Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Juotko, poltatko...?

Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2009 23:58
Poltin 9 vuotta, ja voin pahoin yhtä pitkään. Olen ollu "kuivilla" nyt vähän yli 4 vuotta. Eikä kaduta yhtään. Alkoholia käytän kausiluontoisesti. Eli jos otan, niin otan paljon ja pitkähköjä rännejä. Vastaavasti kun päätän olla juomatta, niin silloin en ota kännejä moneen vuoteen. Saunakaljoista en luovu ikinä. On se kylmä olut vaan niin pirun hyvää. Muuten kyllä voisin helposti olla juomatta lopun elämääni. Kops kops, kreivi koputtaa puuta...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.02.2009 00:20
En tupakoi enään, pääsin siitäkin pahasta tavasta eroon.. Humaltuneessa tilassa tekee aivan helvetisti mieli sikareita, mutta mikäli niitä polttelisin niin jäisin luultavimmin uudestaan ns. "retkuun"..

Alkoholia menee, suurissa määrin. Siitä kärsii niin maksa, kuin ystävyyssuhteetkin. Sekä toki lompakko.

"on rappiolla hyvä olla" jne.. Kääliö kuittaa.
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2009 10:14
Poltin 8vuotta ja yritin useita kertoja lopettaakin mutta ei se koskaa pitkään kestänyt..mutta sitte kerran tuli sen verran tanakka kesälentsu että olin aivan kuolemanporteilla 2vkoa ja hirveellä antibiootti-tappokuurilla, siinä ajassa ehti mennä pahin ohi koska ei tosiaan olisi edes voinut ajatella sytyttävänsä! pari kertaa sen jälkeen maistoin kun teki pirusti mieli mutta siinä vaiheessa se maistui jo niiiiiiiin kammottavalta että päätin lopettaa. kerta olin päässyt siihe pisteeseen et maku yökötti totesin ettei edes kannata kuunnella sitä pientä nikotiini-pirua joka tervaa kaipasi ja nyt sitten olenkin kohta 4,5v ollut ilman enkä koskaan aloita uudestaan! itseasiasssa tuntuu jotenkin epätodelliselta katsoa kuvia joissa poltan, se on niin kaukainen muisto enää..! Alkomahoolia tulee nautittua seurassa ja joskus on mukavaa yksin kotona ollessa ottaa punkkua ja kuunnella hyvää musiikkia Pahimmat rälläykset on tässäkin asiassa takanapäin, mutta kun ulos lähdetään, en ole se joka syljeskelee lasiin
Kirjoittanut: Tuulenruhtinas (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.02.2009 21:39
En ole koskaan polttanut - enkä tule polttamaan - enkä käytännössä juokaan. Yhden kerran olen tullut olleeksi humalassa asti, mutta siihen se sitten on jäänytkin, kun oli niin yhdentekevä kokemus. Ei vain tuntunut mitenkään tavoiteltavalta olotilalta moinen. Tosin jos joku jotain alkoholipitoista tarjoaa, niin kohteliaisuudesta en kyllä välttämättä kieltäydykään, vaikka totta puhuen en ole löytänyt yhtäkään omasta mielestäni hyvältä maistuvaa alkoholijuomaa. Joten aika vähiin jäävät minun juomiseni.
Kirjoittanut: Dina_NGT (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2009 17:08
poltan en juo
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 17:48
poltan ja juon. Pari kertaa onnistunu jotain 2kk polttamatta, mutta aina tullut joku västoin käyminen elämässä vastaan ja alkanu streessaamaan ihan sairaasti ja siitäkös se sitten taas lähti.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 18:34
Poltan kuin korsteeni. Tupakointi sopii jokaiseen tilanteeseen, aina ja kaikkialla. Paitsi sisätiloissa. Välillä käy mielessä, että miksi helvetissä minä tätä teen, kun siitä ei loppujen lopuksi ole kuin haittaa. Järkeilen kuitenkin asian niin, että tämähän on kivaa puuhaa kuitenkin. En näillä näkymin aio lopettaa, mutta voi olla että sekin on joskus edessä. Pari kertaa olen 'lopettanut', joista ensimmäinen lakko kesti 1,5 viikkoa ja toinen muutaman tunnin. Viskasin askin lenkkipolulle päivällä ja illalla kävin hakemassa sen noin parin kilometrin päässä kotoa.

Juomisesta pidän myös, mutta balanssin säilyttämiseksi juon erittäin harvoin. Kun juon, niin juon niin että tajunta leijuu ulkoavaruudessa. Juominkien välissä saattaa olla puolikin vuotta täysin tipatonta. Saunakaljoja yms. ei tietenkään lasketa, kun niitä ei humallukseen juoda.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.02.2009 18:42
Juopottelun ansiosta yöunet jäivät yhteen tuntiin
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2009 20:02
en polta, mutta juon jos tarjotaan.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 21:06
Poltan ja juon. En tosin joka päivä. Tupakoinnissa voi olla ihan viikonkin pausseja välissä, mutta alkoholin kanssa voi hujahtaa parikin askia illassa. Alkoholia käytän harvemmin kuin tupakkaa, joskus viikonloppuna saatetaan ottaa siiderit miehen kanssa. Nuorempana tuli juotua kevereiden kanssa, niin määrä oli paaljon enemmän, nykyisin jo maksa kiittää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit