Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minne päätyy kun kuolee?

Kirjoittanut: Ampiainen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.11.2006 20:08
Lainaus: Ninni No, onkos kukaan muu foorumilaisista kuollut joskus?

Minä olen kuollut useasti.Minulla on ollut lapsesta asti muistoja edellisistä elämistäni.
Tosin ne ovat jo lähes täysin hiipuneet.Vain varjot ovat jäljellä.

Minusta on uskomatonta ja hienoa,että uskallat puhua noin avoimesti kokemuksistasi.
Minä en voisi koskaan kertoa kokemistani asioista muille,kuin kaikkein läheisimmille ihmisille.Ja näin myöhemmin tuntuu,että olisi ollut parempi jättää kertomatta.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.11.2006 20:09
Lainaus: Devilsbride Kellä muuten on aivot menny kiemuraan ajatellessa liian pitkälle kuolemaa? Minä nostan käden ylös

Täältä tulee toinenkin käsi ylös! Jotenkin alkaa ahdistamaan kun ajatukset menee liian pitkälle ja sitten alkaa ajatteleen jotain ihan muuta.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2006 22:10
Lainaus: Raivonkyynel Jotenkin kummasta syystä tuntuu että "se jokin" kiertää kyllä sukupolvesta toiseen. Olen nähnyt monta niin samanlaista persoonaa, jotka tekevät samat asiat samalla tavalla ja sanovat asiat samalla tavalla, että kyllä sen jonkin täytyy kiertää.

Edellä oleva toi mieleen , että miun mielessä ihmiset joiden kanssa olemme eläneet ovat opettaneet meille jotain, tartuttaneet vaikutteita ja tavallaan kun ne poistuu jää jokin henki omaan sieluun heijastuksena heistä. Ei mitään yliluonnollista vaan he elävät siis muistoina ja tavallaan osana meitä... Kuulostaako varmasti liian siirappiselta ? =s

Itse toivon Kuolemalta vapahdusta tiedostamiselta ja ahdistukselta.. Enempää ei sitä halua aina miettikään , vaikka asia jollain tavalla kiehtoo ja herättää kiinnostusta.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.11.2006 23:24
Lainaus: Ampiainen Ja näin myöhemmin tuntuu,että olisi ollut parempi jättää kertomatta.

Meinaatko sitä, et mun ois ollu parempi jättää toi mun kokemus kertomatta vai mitä?
Olihan se sillon kun se tapahtu niin aika raskasta psyykkisesti enkä kertonu asiasta kenellekään. Sit joskus reilun vuoden päästä kerroin joillekin lähimmille ystäville, nyt varmaan kaikki frendit tietää ton, porukoille en kerro ikinä, ne sais sydärin. Siitä on jo niin monta vuotta, että ainoastaan joka kerta se, kun palautan mieleeni sen kuvan kun ne ihmeelliset linnut lähestyivät valtavine siipineen, saa mun ihokarvat nousemaan kattoa kohti. Mutta ajattelin kertoa jos joku muu olis kokenu vastaavaa. Ja senkin takia, että miks juuri linnut tulee mut hakemaan? En oo pahemmin ollu mikään lintuihminen ikinä. Jälkeen päin kyllä oon kuullut kokemukseni kerrottuani 2 eri tarinaa, jonka mukaan linnut liittyvät kuolemaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 09:32
Kuoleman jälkeen minusta tulee madonkakkaa, madonkakasta kasvaa kukka, kukka ruokkii pörriäistä, pörriäisentuotokset pistetään purkkiin ja kauppaan, kaupassa joku täti ostaa osan minusta ja laittaa hunajamarinoituihin broiskunviipaleisiin, broiskuista syö koko perhe, joka kakkii minut ulos, kakka menee kalanruuaksi, kala menee toisen kalan ruuaksi, toinen kala menee kalajalostetehtaalle...

Että näin. Jään ikuisesti pyörimään.
Kirjoittanut: Ampiainen (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 11:33
Lainaus: Ninni Meinaatko sitä, et mun ois ollu parempi jättää toi mun kokemus kertomatta vai mitä?

No ei,vaan että itse en halua puhua omista astraalikokemuksistani tuntemattomille ja olisi ollut parempi jättää kertomatta myös vanhemmilleni,koska he eivät koskaan voi ymmärtää kokemiani asioita elleivät ole itse kokeneet vastaavia.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • • Muokkasi: Komori
  • Lähetetty: 17.11.2006 14:53
Uneen me vaivutaan ja kun siitä sitten herätään niin ruvetaan sieluina vaeltamaan ympäriinsä... voihan se taivas ja helvettikin olla, mutta se nukkuminen on jotenkin loogisempaa... eikös?
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.11.2006 11:10
Lainaus: Chastel Edellä oleva toi mieleen , että miun mielessä ihmiset joiden kanssa olemme eläneet ovat opettaneet meille jotain, tartuttaneet vaikutteita ja tavallaan kun ne poistuu jää jokin henki omaan sieluun heijastuksena heistä. Ei mitään yliluonnollista vaan he elävät siis muistoina ja tavallaan osana meitä... Kuulostaako varmasti liian siirappiselta ? =s

Tuo on varmaan järkevintä puhetta vähään aikaan. Kuullostaa minusta ihan todelliselta Oikeasti.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.11.2006 15:49
tämä on minusta mielenkiintoinen aihe, kun elämämme olemme eläneet niin mitä sitten? tsik, en usko että minun ahdistunut henkeni jää lipumaan ja häiritsemään ihmisten elämää eikä saa koskaan rauhaa
oletan että kuoleminen on sellaista kuin vaipuisi syvään uneen eikä tajuaisi sitten mitään, vähän niinq on/ off sitten minusta tulee vain pelkkä kimpale lihaa joka mätänee ja tuottaa surua muhevaa
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.11.2006 19:43
Ninnin kokemus kuulosti aika ihanalta. vaikkei pillereiden napsiminen niin ihanaa olekaan. (?)

Miä en ole "kuollut" koskaan, ellei sammumisia lasketa.
Mut siinä vaiheessa kun alkaa kirjoittaa automaattikirjoituksella tekstiä niin. siit lähti miun usko kuolemanjälkeiseen.
Miulle on aivan päivänselvä asia, että varsinaista "kuolemaa" ei ole, elämä jatkuu, aaveena tai henkenä ja tietyn ajan kuluttua me synnytään uudelleen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit