Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2007 15:45
No eipä se Mozillakaan aivan kaikkea autuaaksi tee...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.01.2007 16:08

Lainaus: Piiskansiima

No eipä se Mozillakaan aivan kaikkea autuaaksi tee...

Harvemmin tuo syy on selaimessa tai jossain muussakaan sovelluksessa, 90% tapauksista löytyy näppiksen ja selkänojan välistä. Ihmiset vaan ei osaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2007 16:11
Ximmohan kuulostaa ihan atk-tukihenkilöltä...
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2007 16:40
Ei Mozilla aina autuaaksi tee ei, mutta itselläni sivu näytti ainakin Explorerilla aivan kummalliselta ja Mozillalla toimii hyvin.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.01.2007 16:46

Lainaus: Satyricona

Mozillalla toimii hyvin.

Minulla taas Mozillakin vetää ääkköset kummallisiksi, ainakin tuossa etusivun 'uusimmat viestit'-osuudessa. Exploderia en ole käyttänyt vuosiin, joten siitä en tiedä.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.02.2007 09:19
mulla näkyy loistavasti mozillalla sekä explorerilla?
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 14:09
Juu... Mä haluaisin kysyä teiltä gootit että onko 13v gootti ookoo? Ku mulle tullaan (esim: Irc-Galleriassa) sanomaan että: ''Oot tollanen wannabe, että huhhuh...'' ja että: ''Ei ton ikänen voi olla gootti. Hanki elämä'' Ja tollasta. Kaiken maailman haukkuja. Se on vähän loukkaavaa/harmittavaa mutta, en oo sanonu niille tyypeille mitään.. Pitäskö mun odottaa vielä parisen vuotta ennen ku meen sanomaan itteeni gootiks?
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:28

Lainaus: Night Cat

Pitäskö mun odottaa vielä parisen vuotta ennen ku meen sanomaan itteeni gootiks

Minun mielestäni itseään saa sanoa vaikka kiinan keisariksi viisi vuotiaana jos niin mielii. Eikä misään tapauksessa irkin pösilöiden perusteella kannata mennä itseään muuttelemaan

Itselleni ei ainakaan kukaan ole tullut valittamaan siitä että olisin wannabe, vaikka olenkin näin helevatan nuori. Mutta se saattaa johtua siitä että näytän vanhemmalta kuin olen.

Mutta olen varmaan nuorin täällä joten itse ainakin olen lapsigootti, eikä siinä mielestäni ole mitään erityisen erikoista. Vanhemmat hieman katsovat kauhistellen 'taas mustaa'-tyylillä, muttei se ainakaan minua haittaa, koska tälläinenhän minä olen ihan oikeasti. Ja olen itse ainakin löytänyt tämän oman tyylini n. 2 vuotta sitten milloin rupesin pukeutumaan mustaan ja kuuntelemaan vähän tummempaa musiikkia kuin se iik-ihana britta spearssi tai antti tuisku.
Mutta älkäähän huoliko enhän minähään juokse misään korseteissa ja piikkikoroissa tuolla kadulla, vaan tyyliltäni ja musiikkimaultani olen goottimainen ja muutenkin(en osaa nyt vain selittää) sillälailla...
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 16:03

Lainaus: The_Killer_Doll

Minun mielestäni itseään saa sanoa vaikka kiinan keisariksi viisi vuotiaana jos niin mielii. Eikä misään tapauksessa irkin pösilöiden perusteella kannata mennä itseään muuttelemaan

Mä olen täysin samaa mieltä! Ja joo... Mä olen kanssa lapsigootti... Monet on luullu mua melkein 17vuotiaaks vaikka oon vasta 13v...

Mut joo.. Jos Night catista tuntuu että on gootti nii sit on! Ja mä tiiän et sä et oo mikää wannabe Cat..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:08

Lainaus: Night Cat

Pitäskö mun odottaa vielä parisen vuotta ennen ku meen sanomaan itteeni gootiks?

Ihmiset saattaa sanoa sua sen takia wannabe:ksi jos kauheesti mainostat olevas gootti.
Mutta samalla kannalla kuin kaks edellistäkin, että jos siltä tuntuu, niin ole mikä olet, kellään irc-galleriassa pyörivällä ja siellä arvostelevalla ei ole valtaa valittaa siitä millainen olet.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit