Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.11.2006 17:19
Poltin joskus ehkä kerran viikossa tai parissa, miten nyt sattui tupakkia saamaan (olen alaikäinen), mutta nyt olen ollut polttamatta vuoden. Vai puolivuotta...Taisinkin muuten polttaa viimeksi puolisen vuotta sitten keväällä...No, jokatapauksessa polttaminen on tyhmää, pilaa keuhkonsa ja rahaa menee turhaan, en kannata.
Alkoholia juon todella harvoin ja silloinkin kun juon, niin se on vain yksi siideripullo tai lasi viiniä (no koulujen kevätjuhlan jälkeen tuli juotua siskon ja kaverin kanssa kolme pulloa kuoharia).
Alkoholia olisi mielestäni kannattavaa juoda vain ruokajuomana ja/tai kohtuullisesti juhlissa... Kukin tavallaan, en aio mennä jokaista juoppoa henkilökohtaisesti valistamaan alkoholin liiallisen käytön vaaroista.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2006 17:38
Lainaus: Faith Black jokaista juoppoa henkilökohtaisesti valistamaan alkoholin liiallisen käytön vaaroista.

Juoppojen valistaminen ei luultavasti auta yhtään, ihan yhtä paljon he sitä viinaa ottavat. Vrt. tupakka-askien varoitukset ja valistaminen ylemmillä kouluasteilla - silti jengi alkaa polttaa kaikissa ikäluokissa. Ehkä valistaminen torjutaan holhouksena, en tiedä.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 20:15
En juo(enää),en polta enkä muutenkaan vedä mitään aineita. Olen siis absolutisti. (tiedän,jotkut ovat sitä mieltä että alle 18 vuotias ei voi olla absolutisti,mutta mielestäni voi aivan hyvin olla)
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:13
Molempia. Pitäisi kai vähentää.. Mutta kerran sitä tässä vaan eletään
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 22:17
Miksipäs ei alaikäinen voisi olla absolutisti, vaikkei itse "voikaan" ostaa röökiä/alkoholia, saahan niitä silti kiertoteitse. Mussakin on absolutistin vikaa, en polta, enkä pahemmin juokaan, mutta voin silti joskus alkoholia nauttia. Todella harvoin kuitenkin.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:42
En polta enkä olen koskaan kokeillutkaan, keikoilla saa sitä savua ihan riittävästi keuhkoihinsa. Väitänkin, että keuhkoni ovat paremmin tervatut kuin perus 9.luokkalaisen teinikanan vastaavat.

Juotua tulee sitten joskus, mutta koska olen alaikäinen, niin vain silloin kun isipappa antaa(/ei näe). Meillä on sellainen juomispolitiikka, että kun antaa maistella juomia kotona, niin ei tarvitse kylille lähteä juomaan. Hyvin on toiminut.

Kalja, siideri, liköörit, viinit ja lonkerot maistuvat ihan hyvin. Paitsi jos se lonkero on 5,5 %, niin se menee vähän irvistäen, koska se alkoholi maistuu "irtonaiselle". Vahvempia ei pysty juomaan ensimmäisenä, ei sitten millään >< Iuh.
Hyvin on tähän saakka mennyt, paitsi kerran tunnustan sammuneeni vessaan, kun join jotain vahvempaa vähän turhan nopeasti ja vähän liikaa. Suorastaan hurmaava olo.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:35
Lainaus: Henna En polta enkä juo, yksinkertaisesti sen takia että tupakka haisee mielestäni pahalle (anteeksi nyt niille, jotka polttavat)

En ole koskaan tajunnut, enkä tajua, miksi omia mielipiteitään pitäisi pyydellä anteeksi. Tupakka haisee pahalle, siitä menee rahat ja terveys.
Fakta mikä fakta.

Ja kysymykseen vastaten: en polta. Juon harkitusti ja harvoin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:47
Lainaus: liothe Tupakka haisee pahalle, siitä menee rahat ja terveys.

No, mä en juo, mutta nautin pikkusikareista. Ne haisee hyvälle, ja savu nenässä rentouttaa sopivana juhlahetkenä. Tiedän kyllä terveyshaitat, mutta pitää sitä ,kahvin lisäksi, jotain paheita olla.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.11.2006 21:12
Kyllä mutta harkitsen vieroitushoitoa...
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2006 12:31
Hyyyyi-en juo alkoholii, hyyyi-en polta. Kai se näinki yksinkertasella tavalla selkis
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!