Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: blackie
  • Lähetetty: 24.11.2006 12:34
On se outoo, että vaikka kuinka paljon juon, mulle ei ikinä tuu darraa. Ei edes satu päähän tai mitään.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2006 14:58
Lainaus: nexubus Kyllä mutta harkitsen vieroitushoitoa...

Joo. Itsesi kannalta olis parasta niin. Mä oon henkisenä tukena!!

Lainaus: Inle Hyyyyi-en juo alkoholii, hyyyi-en polta

Hyiii ensyokalaa!!! Niinhän se meni hei?
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2006 16:19
Samoilla linjoilla Iirivan kanssa. Saan pääni tarpeeksi sekaisin sokerilla ja hyvällä seuralla

En siis juo (paitsi joskus erittäin harvoin ja vain vähän) enkä polta.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2006 20:58
Alkoholi ei ole ystävä, tuttava kuitenkin.
En polta kuin toisten hermoja.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2006 13:22
sekä juon että poltan liikaa. kodittomuus tekee tepposet heikolle ihmiselle. nim. kolme askia päivässä ja pullo on paras kaveri.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.11.2006 18:12
Lainaus: blackie On se outoo, että vaikka kuinka paljon juon, mulle ei ikinä tuu darraa. Ei edes satu päähän tai mitään.

mua melkein harmittaa, etten koskaan ole kokenut kunnon krapulaa.
joskus terveystiedon tunnilla opettaja kertoili, että naispuolisella on miestä pahempi krapula, johtuen rasvan ja veden määrästä vartalossa.

Mä en ole tupakasta riippuvainen, mutta poltan kuitenkin silloin kun sää sallii, eli silloin kun löytyy rahat siihen ja tekee mieli. Tääl Briteis ikäraja onkin 16, mut tupakat on ihan perkeleen kalliita. aski saattaa maksaa 5 puntaa, mikä on noin 7,5 euroa.

Terveysvaikutuksista en välitä. voihan sitä porkkanaankin tukehtua.
sademetsät on jo toinen juttu.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.11.2006 19:42
Lainaus: Cata mua melkein harmittaa, etten koskaan ole kokenut kunnon krapulaa.

Ei siinä kyllä oo mitään harmittamista. Enää en juo, mutta entisajalta on tuoreessa muistissa mahtavat krapulat. Sydän hakkaa, hikoiluttaa,mieltä ahdistaa ja oksettaa. Hienoako? Eipä juuri.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gothic13
  • Lähetetty: 25.11.2006 20:34
en polta! polttaminen on kuvottavaa!!
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2006 20:36
Lainaus: poison
Lainaus: Cata mua melkein harmittaa, etten koskaan ole kokenut kunnon krapulaa.

Ei siinä kyllä oo mitään harmittamista. Enää en juo, mutta entisajalta on tuoreessa muistissa mahtavat krapulat. Sydän hakkaa, hikoiluttaa,mieltä ahdistaa ja oksettaa. Hienoako? Eipä juuri.

olin juuri sanomassa samaa. kiitä cata onneasi.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 01:26
Päissään olen nytkin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!