Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.02.2014 17:25
Piippua en olekaan aikoihin polttanut, voisikin olla kokeilun paikka. Vaarilta jäi aikoinaan melkonen kasa piippuja, ainoa ongelma on löytää hyvää tupakkaa poltettavaksi. Yksi tuttu sai hankituksi paikalliselle kioskille varsin maukasta tavaraa, nyt en muista alkuosaa mutta original choice oli lopussa. siitä sekoitettuja hylsysavukkeita on joskus polttanut ja kyllähän ne punaisen lm:n voittaa mennen tullen. täytyykin huomenna kysyä mitä se oli, jos vaikka topan ostaisi
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.03.2014 11:05
Alkoholia käytän sivistyneesti nykyisin. Teinistä parikymppiseks oli hurjaa dokaamista vko:n loppuisin.
Polttanut oon 13 vuotiaasta, kulutus on suurta. Myönteisesti suhtaudun kumpaankin.
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2014 15:56
Käytän alkoholia, noin kerran kuussa tai harvemmin. En ole niinkään humalan takia juova tyyppi, vaan enemmänkin sellainen nautiskelija, sanoisinko. Askitupakkaa olen joskus maistanut, mutta se oli niin kuivaa että alkoi vaan yskittämään. Sen sijaan vesipiippua ja sähkötupakkaa tykkään polttaa. En tosin polta kumpaakaan säännöllisesti.

Mutta mutta, viime viikonloppuna maistoin erittäin hyvää stout-olutta, Young's Double Chocolate -nimistä. Erinomaista! Oli hivenen mämmiä muistuttava maku, mutta pidänkin mämmistä, joten se ei itseäni haitannut.
Kirjoittanut: Thanatosofos (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2014 10:38
Tupakoinnin lopetin vajaat 11 vuotta sitten, poltettuani on-off parisenkymmentä vuotta.
Pilveä olen polttanut kerran, ei ollut mun juttu.
Alkoholin käyttö on sen sijaan lähtenyt ihan lapasesta, siinä määrin että päätin viime viikolla hakea ongelmaan lääkeapua. Mielialalääkitys mulla jo onkin päällä.
Mielialat ei oo ihan hirveän korkealla ollut viime aikoina ko. syistä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2014 23:20

Lainaus: Thanatosofos

Alkoholin käyttö on sen sijaan lähtenyt ihan lapasesta, siinä määrin että päätin viime viikolla hakea ongelmaan lääkeapua.

Toivottavasti sulle on siitä hyötyä ja tsemit siitä, että olet saanut haettua apua kyseiseen asiaan. Sivusta seuranneena (paljon) tiedän, ettei se ole helppoa. Joten toivottavasti saat apua ja jaksat jatkaa asian suhteen
Aina ei ole helppoa, mutta vaikeuksien kautta voittoon tai joitain muita paskoja kliseitä
Mutta oikeasti toivon, että asiat helpottuu tuon suhteen.
Kirjoittanut: Thanatosofos (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2014 11:31

Lainaus: Funereal Soul

Toivottavasti sulle on siitä hyötyä ja tsemit siitä, että olet saanut haettua apua kyseiseen asiaan. Sivusta seuranneena (paljon) tiedän, ettei se ole helppoa. Joten toivottavasti saat apua ja jaksat jatkaa asian suhteen
Aina ei ole helppoa, mutta vaikeuksien kautta voittoon tai joitain muita paskoja kliseitä
Mutta oikeasti toivon, että asiat helpottuu tuon suhteen.

Kiitos tuesta. Eniten vituttaa paitsi kaikki niin myös se, että en olisi ikimaailmassa uskonut itse joutuvani tilanteeseen jossa on pakko myöntää, että olen alkoholisti. Sen verran tiiviisti tuli lapsuudessa seurattua usean läheisen hukuttautumista viinaa.

Mutta, vaikeudet on tehty voitettaviksi ja, kuten sanoit, muita paskoja (mutta osuvia) kliseitä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.05.2014 18:19

Lainaus: Thanatosofos

Kiitos tuesta. Eniten vituttaa paitsi kaikki niin myös se, että en olisi ikimaailmassa uskonut itse joutuvani tilanteeseen jossa on pakko myöntää, että olen alkoholisti. Sen verran tiiviisti tuli lapsuudessa seurattua usean läheisen hukuttautumista viinaa.

Ole Hyvä!
Ja joo sehän tässä itelläkin on kun on kasvanut tollaisessa ympäristössä ja aina ollut siinä uskossa, että minen ainakaan juo tolleen tai koskaan niin joopa joo..
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2014 22:12
En polta ollenkaan. Alaikäisenä en koskenut röökiin ollenkaan. 18-vuotta täytettyäni oli sellainen kausi, että noin seuraavan vuoden ajan ravasin kovasti kaiken maailman juhlissa. Silloin tuli toisinaan poltettua tupakkaa humalassa, mutta aika nopeasti sekin lysti jäi sitten taakse. Tupakoinnista ylipäätään mielipide: olisi ihanaa, että kaikki tupakoivat ihmiset viitsisivät mennä vähän etäämmälle, jos eivät tiedä kanssaihmisten mielipidettä asiasta. Suurin osa niin tekeekin, mutta toisinaan tuntuu siltä että ajatellaan "ettei se tuollaista synkiön näköistä kaveria nyt niin voi haitata".

Nykyään tulee juotua todella harvoin, ei vaan oikeastaan tee mieli. Humalahakuista juomista en harrasta ollenkaan. Vihaan sitä oloa, että päässä alkaa heittämään ja loppuillasta/seuraavana aamuna on paha olo. Jotain kuitenkin tulee maisteltua. Suurimpia herkkuja ovat kermalikööri ja kuivat siiderit, viimeisimpänä suosikkilöytönä Crowmoorin hiilihapoton maalaistyyppinen omenasiideri.

Yleensä ihmiset suhtautuvat ihan positiivisesti hillittyyn juomiseeni, mutta on sitä muutama poikkeuskin tullut vastaan. Viimeksi kun oltiin iltaa viettämässä niin sai jonkin verran kuulla sitä "hei kai sä nyt tätä juot meidän kanssa" ja "älä oo niin kireä, hae jotain juotavaa"-kommenttia parilta vähemmän tutulta kaverila. Pidin kuitenkin pääni, join hillitysti siideriä ja aivan loppuillasta ainoastaan paljon teetä.
Kiinnostaisi tietää miten muut vähemmänpuoleisesti tai ei ollenkaan alkoholia nauttivat ihmiset ovat tämmöiset tilanteet kokeneet?
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2014 23:24
En polta enkä juo, ainakin noin teoriassa.
Minulle on lapsuudesta asti kehittynyt aika negatiivinen suhtautuminen alkoholisteihin ja alkoholiin itsessään. En vihaa sitä sen terveyshaittojen vuoksi, vaan siksi että alkoholi on ihmiskunnan eskapististen taipumusten ilmenemismuoto, ja eskapismi, todellisuuden kielto tai sen välttely on suurimpia syitä suurimpaan osaan inhimillisestä tyhmyydestä.

Haluaisin olla absolutisti, mutta käytännössä se harvoin onnistuu, jos olen jossain bileissä. Esim. baareissa usein vain tarvitsen aina jonkun lasin käteen, muuten tulee jotenkin tylsää vain "olla" siellä. Siksi iso lasi on parempi kuin shotit, tuon kannalta.
Ja silloin kun tosiaan haluan juhlia alkoholittomasti, olen yleensä välttynyt sen suuremmilta painostuksilta muiden ihmisten taholta. Enempi olen kokenut painostusta pilvenpolttajien taholta, vaikka sitäkään en harrasta.
Välillä kyllä joutuu vastailemaan kysymykseen miksi en juo, (tai siis "en" juo). Vastaan usein, että mielestäni perustelu kuuluu juoville ihmisille eikä niille, jotka ei juo.

Poltan silloin tällöin jos eksyn tupakkaporukkaan, en oikein tiedä itsekään miksi, kai se on jonkinlaista sosiaalista polttamista...

Lainaus: Elisabet Addams

kermalikööri
Komppaan! Vana Tallinn mmmm...... Lisäksi tykkään kaikenlaisista drinkeistä, valkovenäläisestä, monista hedelmäisistä drinkeistä ja sellaisista, joissa on inkivääriä. Haluan että alkoholijuoma maistuisi edes hyvältä (maistuisi mahd. vähän alkoholilta) jos sitä nyt on kerran juotava.
Mieluummin valko- kuin punaviini.
Salmarit.
Ja tequila on ideana kiva.
Kirjoittanut: LilithRose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.06.2015 17:44
En juo saatikka polta.. Ei oo mun juttu...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!