Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2011 16:51
Paino heittää edes takasin viikonkin aikana 3kg... Piättäs nyt missä pyssyy...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2011 18:34
Jotain tässä on päässyt kyllä käymään. Löysin siivotessa farkut, jotka tilasin helmikuussa ja joihin minulla ei ollut toivoakaan mahtua ilman että vyötärölle olisi puristunut mittava vararengas. Nyt testasin samoja pöksyjä jalkaan, ja vararenkaasta oli hädintuskin vanne jäljellä!
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2011 02:50
Onnea saavutuksesta Piiskis!

Jojottelu on näemmä päivän sana täälläkin. Olin reilu viikko sitten mielestäni suht hoikassa kunnossa taas, mutta eivätköhän pääasiallisesti festareiluun = rellestykseen perustuva Barcelonan-reissu ja vuorokaudeksi venynyt matkailuistuminen turvottaneet tytön ulos farkuista. Paikallinen ruoka kun oli vielä herkullista eikä juustoa tapaksista puuttunut. Nestettä on tosiaan kertynyt varmaan useamman kilon verran ja tekisi mieli ruveta jollekin nälkäkuurille, että pääsisi taas vaatteisiin sisälle. Yyyh.
Taktiikkani taitaa olla sama kuin ennenkin eli ei viinaa, paljon hyvää unta ja sopivasti terveellistä ruokaa (joista jälkimmäinen toteutuu yleensä jo, siksi vasta viimeisenä listalla).
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2011 16:40
Nyt on mennyt viikko kesälomaa ja terveellisestä syömisestä ja liikunnasta ei oo näkynyt vilaustakaan. x) Heti kun tuota alkoholia ottaa niin kummasti menee päivän kalorirajat yli :/ Juuri huomasin laihtuneeni kilon, mutta on varmaan tullut jo takaisin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.06.2011 19:55
Oletteko asettaneet itsellenne mitään takarajaa laihduttamiselle? Että koska pitäis olla valmista. Itellä menossa kausi kun kehosta ei suostu poistumaan kiloja eikä senttejä ja alkaa turhauttammaan...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 07.06.2011 23:27
^ Luovuin takarajojen asettamisesta jo kauan sitten, sillä eivät ne toimi yhtään. Hiljaa hyvä tulee.

Olen opetellut korvaamaan hirmuisen karkkihingun yllättäessä irtokarkkipussin tai suklaapatukan proteiinipatukalla. Sopivasti pureksittavaa ja maustakin tykkään yllättävän paljon! Paino on myös lähtenyt putoamaan laiskuuden takia - kun ei jaksa tehdä ruokaa, ei tule syötyäkään liikaa. Onneksi lähistöllä on ravintola, josta saa opiskelijahinnalla (2,50) salaattiaterian Olen koukussa.

Paino tällä hetkellä 70 kiloa, vyötärö 76 senttiä, reisi 61.

//Edittiä:

Ja tosiaan, huomenna yritän löytää itelle juoksukengät vanhojen tilalle, kuulemma jalan kaari on laskeutunut -> pitää olla pronaatiotuetut. Jee! Eikun urheilukauppojen alennusmyyntejä kiertelemään ja viime kauden kenkiä metsästämään..
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.06.2011 13:14
Liikuntaa pitäisi harrastaa, mutta kuumuus vie kaiken tarmon. Isän koiraa/koiria ulkoilutan päivittäin, mutta ei se paljoa painonhallinnassa auta. Ja meinasi tässä yhtenä päivänä lähteä taju, en kai ollut juonut tarpeeksi ja nestetasapaino oli päin prinkkalaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.06.2011 13:23
Odotan mielenkiinnolla mihin suuntaa helle saa tänä vuonna painon liikahtamaan. Sitä kun ei jaksa sen enempää liikkua kuin syödäkään. Tai no, nyt olen pakottanut itseni kävelemään, joku vajaa 20km tullut talsittua tuolla ulkona paahteessa parin päivän aikana. Sen seuraksi kyllä on jäätelökin maistunut. Mielenkiinnolla seuraan tapahtumien kulkua.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.06.2011 21:42
Hoooleee craaaap. En mahtunut enää eilen yhteen mahottoman nättiin mekkoon johon mahduin vielä......vuosi sitten? Puolitoista vuotta sitten? Ei se kylläkään kovin kaukaa hakenut, mutta eipä se auta kirraako se sentistä vai kymmenestä kun kirraa kuitenkin. Anyhow, masentavaa. Lenkkeily alkakoon vielä tällä viikolla. ._.''''
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2011 13:26
Minä en nyt tajua yhtään tätä hommaa.

Kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa johonkin.. kahteen vuoteen ja paino on ihan käsittämättömissä lukemissa. Luulin painavani n. 5 kiloa vähemmän kuin painan. BMI olis kyseisellä painolla ihan hintsusti yläkanttiin mikä on täysin käsittämätöntä kun peilistä kahtoessani olen kuitenkin kohtuullisen normaali enkä varmasti ainakaan ylipainoinen.

Osaako joku sanoa, onko sillä merkitystä ja paljonko sitä on jos punnitsee ihtensä rankan salitreenin jälkeen? Muuten kyllä syytän menkkoja ja viinaa. Onneksi sain tänään sen kunto-ohjelman, prkl.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit