Gootti.net

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.11.2006 11:33
Lainaus: Melankolia olin juuri sanomassa samaa. kiitä cata onneasi.

no olishan se kiva ees kerran kokea.
mut varmaan vain kerran.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: lauratar
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:11
Näin pikkujoulujen aikaan on hyvä tehdä tämä Oulun yliopiston tutkijoiden kehittämä, nopea ja luotettava testi jotta saat tietää kuulutko riskiryhmään:

http://www.ee.oulu.fi/~ktl/olenko_alkoholisti.html
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2006 15:45
Lainaus: Cata Terveysvaikutuksista en välitä. voihan sitä porkkanaankin tukehtua.

Juu en minä kuolemaa pelkää, tulkoon sitten kun on aika. Turha sitä lähteä kituuttamaan. Elän ennemmin paljon kun pitkään.

Kyllä siis juon ja poltan. Mitäpä tuota kaunistelemaan.

Mutta sademetsien tappamisen lopetan varmasti aikanaan.
Alkoholi on ystävä
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2006 16:51
Lainaus: nefertiti Elän ennemmin paljon kun pitkään.

Täysin samaa mieltä.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:23
Lainaus: MrLuckarin En polta kuin toisten hermoja.

Toi oli hauska veto!
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 17:05
Lainaus: poison No, mä en juo, mutta nautin pikkusikareista. Ne haisee hyvälle, ja savu nenässä rentouttaa sopivana juhlahetkenä. Tiedän kyllä terveyshaitat, mutta pitää sitä ,kahvin lisäksi, jotain paheita olla.

Mulla ei pahemmin ole tietoa erilaisten sikareiden hajusta kun en oikein ole koskaan tutustunut asioihin tarkemmin, mutta voihan niitä tuollaisiakin olla.
Kuulin muuten tossa yks päivä kuinka joku jätkä totesi kaverilleen, että "pitäähän sitä elämässä jotain paheita olla, muuten ei tuu yhtään mitään." Ehkä hän ja sinä olette jollain tavalla ihan oikeassa...
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 17:58
Mun skoleen on tullut uusi muoti-ilmiö. Nimittäin nuuskan käyttö. On se vaan niin helvetin naurettavaa ku seiska luokkalaiset kulkee mälli huulessa.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 20:49
Lainaus: Kahleet Mun skoleen on tullut uusi muoti-ilmiö. Nimittäin nuuskan käyttö. On se vaan niin helvetin naurettavaa ku seiska luokkalaiset kulkee mälli huulessa.

Sama juttu meillä. Aika koomista :P
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2006 13:08
Lainaus: Kahleet On se vaan niin helvetin naurettavaa ku seiska luokkalaiset kulkee mälli huulessa.

Naurattaa ajatuskin.
On siinä kova työ pitää pokka kun näkee pikkukakaroita röökillä. Sitä ollaan niin kovaa että.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2006 15:26
Lainaus: SaMArA On siinä kova työ pitää pokka kun näkee pikkukakaroita röökillä. Sitä ollaan niin kovaa että.

Reps xD Pelkkä ajatuskin! Arvaa ku meiän koulu (mä oon viel yläasteella...) on täynnä niitä, jotka juoksee välkillä puskaan röökille! Niille nauraa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit