Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 19:53
Olen varmaan jotenkin huonompi ihminen, tupakoin säännöllisesti ja juon oikeastaan joka viikonloppu. Huoh. Pitäisi juomiseen saada jotakin tolkkua, mutta oikeastaan se on osa sosiaalista elämääni (eihän sen toki pitäisi olla, mutta onpa kuitenkin).
Normaalisti juon Leijonaa pepsi-maxilla, tai pepsi-maxia leijonalla, miten vain sen haluaa ajatella Siiderit, useimmat juomasekoitukset, liköörit ja lonkerot menevät vain väkisin alas. Olut maistuu saunassa ja kuumana kesä-päivänä. Joskus tulee tehtyä "köyhän naisen" kelkkoja ja valkovenäläisiä. Pillillä juon suojellakseni hampaitani.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 20:24
Juon kohtuudella, kyllä. Muisti on aina pelannut, koskaan en ole sammunut enkä hukannut/hajottanut mintään arvokasta, ja kaikki "toilailuni" voisin kyllä toistaa myös selvin päin... Olen opetellut juomaan niin, että seuraavana päivänä ei ole kummoistakaan krapulaa, mutta silti on hauskaa. Joistain alkoholijuomista pidän myös ihan maun vuoksi, esimerkiksi jääkylmää rutikuivaa shamppanjaa on vaikea voittaa!

Itse asiassa minua ärsyttää tämä nykyinen absolutismi-muoti, johon olennaisena osana kuuluu kaikkien alkoholinkäyttäjien katsominen alaspäin nenänvartta pitkin ja näin saa taas ihq-ihanasti sitä omaa sädekehäänsä kiillotettua. Jee. Kaikkihan eivät kylläkään tällaisia ole, totta, mutta näitä em. tapauksia on vain nykyisin ihan liikaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.11.2006 20:59
En polta enää, en kyllä aikoinanikaan polttanut paljon. Pääsääntöisesti en juo, koska en pidä alkoholin mausta, mutta silloin tällöin, hyvin harvoin, tulee vähän hyvässä seurassa juotua. mutta todella vähän siksi, etten edelleenkään pidä alkoholin mausta, miksi siis turhaan? ja inhoan myös olla kännissä, minusta se on kamala olotila, joten ei syytä liiemmin juoda. sitä paisti sokerihumalassa on hauskempaa!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 21.11.2006 21:19
Mä alotin dokaamisen 12-vuotiaana ja yhessä välissä meni aika överiksikin se homma. Mut sit kun aloin sitä kamaa vetää, niin dokaaminen jäi, enkä nytkään enää paljoo juo. Joskus ostan punkkupullon (tosi harvoin) tai maistan ehkä kerran viikossa muutaman kerran mieheni olutpullosta yhden huikan. Siellä halloweenbileissä olin pikkasen kännissä tosi tosi pitkään aikaan. Ja röökii oon polttanu nyt 12 vuotta, alotin 15-vuotiaana. Hassua sekin, et eka röökini sillon kauan sitten oli kannabisjointti, enkä edes yskiny kertaakaan! Kyllä olin olevinani niin kovaa muijaa, että! hehhee... hiemanko tyhmää kun nyt näin "fiksuna aikuisena" muistelee...
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 21:31
En polta enkä juo, yksinkertaisesti sen takia että tupakka haisee mielestäni pahalle (anteeksi nyt niille, jotka polttavat) ja alkoholikaan ei maistu hyvälle. Siideri kyllä silloin tällöin saattaa maistua
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 21:43
Lainaus: Ninni Kyllä olin olevinani niin kovaa muijaa, että! hehhee... hiemanko tyhmää kun nyt näin "fiksuna aikuisena" muistelee...

Kovaa jätkää silloin tuli tosiaan oltua. Ei kannata paljon muistella, meno oli sen verran heviä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2006 01:33
molempia liikaa.

sisimpäni on musta(keuhkot) ja kova(maksa).

e: ns.huumeista olen pysynyt erossa. kokeileminenkin on turhaa jos ei ole aikomustakaan aloittaa käyttöä.
toisekseen olen nähnyt aivan tarpeeksi (liikaa!) "kovien"käyttäjien arkea ja loppuja. tuli asuttua betonighetossa pienenä, ja nykyään senaikaisesta tuttavapiiristä on kuollut tai vankilassa arviolta puolet. itsemurhia, murhia,tappoja,liikenne"onnettomuuksia" jne.
onneksi ei kovin moni ole ottanut sivullisia mukaansa.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:04
Polttanut en ole kahteen kuukauteen miltei. Alkoholia käytän kohtuudella eli 4 pulloa viiniä sekä n. 8 kaljaa per kuukausi
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 15:04
Joo kyllä on menny molempii melko sikana joskus enempi joskus vähempi,mutta oma on elämä. Viimes tos bandin kans juotiin vissiin kolmepäivää...yök sitä darraa mikä siitä tuli...en haluu kellekkään. Nyt ei pariin viikkoon ole pirtelö maistunu...hmm mistähän johtuu. Huumeita en ole käyttänyt koskaan vaikka yhesti olin töysin varma et joku oli laittanu mun kaljaan jotain muutakin kun suolaa. Viina on viisasten juoma, mut vaan sitä tyhmät käyttää
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 16:50
Lainaus: Red Dragon yhesti olin töysin varma et joku oli laittanu mun kaljaan jotain muutakin kun suolaa

Joo mullekin kävi viime talvena silleen, että join ihan asiallisessa baarissa kaksi kaljaa ja yhden terävän ja sitten olin ihan pihalla, eikä seuraavana päivänä ollut mitään käsitystä siitä, miten olin (onneksi) päätynyt kotiin. Ja painoa on kuitenkin se 80 kg, että... Kannattaa olla tarkkana.
Nykyään en juo juuri ollenkaan, mutta sanoisin, että olen ehtinyt melko hyvin perehtyä siihen, miten alkoholi vaikuttaa. Ja mielestäni sen aiheuttama haitta on suurempi kuin hyöty ainakin omalla kohdallani. Ja jos on jotain huolia mielessä, niin ahdistus kyllä pahenee juomisen jälkeen useitakin päiviä. Ei hyvä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!