Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minne päätyy kun kuolee?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.11.2006 03:08
Lainaus: Cata Ninnin kokemus kuulosti aika ihanalta. vaikkei pillereiden napsiminen niin ihanaa olekaan. (?)

Luehan lisää kokemuksia aiheesta "onko kukaan muu foorumilaisista kuollut?" Siitä on nyt tullu sellanen yliluonnollisten kokemusten viestiketju. No kun oisivatkin ollu vaan pillereitä niin ei koko kokemusta olis tapahtunu.....
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.11.2006 03:11
jaahas, taas kello on yli 3 yöllä ja yksin tääl kirjottelen. Eikös täällä pitäny olla niitä yöeläjiä enemmänkin....?
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.11.2006 10:46
Ne yöeläjät olivat nukkumassa...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2006 14:49
Ninni, se sun juttus niistä linnuista... ja siitä kaikesta... se oli niin.... ööö... no, tässä mä en nyt ala selittelemään mitään... mut se sai kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää ... ja ... ...
No siis EI MITÄÄN. Unohtakaa! xD
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:58
Kuten melkein kaikki ovat sanoneet. Siihen se loppuu. Ei enää mitään. Loppu.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 20:51
Lainaus: Zettel Siihen se loppuu. Ei enää mitään. Loppu.

Eikä lopu! Ei saa loppua. Ainakin mä uskon niin. Me jatketaan elämää astraalimuodossa, toisten galaksien asukkaiden kanssa.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:48
Kyllä, toinen galaksi, kaikkeus, ehkä universumeita on 42.
Mitä nekin sisälleen kätkee, miljoonia rotuja. Ei se siihen lopu, voi saada toisen tilaisuuden, tai jos sais kunnian valita (loppu ja pimeää, vaiko uudestaan samassa, tai eri paikassa) hyvä tilaisuus.
Ehkä me eletään jo viidettäkymmenettä kertaa, mut vast sadannella tajutaan se
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 17:19
Osaksi uskon, että jokaiselle on annettu yksi elämä ja kun se loppuu, kaikki on siinä. Ei ole muuta.
Toisaalta taas sielun kiertokulku on myös sellainen juttu, joka on aika jännä ja mielenkiintoinen.. tavallaan kai tahtoisin uskoa, että on olemassa jonkinlainen sielu tai henki tai joku, joka syntyy uudelleen toisessa ajassa ja paikassa eikä muista koskaan muulloin eläneensä.

En tiedä, mutta taivasta ja helvettiä ei ole olemassa minulle. Ei ole myöskään jumalaa, uskon niin, mutta tiedän, etten voi väittää mitään varmaksi. Hieman ristiriitaista siis.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.12.2006 16:13
Jos meillä on sielu niin entäs sit ei kai sillä vissiin tee mitään? Kaikki mun aistit ja tunteet on ihan tieteellisesti selitettävissä. Esim. rakkaus on hormooni värinöitä aivoissa. Jos mun pitää valita minne joutuu kun koulee niin takas vaan eli kohtuun. Mä uskon et elämä on yhtä jatkumoo ja toistoo.
Vanha sanonta "Mikäs se pahan tappas"
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2006 20:03
Olen usein miettinyt mistä sieluja tulee lisää kun maailman väkiluku kasvaa. Eläimistä varmaan... Onko sielujen määrä vakio? Vai onko kaikki osa samaa suurta sielua ja ihmisen elo on vain kupla suuren meren pinnassa, joka on se sielu? En vielä tiedä mitä kuolemassa tapahtuu, mutta mulle sopisi vaikka viikon loma kivusta ja ahdistuksesta. Sitten voisin syntyä uudelleen vaikka oravaksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit