Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 16:08
Elikkäs, onko teistä lapsigootit ihan ok asia? Itse olen reippaasti alle 18 ja tahtoisin jo olla gootti, mutta mutsi ei oikeen diggaa...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 22.11.2006 16:41
No siis, riippuen ihan asenteista, musiikkimausta ja muusta. Se on ehkä jopa hellyttävää nähdä joku 11-vee romppeissa kadulla.. (ei sillä, että olisin nähnyt. ajatus kiehtoo.)

Mutta jos koko asenne on vain sitä, että kapinoidaan vanhempia vastaan ja ollaan tosi kovia, antaa olla. Varhaisteini-ikäiset (ja muuten ihan teinitkin) ovat lapsia vielä, enkä ainakaan vaatetuspuolella haluaisi nähdä heitä goottivaatteissa, nekun ovat aika seksuaalisia kuitenkin (korkeat korot, pvc, korsetit).

En tiedä. Minusta kaikkien kukkien pitäisi saada kukkia, mutta kunnioita toki vanhempiasi ja heidän mielipidettään.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2006 17:10
Lainaus: Velvet Grey Varhaisteini-ikäiset (ja muuten ihan teinitkin) ovat lapsia vielä, enkä ainakaan vaatetuspuolella haluaisi nähdä heitä goottivaatteissa, nekun ovat aika seksuaalisia kuitenkin (korkeat korot, pvc, korsetit).

Voihan sitä pukeutuu muuhunkin kun noihin mainitsemiisi vaatteisiin ja olla silti gootti tyyliltään?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.11.2006 17:22
Lainaus: Velvet Grey Mutta jos koko asenne on vain sitä, että kapinoidaan vanhempia vastaan ja ollaan tosi kovia, antaa olla.

Parempi se kai on kapinoida leikkimällä goottia kuin kapinoida leikkimällä räppäriä tai pissistä. Positiivista ajattelua, Velvet Grey.

Lainaus: Zettel Elikkäs, onko teistä lapsigootit ihan ok asia?

Lapsigootti on aika huvittava sana. Onko se sellainen joka päivällä pukeutuu mustiin vaatteisiin ja sitten kun koittaa lapsigootin nukkumaanmenoaika, äiti lukee prinsessasadun ja antaa pusun poskelle?
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2006 17:35
Lainaus: blackie Voihan sitä pukeutuu muuhunkin kun noihin mainitsemiisi vaatteisiin ja olla silti gootti tyyliltään?

Njoo. Kieltämättä historialinjalla ei ole niinkään mitään provosoivaa. Ja en ole tekemässä mitään rajauksia siitä, miten pitää pukeutua

Lainaus: kuopassa Parempi se kai on kapinoida leikkimällä goottia kuin kapinoida leikkimällä räppäriä tai pissistä. Positiivista ajattelua, Velvet Grey.

No asenteeni johtuu varmaan siitä,ettei itsellä ole koskaan ollut tarvetta kapinoida, isosiskoni hoiti sen puolen . En siis tajua ko. toiminnan perimmäistä tarkoitusta lainkaan. Kapinointi missä tahansa muodossa on vähän hölmöä, ilmenipä se pissiksiytenä, koottiutena tai muuna. En ole siis sanomassa kuitenkaan, etteivätkö kapinoijat voisi olla 'tr00'. Voivat he, siinä missä teini-ikäiset gootitkin. (ihminen on teini kahteenkymppiin saakka, sanoohan sen jo englannin numerotkin. eli itsekin olen vielä teini-ikäinen, eikä ole pahempaa tarvetta sorsia muita samaa ikäkautta eläviä).
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 18:36
Lainaus: Velvet Grey Kapinointi missä tahansa muodossa on vähän hölmöä, ilmenipä se pissiksiytenä, koottiutena tai muuna.

Mun mielestä kapinointi on välttämätöntä. Jos se jää teininä, niin se voi olla edessä keski-iässä.
Muuten mulla ei ole mitään lapsigootteja vastaan. Tietysti on totta, mitä tossa aiemmin sanottiin seksikkäästä pukeutumisesta. Paitsi että mun mielestä monet tavikset napapaidoissa yms. on paljon paljastavammin pukeutuneita, kun gootti kuteissa. Musta ne nuoret on ihan yhtä truu kuin vanhemmatkin.
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:51
Noniin Sain lähestulkoon sellaista palautetta kuin toivoinkin. Minustakin lapsi voi pukeutua gootiksi, tosin juu totta on että olisi aika.. paha.. nähdä joku 11 vuotias kadulla korsetissa ja piikkikoroissa.. Mutta voihan olla gootti ilman että käyttää korsettia ja korkokenkiä..?
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:52
onko teistä lapsigootit ihan ok asia?
Teini- sanaa tässä yhteydessä mieluummin käyttäisin. Lapsigooteista tulee mieleen sellaiset kymmenkesäiset pikkuiset, nykyään kun tuntuu että lapsuuden lasketaan loppuvan siihen, kun tulee murrosikään.
Itselläni ei henkilökohtaisesti ole mitään sitä vastaan, kapinointi-keinona
uskon vakaasti että moinen puree ja saat "mutisisi" vähintäänkin haparoimaan nitro-purkkia.
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:55
mm-m.. Minustakaan kapinointi ei ole oikein hyvä asia tässä tapauksessa..
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • • Muokkasi: Caiss
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:56
Ihanaa, saamme kannatusta puolellemme Itsekin olen kyllä reippaasti ali 18-vuotias, mutta Zettelillä ja minulla on kyllä roimasti opittavaa, eikö niin?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!