Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2015 18:40

Lainaus: LilithRose

En juo saatikka polta.. Ei oo mun juttu..
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2015 23:13
Röökiä palaa ihan liikaa ja alkoholikin maistuu turhan usein. Osaan kyllä olla ilman alkoakin, enkä nykyään mitään hirveitä kännejä vedä, ei tee mieli olla täysin kusipäinen idiootti.
Kirjoittanut: Lena Tuhkalehto (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2015 12:16
En polta. En ole koskaan polttanut, enkä koskaan tule polttamaan.

Alkoholi sen sijaan... Noh, käytän kohtuullisesti. En tykkää olla humalassa, sillä silloin minua alkaa ahdistaa. Joudun rajoittamaan alkoholinkäyttöä senkin takia, että minulla on mielialalääkitys, eikä sekakäyttö ole terveellistä. Pieni hiprakka silloin tällöin on kuitenkin ihan hauskaa. Enimmäkseen kuitenkin juon alkoholia siksi, että siitä on tehty niin pirun hyvää. Pidän viskistä hyvin paljon, ja olut maistuu myös... kuten valkoviini (hyi en ole tr00 gootti kun juon valkkaria hyi hyi), konjakki ja monet muutkin. Aika vähän silti tulee väkeviä juotua. Makeat juomat eivät oikein enää mene, vaikka niitä kovasti kittasinkin heti täytettyäni 18. Nyt kahdenkymmenen vanhana ei vadelma-karambolasiideri enää maistu.

Vanhempani ovat pitäneet minulle saarnan alkoholinkäytöstä ("tissuttelet maksasi tärviölle!" "ei ojanpohjan spurgutkaan myönnä että ovat alkoholiongelmaisia!" jne.), mutta ammatti-ihminen kysyi minulta kerrottuani samasta aiheesta: "Niin missä se ongelma on...?"
Kirjoittanut: d.n.o.t.s (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: d.n.o.t.s
  • Lähetetty: 15.09.2016 19:18
Juon ehkä 2 kertaa kuussa, välillä useemmin ja välillä harvemmin. Lähinnä sillon jos meen bilettää. Tupakkaa en polta, paitsi joskus harvoin.

Huumeistakin on tullu kokeiltua monia, mut enää en tykkää niistäkää yhtään ku ahdistaa ku menee nii sekasin. Sieniä tosin söin tänä kesänä, oli ihan jees mut ei nii siistii mitä joskus.

Mun suhtautuminen päihteisiin ja päihtymättömyyteen on kyllä poikkeuksellisen avarakatseinen, mun mielestä kuka

vaan saa päihtyä ihan millä itse haluaa niin kauan ku ei vahingoita muita. Ja samoin päihtymättömyys on myös täysin okei niin kauan ku ei moralisoi jos toinen käyttää päihteitä. Sama pätee myös toisinpäin. Raivostuttavinta maailmassa on se jos joku aukoo päätään räkäkännissä shottilasi naaman edessä jos joku polttaa pilveä/tykkää ottaa satunnaisesti reiveissä ekstaasia
Kirjoittanut: joniranek (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2018 10:05

Lainaus: Mariel

Ja voisin siis ite ekana vastata... En polta. Hyi! Yäks!
En juo... paitsi muutaman kerran vuodessa, joulu, vappu, juhannus, joskus uusivuosi. Juon yleensä vähän jotain tunnelman vuoksi. Punaviinit ja päärynäsiideri on ainoot alkoholijuomat, joista tosissani tykkään.
Arvostan henkilöitä, jotka ei kaipaa alkoholia, vaan osaa pitää hauskaa ilmanki tai hukuttaa murheensa johonki muuhun. En ikinä kehtais sammua, sanoisinko sen olevan noloa mielstäni, todellinen idioottimaisuuden osoitus.
(Toivon, ettei kukaan loukkaannu!)
Itse en haluaisi polttaa, mutta vanha tapa iskostunut syvälle. Olutta ja muita virvokkeita tulee kyllä juotua melkoisesti. Välillä kyllä v*tuttaa kun eivät rahat meinaa riittää, mutta onneksi aina jostain rahaa saanut, viimeksi vertaislaina auttoi ja sai taas hankittua röökiä, vaikka onhan se tyhmää hommaa!
Kirjoittanut: jonikaleva (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2018 10:59
En polta, mutta tissuteltua tulee aina välillä. Joskus tietenkin innostuu juopottelemaan enemmänkin ja mopo karkaa käsistä. Monesti tekisi mieli lähtä baariin vähän irroittelemaan, mutta lompakko ei tahdo antaa myöten. Viime vuonna otettu kertalaina on vieläkin maksamatta... Nuuskaa tulee jonkin verran myös käytettyä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit