Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2011 06:18
Juon ja poltan.

Työviikon jälkeen tulee yleensä tultua vedettyä aivan naamat että aivot nollaantuu.
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2011 10:13
en jou kun joskus lasillisen ja en polta.olen sitä mieltä että se on hölmöjen hommaa
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 09:38
En polta, en juo enkä aiokkaan. Olen raitis. En tiedä aionko isompanakaan juoda edes juhlissa. En pidä alkoholin mausta!! Kerran ihan testiks sain teelusikallisen jotain konjakkia niin tuntui että kurkku kärventyy. xD Polttaminen on musta syvältä mutta en arvioi ketään sen perusteella. Pukeutumista ei pitäisi yhdistää mitenkään polttamiseen tai juopotteluun se on minusta tosi tyhmää!
Kirjoittanut: Yoa- (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 12:56
Teini-iässä oli pakko kokeilla polttamista, se oli niin kova juttu. Hoksasin kuitenkin pian, että mulla piti olla puhelimessa muistutus koska mennä tupakille, koska en jäänyt siihen kiinni mitenkään.

Teini-iässä oli myös pakko juoda, koska sillon "ei ollut muutakaan tekemistä". Juominen alkoi parilla siiderille, kas kummaa, jonka jälkeen oltiin päivä darrassa. Itse kun olen laiha ja pitkä, niin kaikki kolahtaa jotenkin sekunneissa päähän. Toki se toleranssi kasvoi siinä kun kokoajan ryyppäsi ja rellesti. Baariin en onneksi koskaan eksynyt ala-ikäisenä. Enkä olisi päässytkään.

Monet kerrat olin kuoleman kielissä, taju kankaalla ja tosi hukassa. Siinä vaiheessa kun poikaystäväni sanoi että olin heikossa hapessa, en hengittänyt enää kunnolla ja olin kalpea, päätin että se sai olla viimenen kerta kun viitsin juoda itseni siihen kuntoon.
Sen jälkeen olin kaksi vuotta juomatta. Sitten olen käynyt kaksi kertaa baarissa, ottanut yhden juoman(karpalovodka) ja tissutellut sitä montatuntia. Se riittää hyvin.
Kirjoittanut: Hape (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.09.2011 20:25
En ole ikinä tupakoinut. En ymmärä miks joku tykkää tupakoida. Mutt olut maistuu. Muttei sammumiseen saakka.
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2011 11:47
En ole kurttuotsainen juomisen suhteen, mutta viimeksi alkoholia tuli kiskottua monta kuukautta sitten. Tasan yhden kerran olen juonut niin, että oksensin. Sen jälkeen tietää kyllä jo omat rajansa. En esimerkiksi koskaan mene juhlimaan, jos olen ahdistunut tai surullinen.

Tupakkaa tulee polteltua jonkin verran. Välillä pidän pidempiä taukoja ja välillä menee ketjussa. Riippuu tosi paljon siitä, kuinka stressaavaa/ hermostuttavaa senhetkinen elämäni on. Nyt kirjotusten aikaan on tullut poltettua.
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2011 19:59
En juo enkä polta, ei oo vain mun juttu.
Kirjoittanut: WintersWoe (Jäsen)
  • • Muokkasi: WintersWoe
  • Lähetetty: 07.10.2011 22:57
O
Kirjoittanut: Lily-Ivy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.11.2011 13:52
Olen absolutisti jo periaatteista, mutta eipä kumpikaan kyllä hyvältä maistu mun mielestä.
En juo kuin vettä enkä koe jääneeni mistään kivasta paitsi.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2011 15:26
Lukioaikoina olin vuosia absolutistina kun ei vaan huvittanut ja toisaalta vanhempani joivat silloin melko reilusti ja se hieman ärsytti. Mutta silloinkin kävin kyllä kaikissa bileissä ja pidin hauskaa eikä kaveritkaan ihmetelly kun lipitin vaan menhua ja kahvia.

Nykyisin sitten käytän alkoholia melko paljon jos kuukauden lasilliset yhteen lasketaan. Mutta on mennut enemmän sellaisen nautiskelun puolelle humalahakuisuuden sijaan. Lasillinen tai pari punaviiniä tai gin&tonic illassa leffaa kattellessa on melko vakio. Viikonloppuisin sitten tulee baareiltua jos kavereista saa seuraa ja silloin menee kyllä humalan puolelle. Olen perinyt isältäni todella hyvän viinapään joten voin rauhassa ottaa känät ilman että edes kärsin pahemmin krapulasta. Jos tulis kauhea kankkunen jo muutamasta longerosta niin en varmaan jois ollenkaan, senverran mukavuuden haluinen olen.

Tupakointi on ollut jo vuosia paheenani joka välillä kyrsii juurikin rahan menon vuoksi ja joskus olen sit parikin kuukautta polttamatta ilman vaikeuksia. Mutta kun on syntynyt addiktio tupakointiin enemmänkin tapana kuin nikotiiniriippuvuutena niin ei siitä sitten pääse kokonaan eroonkaan. Se on vaan niin hyvä keino pitää tauko ja rauhottua ja miettiä omiaan. Minun on siis vaikea keskittyä yhtään mihinkään jos käsilläni ei ole tekemistä.Siinä yksi syy siihen miksi poltan sätkiä, on vaan niin kivaa näpräämistä kääriä niitä(ja tulee halvemmaks). Niin ja tupakan savu on hienon näköistä seurattavaa partsilla kynttilälyhtyjen valossa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit