Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.07.2011 14:07
Varmaan joskus alaikäisenä olen vastannt tähän nelisen vuotta sitten, mutta en polta edelleenkään ja alkoholia nautin vähäisissä määrin muutaman kerran vuodessa. Ruuan kanssa ja silleen.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2011 14:11
En polta ja tuskin tulen koskaan tupakkaa kokeilemaankaan, mun mielestä polttaminen on vaan niin typerää. En tosin väitä, että ne jotka polttaa ovat typeriä, noh kai te ymmärrätte mitä mä tarkotan. Se savun haju on kamala ja muutenkin... ei ei ei.

En myöskään juo ja tuskin tulen koskaan juomaan itseäni kunnon känniin. Känniläisistä olen saanut joitakin traumoja, jotka on jäänyt nyt sitten kummittelemaan.

Molempiin olen alaikäinen, joten ei ihme, että en polta enkä juo Pitänee sanoa, että olen aika ylpeä, etten ole niissä nuorisopiireissä joissa poltetaan ja juodaan. Olisin niissäkin nyt voinut olla, mutta onneksi muutama vuosi sitten meni yhden kaverin kanssa sukset ristiin niin eipä olla sen jälkeen juteltu ja hän on näissä ihme "kovis" nuorisopiireissä.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2011 12:50
Olen ehkä vastannut tähän joskus. Silloin tupakka- ja alkoholitottumukseni olivat ehkä erilaiset.

Minä tykkään baareista. Tai no, jokusesta baarista. Täällä on muutama sellainen, joissa on älyttömän hyvä meininki ja paljon tuttua porukkaa. Niissä paikoissa tulee sitten käytyäkin aika usein. Mulla ei sinänsä ole mitään ongelmaa olla kapakassa selvinpäin, mutta jostain syystä sitä aina mielummin ottaa pari. Minä olen kahdesta jo kännissä, joten olen huolestunut alkoholinkäytöstäni.

Sitten tupakkaan. Olen vuoden päivät polttanut säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä menee pari viikkoa polttamatta, välillä poltan askin illassa. Yleensä kuitenkin 1-5 tupakkaa päivässä ja muutamana päivänä viikossa.

Rehellisesti haluaisin päästä molemmista huonoista tavoistani eroon, ts. opetella ei-humalahakuisen juomisen ja lopettaa tupakoinnin kokonaan.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2011 21:03
En juo, en polta. Enkä näe mitään syytä tehdä niin. Joillekin tuntuu olevan itsestäänselvyys, että juo kun on vaikka jotkut juhlat, synttärit, halloween, juhannus, ihan mikä vaan syy, niin pitää saada viinaa ja olla umpihumalassa.
Ihan suoraan sanottuna se on minusta säälittävää ja olen ylpeä siitä, että minulla on järki päässä. Ihmiset, jotka osaa ottaa kohtuudella on paljon mukavempia kuin sellaiset, jotka on kaatokännissä joka viikonloppu. Ja muutenkin, vihaan humalassa olevia ihmisiä!
Minua ei kiinnosta muiden tekemiset, mutten myöskään halua, että känniset puliukot tulevat huutelemaan kadulla tai ahdistelemaan bussipysäkillä. Ja tupakoivat ihmiset on ihan hemmetin ärsyttäviä. Onko pakko tupakoida siinä minun nenän edessä ja aiheuttaa minullekin ties mitä sairauksia? Ei minua kiinnosta jos haluat syövän keinoin millä hyvänsä, mutta minä en halua. Piste.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.08.2011 02:56
Miten muuten ihmiset jotka eivät käytä alkoholia viettävät nuo edellä mainitut juhlat, pyhät ja viikonloput?
Juhlitteko kavereidenne kanssa vai pyyhkiikö alkoholi olemassaolonne kaverienne tietoisuudesta siihen asti kunnes tarvitaan kuskia?
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2011 13:27

Lainaus: The Trap-door lover

Miten muuten ihmiset jotka eivät käytä alkoholia viettävät nuo edellä mainitut juhlat, pyhät ja viikonloput?
Juhlitteko kavereidenne kanssa vai pyyhkiikö alkoholi olemassaolonne kaverienne tietoisuudesta siihen asti kunnes tarvitaan kuskia?

Mie käyn pyörähtämässä pippaloissa, mutta yleensä olen siellä noin tunnin kunnes alkaa ärsyttää humalaiset. Toki lähes aina joku on kuskina niin mie saan siitä sitten seuraa, mutta ei sitäkään kauaa jaksa. Toisin sanoen, ei kovin paljoa tule nähtyä kavereita..
Ja jos on kyseessä omat synttärini (kuten ensi viikonloppuna juhlitaan) niin niihin ei kuulu tippaakaan alkoholia. Ne jotka haluavat juoda painukoot muualle. Se on mun päiväni ja tehdään niinkuin mie tykkään. Pistepilkkuhuutomerkki.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 14:30

Lainaus: Mortale

Mie käyn pyörähtämässä pippaloissa, mutta yleensä olen siellä noin tunnin kunnes alkaa ärsyttää humalaiset.

Onpas erikoista. Yleensä ihminen saa olla aika totaalisen naamat että edes huomaan hänen olevan humalassa, ja aniharvoin nuo silloinkaan ärsyttäviä ovat. Rasittavat urpot ovat ihan yhtä rasittavia selvinkin päin, joten eihän sellaisten kanssa jaksaisi pyöriä muutenkaan
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:04
Olen näitä X-sukupolven kakaroita, joita ei polttaminen voisi vähempää kiinnostaa. Enpä pahemmin juomistakaan harrastele, mutta joskus muutama lasillinen joitakin viinejä menee. Tosin kyseinen harrastus on tiukassa hallinnassa ja humalahakuinen juominen on todella teennäistä wannabeismia... Ironista, että olen vasta 16.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2011 15:17

Lainaus: Nordis

Onpas erikoista. Yleensä ihminen saa olla aika totaalisen naamat että edes huomaan hänen olevan humalassa, ja aniharvoin nuo silloinkaan ärsyttäviä ovat. Rasittavat urpot ovat ihan yhtä rasittavia selvinkin päin, joten eihän sellaisten kanssa jaksaisi pyöriä muutenkaan

Ai, miun kavereista sen kyllä huomaa heti. Toki olen myös herkkä tässä suhteessa, niin että huomaan helposti.
Ensimmäisenä ärsyttää se, että kuuntelee saman jutun noin 20 kertaan. Seuraavana se, että se 20 kertaa kuultu juttu on vielä tylsä tai huono vitsi. Sitten on riidanhaastajat ja vastaanväittäjät, jotka ei oikeasti tiedä asiasta mitään, mutta humalassapa luulevat tietävänsä. Jne.
Vaikea ehkä muiden ymmärtää, minä en vain siedä humalaisia ja se siitä =)
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2011 20:27
Mun ryyppääminen on vähentynyt niistä ajoista kuin täällä aktiivisemmin kirjoittelin. Ja ihan hyvä niin. Ennen se oli vähintään kerran viikossa, viime kevällä ja kesälläkin oli 2-3 viikon putk... öhöm, siis pätkiä että en juonut mitään. Tosin tuntuu että nyt kun juo jonkun verran harvemmin niin homma lähtee lapasesta aiempaa helpommin....
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit