Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minne päätyy kun kuolee?

Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.11.2006 17:30
Yritin katsoa onko tästä topiccia, mutta en löytänyt. Jos sellainen nyt kuitenkin oli jossain, ylläpitäjät tietävät mitä tehdä!

Eli minne luulette päätyvänne, kun kuolette? Uskotteko taivaaseen tai helvettiin vai oletteko sillä kannalla, että kun sydän viimesen kerran lyö niin elämä loppu just ja tasan siihen?

Itse en jotenkaan usko siihen, että kuoleman jälkeen ei enää ole elämää. Tai mitä järkeä oli syntyä, kun joutuu kuitenkin lähteä?
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2006 17:58
Liha loppuu, mutta ei hätää.
Kaikki ei ole tässä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.11.2006 18:16
pimeys ja piste.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.11.2006 19:36
Lainaus: MrLuckarin Liha loppuu, mutta ei hätää.
Kaikki ei ole tässä.

Tällä kannalla mäkin olen. Mun on vain vaikee sanoo, mitä sen jälkeen. Olen satanisti, mutta en usko mihinkään helvettiin. Mä luulen, että me päädytään astraaliolentoina ufo-miesten seuraan, jonnekin toiselle galaksille. Ihan totta!
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2006 19:38
Mä taas uskon että meiän sielut jää vaeltaan tänne jonnekkin. En oikeestaan usko taivaaseen tai helvettiin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.11.2006 19:51
Mie olen sitä mieltä, että johto vain vedetään irti. Ei mitään. Siihen jäi. Loppu. Ei meillä ollut tajuntaa esim. vuosisatoja sitten, ennen kuin synnyimme, miksi sitten kuolemamme jälkeen olisi? Me synnyimme tyhjästä, me katoamme tyhjään.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.11.2006 20:37
Minä en usko, että kuoleman jälkeen on mitään. Mutta sen näkee sitten
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.11.2006 21:09
Lainaus: Iiriva . Ei meillä ollut tajuntaa esim. vuosisatoja sitten, ennen kuin synnyimme, miksi sitten kuolemamme jälkeen olisi?

Mistä tiedät ettei ollut tajuntaa vuosisatoja sitten? Meillä on voinut olla yksi ja sama tietoisuus, mutta eri fyysisessä olomuodossa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.11.2006 21:27
Mielenkiintoinen kysymys, ja joskus silloin tällöin tulee mietittyä (tosin aika harvoin) mutta uskon että on olemassa jotain muutakin, tuntuisi oudolta jos ihmiset vaan kävisivät kuluttamassa tämän maapallon pintaa ja katoaisivat sitten pois ilman mitään muuta tulevaisuutta.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 09:29
Piste. Kaikki loppuu siihen.

Eiku mä herään säpsähtäen painajaisesta pienenä kirppuna elukan turkissa planeetalla nimeltä Zamatau. xD Enkä pysty kertomaan näkemästäni unesta kenellekkään, koska en osaa puhua. Eihän kirput osaa!

No, tähän siis vastaan: EN TIEDÄ. Eikä kiinnosta. Tapahtuu mitä tapahtuu. Mitä se meille eläville kuuluu?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit