Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2008 11:53
Sauhuttelun pitäisi jo pikkuhiljaa täälläkin päässä loppua. Viunankäyttö on vähentynyt radikaalisti aina siitä lähtien kun aikoinaan täytin 20 - tupakoinut olen vasta vuoden verran. Tuon alkomahoolin kanssa huomaa kyllä selkeästi sen että sietokyky on alentunut. Nykyisin olen taas samoissa lukemissa kuin joskus yläasteen paikkeilla; hiprakkaan tulee jo kahdesta olusesta. Halvat kännit jne. Sen sijaan tupakkia meni joskus 4 kpl päivässä, nyt jo reilusti enemmän...aijai.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2008 01:26
En ja en. Tupakka ei oo koskaan kiinnostanu, päin vastoin. Ja olen absolutisti. ( Syy tähän voi olla, että en ole koskaan tykännyt alkoholin mausta/hajusta, en yhdenkään mitä minulle joskus on maistatettu, siis ihan lasista pikkasen viiniä tai jotain... En edes tahdo maistaa... mutta sitten äiti houkuttelee ihan vähän maistamaan... ja aina se on yhtä pahaa.. joten ei kiitos.) Ja muutenkin yletön ryyppääminen, varsinkin ryyppääminen ryyppäämisen takia on typerää, tai humalaan pyrkiminen. Se on ok, jos vaikka kaverit korkaa viinipullon peli-illan aikana (esim. ropen) ja ne tuhoaa pullon kolmeen pekkaan pikkuhiljaa. Tupakoivat ystäväni ovat saaneet kyllä kuulla kantani siitäkin asiasta... En saarnaa, kunhan ilmaisen oman kantani.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.09.2008 14:32
Aloin tuossa miettimään, kun tilillä on rahaa huimat 6e, että mihinkäs ihmeeseen sitä on tullut tässä kuukauden aikana tuhlattua, enpä ole tainnut mitään kovin suurta ostella. Ainiin! Alkoholi ja tupakka! Niihin on mennyt tämän kuukauden aikana noin 40e, opiskelijalle se on hirmuisen paljon.
Joskus sitä vain toivoo olevansa absolutisti ja vihaavansa tupakkaa.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2008 13:15
En polta, mutta joskus kyllä otan muutaman "sauna" siiderin kotona lauantaisin. Tosi harvon tulee missään käytyä, ehkä kerran vuodessa jossain, mutta silloinkin tahtoo olla olotila "mitä mä täällä teen". Liian vanhaksi oon tainnu tulla
Jos jonnekin lähtee, niin silloin pitää olla jo joku järkevä syy esim. bändi.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.09.2008 08:24
En polta enkä myöskään juo, itse asiassa en ole koskaan juonut alkoholia. Tupakkaa olen maistanut mutta allergiaoireiden ja tupakan pahan maun vuoksi "tupakointini" jäi tuohon yhteen kertaan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.10.2008 16:33
Johan on täällä käynyt niin että lääkityksen vuoksi on alkoholille aina vain alhaisempi toleranssi, mutta savukkeita menee noin aski päivässä. Jos sitä lopettaisi ennen uuttavuotta, niin säästyisi keuhkot ja pennoset.
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.10.2008 17:02
En juo ja poltan satunnaisesti.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.10.2008 17:27
juon silloin tällöin (kun on rahaa ja inspiraatiota) mutta suurimmaksi osaksi viikonloppuna tai muuten lomalla. ja poltan. menee yleensä muutama tupakka päivässä, joskus menee monta päivää että en polta ollenkaan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.10.2008 22:05
Vieläkään en aio opetella polttamaan ja juon tälläkin hetkellä.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2008 22:09
En polta ja juon ainoastaan viihteellä ollessani. Eli en siis kovin usein.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit