Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:22
Eli. Haluaisin kuulla vähän muiden goottejen elintavoista, että juotteko? Jos, niin kuinka usein, paljon, mitä...? Oletteko toivottomia alkoholisteja? Mitä mieltä olette omasta juomisestanne? Suhtaudutteko siihen myönteisesti/kielteisesti? Entäs onko täällä absolutisteja?

Sitten tupakointi. Poltatteko? Mitä mieltä olette tupakoinnista?

Saa vastailla
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:25
Ja voisin siis ite ekana vastata... En polta. Hyi! Yäks!
En juo... paitsi muutaman kerran vuodessa, joulu, vappu, juhannus, joskus uusivuosi. Juon yleensä vähän jotain tunnelman vuoksi. Punaviinit ja päärynäsiideri on ainoot alkoholijuomat, joista tosissani tykkään.
Arvostan henkilöitä, jotka ei kaipaa alkoholia, vaan osaa pitää hauskaa ilmanki tai hukuttaa murheensa johonki muuhun. En ikinä kehtais sammua, sanoisinko sen olevan noloa mielstäni, todellinen idioottimaisuuden osoitus.
(Toivon, ettei kukaan loukkaannu!)
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:37
Poltan vain kännissä, enkä silloinkaan kuin ehkä yhden savukkeen. Yleisesti olen sitä mieltä, että tupakointi on typerää, ja tupakan haju on verrattavissa ulosteiden hajuun.

Juon melko harvoin, ja silloinkin maltillisesti; niin, että tuntuu hyvältä. Ei koskaan mitään itkunyyhteinikännejä, enkä ole koskaan oikeastaan sammunut. Haluaisin lopettaa juomisen kokonaan, ja kunnioitan absolutisteja.

Olen tyyppijöötti ja juon punaviiniä. Ihan oikeasti, melkeimpä kaikki muut alkoholijuomat maistuvat hirveälle, punkku on ainoa siedettävä. Ja karpalovodka.

Sama asenne muuten huumeisiinkin. En kokeile, koskaan. Enkä arvosta käyttäjiä kovinkaan korkealle.. On ihme, jos ei sen verran pysty ottamaan niskasta kiinni, että lopettaisi (tiedän, on vaikeaa, kun on koukussa).
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:38
Minen polta, kerran oon maistanu tupakkia, mutta hhmh, en nähnyt siinä mitään ihmeellistä, keuhkot vaan pilataan ja menetetään rahaa. No koukkuun jää ketkä jää, ja kaikki päättää itse mitä ryhtyy tekemään. mun näkökulma, ite en siis polta. Alkoholia en juo mitenkään paljon, likööreistä tykkään niin makeita kun ovat, myös cherry on hyvää, jotkut siiderit. Kaljaa vihaan, maistuu niin pahalta phyih .
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:46
Poltan enää vain harvoin jossakin bileissä. Voisi oikeastaan sanoa etten polta enää ollenkaan.
Alkoholia juon ehkä vähän liikaakin. Huh, huh miten teiniltä taas kuulostan. Haluaisin lopettaa, mutta joka ilta, kun päätän olla juomatta niin eihän siitä tule sitten mitään. Arvostan ihmisiä jotka eivät juo. Olen yleensä bileissä aina se joka on eniten kännissä ja seuraavana päivänä saa aina hävetä. Ärsyttää.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 17:31
Kumpaakin tosi harvoin , mutta jos väittäisin olevani absolutisti niin kyllä sekin vähän totuuden vääristämistä olisi.. Mutta viimeksi taisin tosiaan uutenavuotena vuos sitten juua , eli siitäpä sitten voitte päätellä kuinka harvoin. Nätti punkkupullo hyllynreunalla odottamassa, ehkä hyvää seuraa jossa se avata.

Jokainen juokoon tavallaan kunhan ei kännissä hakkaisi muita tms.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 17:52
Poltan jonkin verran pikkusikareja, mut en tupakkaa vakituisesti.
En myöskään juo, mulla on ihan kivaa, ja olen puhelias ilman alkoholiakin. Viime vappunakin oltiin baarissa erään ystävän kanssa . Se dokas koko illan, mut mä join vaan light cokista, ja hauskaa oli. On mulla baarikaapissa viinejä ja väkeviä, vieraiden varalle.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: blackie
  • Lähetetty: 21.11.2006 18:22
Lainaus: Velvet Grey Poltan vain kännissä, enkä silloinkaan kuin ehkä yhden savukkeen.

Mulla on sama juttu. Polttaminen on vaan niin typerää ja siihen menee rahaa äyttömästi. Ja se savu, kamala haju!

Hmmh...ennen join todella usein, mutta nyt olen saanut vähennettyä ja tämäkin vain sen ansiota, että vaihdoin kaveriporukkaa. Juon joissain bileissä tai juhlina (vappu, uus vuos jne...) Ja kesällä toki tulee juotua enemmänkin. Mä en pahemmin välitä viinasta, en oo tottunu siihen, enkä kyllä halua. Oikeestaan parhaita alkoholijuomia on just joku siideri, mutta ei sitä oikeen kehtaa juoda kun kaikki tulee aukoon päätä heti :/
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 19:09
Olen vielä sen verran nuori ettei tule poltettua eikä juotua.
Toivottavasti en koskaan tupakoimaan alakkaan.
Mutta sitten joskus isona aikuisena voin hyvää punaviinia tai jotain sillointällöin siemailla.

Ja vaikka häpeän myöntää, haluaisin joskus kokeilla marihuanan polttamista,
se vaikuttaa kiinnostavalta. Mutta älkää peljätkö, tuskin vaan kokeilen.

Tämä on vaan tätä teinien kapinaa.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 19:10
Mä en ollenkaan tykkää pullon suusta lipittää. Kaadan aina, ihan aina (kotona)lasiin, mitä nyt sitten juonkaan.
(Aih, puolen litran limsapullo kyllä festareilla menee ihan pullonsuusta, siellä ei pahemmin laseja kanniskella )
Niin, jonkinlainen fobia on että pullonsuusta alkoholijuomia en juo, se vain on tullut tavaksi. Jotenkin miellän itseni täydeksi ryyppääjäksi jos pullonsuusta juon. phöh, on mullakin kans fobiat...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit