Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minne päätyy kun kuolee?

Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2010 16:13

Lainaus: Niflheim

Menolippu Valhallaan, jos elän elämäni hyvin.

Eikö uskomusten mukaan tuonne päästäkseen täytynyt kuolla taistelussa? siinä voi olla omaisilla ihmettelemistä kun kuolinvuoteeltaan raahautuu nakkikioskin jonoon riitaa haastamaan.
Minulle ovat monet lupailleet ikuisia hiilen lapioimis talkoita mutta eiköhän se todennäköisempi vaihtoehto ole rauhaisa ja pimeä tyhjyys.
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 16:30

Lainaus: The Trap-door lover

Eikö uskomusten mukaan tuonne päästäkseen täytynyt kuolla taistelussa?

Ajatellaan iloisesti, että jos on elänyt tarpeeksi soturimaista elämään, niin valkyria tulee noutamaan, vaikka ihan omaan sänkyyn kuukahtais.
Menolippu Valhallaan ois kyllä semmoinen, mikä itellekin kelpais.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 23:14
Riittäisiköhän tuossa tapauksessa valkyrialle että kuolinvuoteen päädyssä on särmästi tehty pinkka, varsikengät lankattu ja ase läpäisee tarkastuksen?
  • Lähetetty: 25.07.2010 23:57

Riittäisiköhän tuossa tapauksessa valkyrialle että kuolinvuoteen päädyssä on särmästi tehty pinkka, varsikengät lankattu ja ase läpäisee tarkastuksen?

Nojaa, voi se olla, että se ainakin auttais asiaa. Lähinnä hain tässä sitä, että voihan ihminen elää soturin elämää ilman fyysistä sotaakin, henkinen omassa päässä käyty sota on miun mielestä ihan yhtä sota kuin sen verinen vastinekin. Ihan yhtä paha ja kohtalokas se voi sekin taistelu olla.
Huppista, tää meni nyt pikkasen syvämmellä tasolle tää selitys. Antakaa anteeksi.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 01:27

Eikö uskomusten mukaan tuonne päästäkseen täytynyt kuolla taistelussa? siinä voi olla omaisilla ihmettelemistä kun kuolinvuoteeltaan raahautuu nakkikioskin jonoon riitaa haastamaan.
Minulle ovat monet lupailleet ikuisia hiilen lapioimis talkoita mutta eiköhän se todennäköisempi vaihtoehto ole rauhaisa ja pimeä tyhjyys.

Olen harrastanut teräsmiekkailua 3 vuotta + jousiammuntaa ja aktiivisesti treenaan kesäisin ja osallistun tapahtumiin jos on mahdollisuus. Juomasarvea, 2 kilpeä, miekka ja sapeli, kirves ja kohta myös keihäs löyty kotoa. Tarpeeksi soturimaista? : )
  • Lähetetty: 26.07.2010 01:38

Lainaus: Niflheim

Olen harrastanut teräsmiekkailua 3 vuotta + jousiammuntaa ja aktiivisesti treenaan kesäisin ja osallistun tapahtumiin jos on mahdollisuus. Juomasarvea, 2 kilpeä, miekka ja sapeli, kirves ja kohta myös keihäs löyty kotoa. Tarpeeksi soturimaista? : )

Mie ainakin kelpuuttaisin kyseisen herran Valhallaan noilla elämäntavoilla. Mutta luulen, että itse taitaisin jäädä Odinin salin ulkopuolelle. Helheim mahtaa olla tällä yksilöllä suunta ko aika jättää.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2010 00:49

Lainaus: ArkkiLuopioX

Sellaista se tämän ateistin elämän loppu sitten varmaan on, putkiliukumäki, 5sek. ja kaikki on onnellisesti ohi. Ei taivasta, ei helvettiä, pelkkä kosminen liukumäki...

No kai sitä huonomminkin vois käydä. Putkiliukumäki. Jotenkin absurdilla tavalla kaunis ajatus. Alan varmaan tukea tätä kantaa.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2010 09:20
Uskon, että tämä on tässä. Aivojen toiminta lakkaa, ja sitä kautta minuus katoaa ja seuraa olemattomuus. Mielestäni se on tavallaan hyvinkin lohdullinen ajatus. Tämä on kaikki mitä meillä on, kantsii ottaa ilo irti.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2010 11:51

Lainaus: Giffirt

Mielestäni se on tavallaan hyvinkin lohdullinen ajatus.

QFT.
Monet tuntuvat pelkäävän kuolemaa ja siksi kai moni uskoo kuolemanjälkeiseen elämään, mutta itse ajattelen myös että on ihan lohdullista jos elämä vain päättyy siihen että maallinen tomumaja jää ajan jalkoihin. En tiedä olenko sitten jotenkin outo mutta minulle "ikuinen elämä" on yhtä kuin helvetti.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.07.2010 06:01
Se nyt on kuitenkin melkoisen varmaa ettei yksikään vainaa ole pystyyn hypännyt.

Suunta on aivan sama, se ratkaisee miten elää. Jos siis elää, sanoo henkilö aamukuudelta netissä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit