Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.07.2011 13:43

Lainaus: Marraskuu

Osaako joku sanoa, onko sillä merkitystä ja paljonko sitä on jos punnitsee ihtensä rankan salitreenin jälkeen?

Kyllähän se rankka treeni nestettä kerryttää, mutta ei varmasti viittä kiloa. Menkatkin kerryttävät jonkin verran nestettä, viina päinvastoin poistaa sitä, mutta kaloreita on yllättävän paljon.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.07.2011 14:07
Minulle on joskus opetettu, että ehkä oikein paino saadaan aamulla, kun ei ole vielä syönyt mitään, mutta on jo tyhjentänyt suoliston, ja on vielä vain kevyt yöasukin päällä. Eiväthän nuo paljoa vaikuta, mutta muutaman sataa grammaa kuitenkin. Samalla tavalla ihminen on yleensä hieman pidempi aamulla kuin illalla.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2011 16:08
Kiitoksia viisaammille infosta. Kokeilen painon kattomista ensi kerralla uudelleen menkkojen jälkeen ja lepopäivänä, että näyttäiskö vähän erilaiselta.

Jotakin pitää näemmä taas ruveta tekemään.
  • Lähetetty: 31.07.2011 13:15
Nostan tätä aihetta syystä että RANTAMIITTI! Missä sellainen on! Miksi sitä ei ole pidetty jo? Vai onko, mutta minä en ole vaan tajunnut koko asiaa.

Ja sitten omiin suorituksiin. Ei ole. Lomaviikko = ruokaa, viiniä, herkkuja, lisää ruokaa, lisää viiniä, lisää herkkuja. Kävelyä tuli kyllä harrastettua kovasti, mutta turpea olo kertoo kyllä totuuden. Onneksi salilla on hyvä ilmastointi ja crosstrainer on paras kaverini.

Voisin ottaa tavoitteen, alkoholi- ja herkkulakko elokuun, 5 kiloa pois syyskuun alkuun mennessä ja sitten saan ottaa minkä tahansa lävistyksen. Kaljarahat kassaan!
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2011 13:17

Lainaus: Marraskuu

Nostan tätä aihetta syystä että RANTAMIITTI! Missä sellainen on! Miksi sitä ei ole pidetty jo? Vai onko, mutta minä en ole vaan tajunnut koko asiaa.

Mulla on ollut pitkään suunnitteilla goottirantabileet, mutta se taitaa taas jäädä ensi kesälle kun ei ole taas aikaa tänä vuonna.
  • Lähetetty: 31.07.2011 14:19
No ehtii vielä! Eikös vähän syksymmällä ois parempikin, hieman hämärää ja enemmän gootteisaa. Ois ihan maailman parasta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.07.2011 16:15
Koko kuukauden jatkunut sukujuhlamaraton alkaa esittelemään tuotoksiaan, pari kiloa tulla paukahtanut takaisin. Se onkin sitten huomisesta alkaen taas tiukasti karpimpi linja, ja toivottavasti muuttolaatikoiden kanto polttaa jokusen kalorin.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2011 18:40
Nestettä poistaa tehokkaasti myös kahvi, mansikat ja ananas. Suolaa tulisi välttää, koska se kerryttää nestettä.

Itse yritän välttää turhia hiilihydraatteja (jäätelö on kesävihannes...), eli olen karsinut vaalean leivän, pastan, perunan ja riisin ruokavaliostani ihan minimiin, ja kastikkeet teen tomaattipohjaisina, en jauhoihin. Myös leivonnassa käytän grahamjauhoja, jotka ovat huomattavasti terveellisempi ja paremman makuinen vaihtoehto. Tulos: turvotus on helpottanut, olin nimittäin epilepsialääkkeitteni takia jatkuvasti kovastikin turvoksissa, mikä aiheutti myös muutamia kiusallisia tilanteita..

Harmi vain, että mansikat on kalliita.. söisin paljon mielummin niitä, kuin jäätelöä.. Mutta jospa nyt syksyä kohti vähän rauhoittuisi tuo kesämässäily
Vielä ei sentään paino ole noussut tuosta, mitä kertyi kuukauden sairaalassa asumisen aikana.. (+ 5kg)
Tavoitteena saada tuosta kolme pois, tai sitten ainakin muuttaa se lihakseksi.. (Ee sen pittäis kamalan iso rojekti olla)

Ja on hyvä muistaa punnita itsensä aina samalla vaa'alla, koska eri vaa'at näyttää eri lukemia. (eli se mikä näyttää vähiten, on varmaan kannustavin valinta ;D
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.08.2011 16:38
Heihou, olen ruvennut taas tapailemaan Rossi-Raineria ja hänpä on kovasti mukava jätkä. En oo koko kesänä tehnyt oikeen mitään, ainakaan säännöllisesti niin paino on päässyt hieman nousemaan..... muutamia kiloja vain mutta kumminkin. Ostin taas kausikortin salille, toivottavasti motivaatio pysyisi yhtä hyvänä kun se on tällä hetkellä. Nyt tuntuu ainakin tosi hyvältä tehdä jotain!

Ostin jopa reenipaidan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.08.2011 20:45

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Rossi-Raineria

No Rossi-Rainerin deittailu kuuluu minunkin syysohjelmaani! Kyllähän se on menevä mies ja saa hien pintaan, eikös? Ja sama juttu myös noiden kilojen kanssa, niitä nyt sitten karistellaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit