Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: Girl_Of_Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2007 16:50
Haluaisin olla nätimpi ja rohkeampi. Olen hirveän ujo.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2007 20:47
Hmmm...
Ensiksi tahtoisin olla parempi kuuntelija, koska puhun helposti innostuksissani toisten päälle.
Haluaisin myös olla samoissa mitoissa kuin kaksi vuotta sitten, eli vaivaiset kaksi kiloo voisin pudottaa ja ridet voisi olla pienemmät.
Periaatteessa oon kuitenkin ihan tyytyväinen itseeni
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2007 21:03
Haluaisin pidemmät hiukset ja kauniimman ihon... Ja olishan sitä rahaakin kiva olla enemmän
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2007 15:56
- Haluaisin olla vampyyri.
- Luonnostaan kalpea iho.
- Luonnostaan mustat hiukset.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.01.2007 16:08
kaikkein karsein asia miussa on mun noitanenä. siitä ois hyvä päästä.
hirveen monilla on sellanen nätti suora nenä tai vähän kaareva siro.. ja miulla tällänen kyömynokka. mutta en nyt menis ikinä mihinkään kauneusleikkaukseen paitsi jos jäisin jyrän alle.
voisin haluta että reidet ei olis niin läskit ja rinnat niin pienet.
ja voisin haluta olla pitempikin kuin nyt-166cm.
ja kynnet vois yrittää kasvattaa, mutkun sit jos ne ois sellaset ihannepitkät ni kitaroiminen vaikeutuis. ja kädet vois muutenkin olla pienemmät ja sirommat . ku ranne on sellanen ylipitkä ja ylilaiha ni kämmenet on ylisuuret ja näyttää ihan. .naurettavalta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.01.2007 13:59

Lainaus: jeeves

ja voisin haluta olla pitempikin kuin nyt-166cm.

ollaan näemmä saman pituisia miekin voisin haluta kasvaa ainakin 5 cm. mutta ei.
Kirjoittanut: Mad Cobbler (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2007 17:30
No ainahan sitä parantamisen varaa on, mutta luulen että olen ihan okei näin.

Toisaalta; Voisin kyllä kasvaa ulos tavastani 'sano ensin mieti sitten'. Käytännön suhteen voisin taas lopettaa liian syviin mietteloihini ja järkeilyihini uppoutumisen. Vähän nöyryyttä voisin oppia.

Kuten kaikki, voisinhan minä olla aina vähän kauniimpi ja laihempi ja valkohampaisempi tai liehuvatukkaisempi. Kissan silmät, vampyyrin hampaat, hopeiset hiukset ja virheetön iho. Ja rikkaampi.

Niin me kaikki.

Mutta yksi asia mitä todellakin haluaisin olla, niin vähän lyhempi. Silleen vähän päinvastoin kuin yleensä. Olen aina ollut kiusaantunut siitä, että olen (mielestäni) niin saakelin pitkä. Eihän sataseitkytviis ole edes mikään hirveä pituus noin yleensä, mutta minusta se on. Olisin kyllä mielelläni lähempänä sataakuuttakymmentä.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.03.2007 09:52
onhan noita, mitä voisi olla ja suurimman osan pystyy itse parantamaan. tosin motivaatiota valitettavasti harvoilta siihen löytyy (:
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2007 10:03
no jos jotain muuttaisin,niin pari kiloa laihempi olemus ja tuuheenpi+pitempi+mustempi tukka..väriä pitäisi sitten käydä varmaan ostamassa
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.03.2007 10:46
munkin pitäisi mustaksi koko pää värjätä, kyllästyin värilliseen keesiin. kai sitten joskus voi pistää shokkivärejä taas (:
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit