Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minne päätyy kun kuolee?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2007 20:28
ja usko vahvistuu?
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:25

Lainaus: Warchild

Ei täällä nyt NIIN typerää ole. Vai?

No eikai täällä muuten oltais
Katsos kun täällä on iha v*tun tylsää, mutta siks me ollaan täällä ettei olis.. tai jotain?

Ainaki minä koen jotain huvittuneisuutta jos ajattelis elämän jonai puuna ja ihmiset apinoina siin puussa. Ja kaikki yliluonnollinen olis se, joka kokee huvituneisuutta katselles meitä...

Tai joo..

Unohtakaa
Kirjoittanut: han_ne (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.05.2007 18:11
Mulle on ainaki aivan sama minne sitten päätyy. Kunhan päätyis sinne minne kaikki muutki Tuskin sillä paikalla niin paljoo on sit enää väliä.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.05.2007 09:24
En usko sielun ylösnousemukseen, mutta mistä sitä koskaan tietää onko taivaassa/helvetissä elämää, ja onko niitä ollenkaan.
Saattaahan sitä olla, että saa uuden elämän jonain kärpäsenä tms.
Mutta itse en tiedä oikein mihin uskoisin, kun kaikki käsitykset vaikuttaa niin sekavalta.
Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2007 23:33
Uskon tuonpuoleiseen elämään siinä mielessä että kun kuolen sieluni kulkeutuu toiseen ulottuvuuteen jossa voin oikeasti toteuttaa jok'ikisen toiveeni tai jotain vastaavaa.En kuitenkaan usko taivaaseen tai helvettiin erillisinä paikkoina..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.05.2007 13:48
mä uskon elämään kuoleman jälkeen ja helvettiin mutta taivaasta en oo niinkään varma... jos se on niin että mä uskon että kaikki jotka menee helvettiin ei joudu siellä kärsimään...
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:40
"Kuolema on vain tekninen termi pitempiaikaiselle elämän puuttumisen aiheuttamalle tilalle."

Ei se elämä jatku.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:42

Lainaus: darkAngel

jos se on niin että mä uskon että kaikki jotka menee helvettiin ei joudu siellä kärsimään...

Meidän ala-asteen uskonnon maikka sai tahtomattaan helvetin kuulostamaan upealta paikalta! Meiän opiskelijabileet vastaa samaa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:59

Lainaus: Kivesnipsutin

Meidän ala-asteen uskonnon maikka sai tahtomattaan helvetin kuulostamaan upealta paikalta! Meiän opiskelijabileet vastaa samaa

sama juttu. se tapa millä helvettiä sanotaan "huonoks paikaks" on vaan niin kiehtova. pitäskö käyä siellä joskus? kuka haluu mukaan?(siis mikäli sinne jotenki pääsee. ei takasintulosta niinkään väliä )
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:14
en oikeen usko mihinkään, jos nyt jotain pitää valita niin varmaan uudelleen syntyminen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit