Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.01.2008 19:35
poltan vain toisten hermoja.
mutta toisinaan menee nykyisellään tuota maltaan puolta, ei liiaksi saatika joka viikkokaan. joskus on vaan helppo ottaa se ensimmäinen yksi kylmä ja antaa olla sen aikaa kun vaahtolaskeutuu.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.01.2008 21:54
Poltan, mutta yritän lopettaa kaiken aikaa onnistumatta siinä. Joskus tulee alkoholiakin nautittua, lähinnä väkeviä. Esim konjakkia ja rommia.. Kännejä juon harvemmin nykyään, se kun on aika tyhmää touhua.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 22:26
Ehen polta enkä juo. Täysin tarpetonta hommaa..
Eikä tulis mieleenkään muutkaan päihteet...
On mulla tarpeeks sekava ja hauska olo ilmankin.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2008 14:50
polttelen, ja juon, tai no juominen on nykyään vain sellasta että joko tulee känniin tai ei
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2008 15:16
En polta ollenkaan. Ja jossain vaiheessa tajusin, että juominenkin on melko turhaa. Todella harvoin enää juon niin paljon, että tulisin humalaan. Ja jos ei tule humalaan, niin aivan sama juoda limukkaa.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.02.2008 16:34
Minä juon mehua!
Polta en, on tuo astma. Rajoittaa tiettyjä aktiiviteettejä...
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2008 01:53
Tupakka on mielestäni aina maistunut pahalta, yhdenkin jälkeen on tullut huono olo, mistä lie johtunee.
En siis polta.

Alkoholia käytän valitettavan paljon ikääni verraten, en siis ole mikään kovin järkevä olento.
Lähes joka viikonloppu tulee otettua, kaipa se toimii sinä palkintona arjen jälkeen.
Omapa on ruumis, jota tuhoaa, nutta hauskaakin on ollut.
Kirjoittanut: Riwander (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2008 11:50
En ole ikinä koskenut pikku rillin päälläkään tupakkaan. Ja kaverit sanoo tuosta juomisesta, että olen huono juomaan En ole ikinä ollunna humalassa ja kun juon siidereitä tai lonkeroa, niin pystyn kaksi tai kolme ja sitten menee totaalisesti maku. Ja nykyisin juon kaikenlisäksi enemmän mietoja lonkeroita... ja joskus.
Kirjoittanut: Cyberi0n (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2008 21:49
En pahemmin juo, kun en näe siinä sinänsä mitään hohtoa, joskus raflassa punaviinia tulee nautittua, tai joskus harvoin jotain omia sekoituksia. : D
Kaljaa tai siideriä en edes saa juodoa, koska olen allerginen maltaalle, jota niissä käytetään : D
Olen tupakoinut nelisen vuotta, mutta sekin on nyt takana.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.02.2008 12:49
Voi minua, 3 kuukautta taas polttamatta ja nyt sorruin, kun tarjottiin tupakkaa. Saas nähdä alanko taasen polttamaan, toivottavasti en. Se vain on niin helppoa ottaa se tupakka vastaan, jos joku tarjoaa ja pyytää että "Hei, mennäänkö röökille, tarjoon yhden".
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit