupunkiin ja ulos lenkille lähtö tuntuu kammottavalta ajatukselta, kun on yksin metsissä tottunut juoksemaan. Noh, eipä ole paino noussut onneksi!

Jos jonain päivä pitää oikein "edustaa" niin syön keittoja pari päivää ennen.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.08.2010 18:04

Lainaus: Blida

Sen jälkeen kuvioihin tuli HIIT

Mitä tämä on? En ole koskaan kuullutkaan.

Oma bikinikunnon metsästäminen on vasta alkanut uudestaan kunnolla. Olen menettänyt totaalisesti haluni liikkua näillä helteillä. Kesätyössänikin on tullut herkuteltua "ihan vähän" ja muutenkin olen yllättänyt itseni napostelemasta milloin mitäkin. Mutta uudella tarmolla syksyä päin.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 07.08.2010 20:09
HIIT tulee muistaakseni sanoista High Intensity Interval Training ja minun tuttuni on tuolla karistanut -15kg.
http://www.intervaltraining.net/hiit.html
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit