Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2011 12:16

Lainaus: BronzeRain

Grammaakaan ei kylläkään ole paino pudonnut, eikä mitat muuten ole muuttuneet mihinkään. Onko kukaan muu korsettikarppi kohdannut tätä valitettavaa "ongelmaa"?

Korsetti meikäläisellä näyttäisi aika härskiltä, mutta eikö se ole aika simppeliä matematiikkaa että jos vyötärö kutistuu tarpeeksi niin ne isommalle vyötärölle tarkoitetut korsetit eivät saa sitä enää pienemmäksi puserrettua? Ongelma ratkeaa ainakin minun logiikallani sillä, että hommaa pienempiä korsetteja

Meikäläisellä tuli joku mystinen raja vastaan karppauksen kanssa ja painon tippuminen jämähti ihan kokonaan joten liikuntaan vie tie. 1,5h hyötypyöräilyä päivässä niin johan taas numerot kohenee, näillä näkymin tavoitteessa ollaan juuri sopivasti juhannuksena
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.05.2011 12:25
Minulla karppaus on vaikeutunut, kun ei pysty vetämään sellaista määrää rasvaa mitä pitäisi. Yritin korvata normirasvaa pähkinöillä, mutta en halua nähdä enää yhtäkään hasselia tai laitan hösseliksi. Oma karppaus on jäänyt nyt sellaiseksi että syön mitä lystään, mutta vältän sokeria ja vaaleaa viljaa.

Tuosta korsettiasiasta en osaa sanoa, mutta kyllähän karppaus (liikunnan ohella) muokkaa vartaloa toisen näköiseksi vaikka paino pysyisikin suht samana. Ainakin nesteet lähtee.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.05.2011 12:36

Lainaus: Nordis

eikö se ole aika simppeliä matematiikkaa että jos vyötärö kutistuu tarpeeksi niin ne isommalle vyötärölle tarkoitetut korsetit eivät saa sitä enää pienemmäksi puserrettua? Ongelma ratkeaa ainakin minun logiikallani sillä, että hommaa pienempiä korsetteja

No onhan se simppeliä matikkaa, mutta kun sen vyötärön ei alun alkujaankaan kuulunut kaventua. Paitsi korsetilla. Tekee ison työn kun pitää alkaa uusiksi kaavoittamaan ja tekemään läjäpäin korsetteja että saa toimivia kapistuksia. Niitähän kun pitää olla kaikissa väreissä ja malleissa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 25.05.2011 16:13
Jeeeaaaa, tein 45 minuutin lenkin! \o/ Olen laiskotellut vaan lähiaikoina joten tämä tuntuu hyvältä. Huomiseksi on luvattu aurinkoa, eli pääsee rullaluistelemaan. Se se vasta on kivaa.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2011 22:04

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Jeeeaaaa, tein 45 minuutin lenkin! \o/ Olen laiskotellut vaan lähiaikoina joten tämä tuntuu hyvältä.

Mä oon ottanut lenkkeilyn nyt ihan tavaksi, päivässä semmonen 30-60min vähän fiiliksen ja jaksamisen mukaan. Jatkoks sopiva määrä lihaskuntoa. Teen kuitenkin kohtuullisen fyysistä työtä niin siinä ohella onneks tulee sit lisää niitä askelia. En tiedä toimiiko muilla, mut ite ainakin huomasin aamun parhaaks lenkkiajankohdaks. Sit ei tuu niitä "en töiden/koulun jälkeen jaksa" -juttuja ja lähtee päivä kivasti käyntiin. Tosin, koska en oo aamuihminen, huomasin et jos pitää herätä jo muutenkin ennen seittemää niin niiltä aamuilta saa lenkki jäädä päivään tai iltaan. Muuten vaan väsyttää..
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 27.05.2011 00:23

Lainaus: P-M

Sit ei tuu niitä "en töiden/koulun jälkeen jaksa" -juttuja ja lähtee päivä kivasti käyntiin.

Sama juttu saavutetaan esim. kofeiinisuklaalla. Yhden sellaisen palan nauttiminen vie vain 30 sekuntia aikaa. Näin ollen tuo SeKukaVaaniiLiianPitkälläNikillä voisi säästää 44,5 minuuttia ja tehdä sillä jotain muuta ja silti olla hyvin energinen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.05.2011 00:53
Itse harrastan treenausta nimenomaan iltaisin, kun olen tähän aikaan ehkä virkeimmilläni. Juuri äskettäin lopetin kiinteyttävän ja lihasvoimaa lisäävän treenini, kohta suihkuun. Nyt on mukavan lämmin ja vetreä olo, ja untakin saa hyvin kun vähän väsähtää. Lenkillä taas en illalla voisi käydä mitenkään, koska raitis ilma virkistäisi liikaa, yöllisten hiippareiden vaaroista puhumattakaan. En muutenkaan tykkää lenkkeilystä. Silti sitäkin pitäisi varovasti aloitella, jottai saisi kestävyyskuntoa: voimaa ja jäntevyyttä minussa on paljon enemmän kuin ulkonäöltä ajattelisi, mutta juoksukuntokin on erittäin huono. Ei se lihasten koko, vaan ne hermotukset...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2011 04:23

Lainaus: kuopassa

SeKukaVaaniiLiianPitkälläNikillä

Heeeeeeeiiiii. Vaanin millä vaanin.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 27.05.2011 08:53

Lainaus: P-M

En tiedä toimiiko muilla, mut ite ainakin huomasin aamun parhaaks lenkkiajankohdaks.

Komppaan. Koska olen kesätyötön opiskelija, päivät on aika tyhjiä. Lenkillä on hyvä aloittaa ja olen huomannut että jos lykkään lenkkiä pidemmälle, sen tekeminen helposti jää kokonaan. Parasta porhaltaa heti aamulla. Sitten ei loppupäivänä tarvitse enää miettiä, että missä kohtaa päivää saa aikaiseksi.

Kävin tuossa fysioterapiassa taas ja arght. Polveni ovat yksi murheenkryyni. Fysioterapeuttikin oli aika epämukava tapaus ja tuntui ettei reissusta jäänyt käteen muuta kuin "sun jalat on pahassa kunnossa". Kaikki liikkeet joita se neuvoi tekemään sattuivat, ja kuitenkaan ei saisi tehdä liikkeitä jotka sattuvat. Erityisesti jalkojen tukilihaksia pitäisi tässä vahvistaa, mutta liikkeet pitäisi tehdä vääntäen samalla polvet oikeaan asentoon, mikä taas tekee kipeää. Kun sanoin fysioterapeutille asiasta niin palaute oli "no ei tämä voi sattua". Nyt en sitten oikeastaan edes tiedä mitä noille jaloille pitäisi tehdä. Hiphurraa.
No, kävelyä ja kevyttä hölkkää ei vielä ole kielletty, joten niitä ainakin voi jatkaa. Luulisi että sellainenkin nyt polvia vahvistaa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.05.2011 12:53
Jojo on päivän sana. Saan painoa pois ja sitten se tulee takaisin, kun en muka jaksa, viitsi ja niin edelleen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit