Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2006 17:55
Lainaus: Kahleet On se vaan niin helvetin naurettavaa ku seiska luokkalaiset kulkee mälli huulessa.

Minusta tuo on lähinnä karmaisevaa. Ihme trendi, joka kaiken lisäksi kuluttaa suun limakalvoja. On se sitten kivaa joo kun ylähuulesta menee suora yhteys poskionteloon. Ainut huvittava nuuskankäyttäjä on Bond-leffojen sheriffi J.W Pepper, ja sekin on fiktiivinen hahmo...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.11.2006 19:28
Lainaus: Piiskansiima Ihme trendi, joka kaiken lisäksi kuluttaa suun limakalvoja.

Se on ihme homma kun toi nuuskamälli taitaa olla kova sana jääkiekkoilijoilla. Ainakin ennen oli. En oo ikinä kokeillut, vaikka kaikkea epätervettä onkin tullut harjoitettua. Nuuskapurkki kyllä tuoksuu hyvälle.
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2006 20:17
Lainaus: SaMArA On siinä kova työ pitää pokka kun näkee pikkukakaroita röökillä. Sitä ollaan niin kovaa että.

Juu on sitä nyt hyvä lukiolaisena vuoroin nauraa ja vuoroin kauhistela kun varsinkin just seiskalle tulleet pojat on niin pahsita niin pahista kun laahustavat nurkan taakse mallu huulessa. Mutta näen itseni virnuilemassa kakskymppisenä että "oli se niin tyhmää ku sillon ukioaikoina poltin, pikkutyttö sähläämässä röökien kanssa." jne jne
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 01.12.2006 16:19
Lainaus: lauratar Näin pikkujoulujen aikaan on hyvä tehdä tämä Oulun yliopiston tutkijoiden kehittämä, nopea ja luotettava testi jotta saat tietää kuulutko riskiryhmään:

http://www.ee.oulu.fi/~ktl/olenko_alkoholisti.html

Aivan ihanata kun ei tarvitse enää elää epätietoisuudessa tämän asian kanssa.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.12.2006 19:07
Lainaus: SaMArA On siinä kova työ pitää pokka kun näkee pikkukakaroita röökillä. Sitä ollaan niin kovaa että.

Joo, silloin kun meikä oli ala-asteella, kaikki kulkivat ihan rauhassa päivät pitkät joissain verkkareissa ja muissa 'epämuodikkaissa' vaatteissa, ja röökiä ei kukaan polttanut. Nykyään ilmeisesti jo alislaiset polttavat. Surullista, ei niinkään naurettavaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.12.2006 19:51
Lainaus: Velvet Grey Nykyään ilmeisesti jo alislaiset polttavat. Surullista, ei niinkään naurettavaa.

Mä itsekin kokeilin ekat kerrat röökiä jo ala-asteella. Mut sit ylä-asteella aloin vakituiseen polttaa, ja myös viini tuli tutuksi silloin. Nykyään ei sit oikeen alkkis mee alas, ja tupakka vaihtunu sikareihin.
  • Lähetetty: 01.12.2006 20:10
Lainaus: poison Mä itsekin kokeilin ekat kerrat röökiä jo ala-asteella.

Oho. Itse taisin olla jotain 14 v kun viinaa maistoin ekaa kertaa . Tupakkaa joskus paljon myöhemmin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.12.2006 20:25
No mulle nyt ei tuu mieleen yhtään ainutta päihdettä, jota en ois ainakin kokeillut (sillon ku niitä ongelmia oli) joten myös mälli huulessa on tullut kulettua Kylläkin pussinuuskaa, muistan, etten voinu sietää sitä toista, yäk!
  • Lähetetty: 01.12.2006 22:14
Ninni, osta ihmeessä sitten Vision-absinttia, siinä saa mukana pussillisen kuivattua hulluruohoa, jota voi polttaa sätkässä tavallisen tupakan kera. Luulisin sen olevan aika tehokasta ainetta. En usko, että sitä olet ehtinyt kokeilla .
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.12.2006 12:42
En juo enkä polta. Molempia on tullu kokeiltuu, mut eipäs oo säännöllisesti oikeen mun juttu... Ehkä kännit kerran vuodessa riittää mulle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit