Äiti ja molemmat siskot (joista toinen on jo aikuinen ja ollut itse joku punk-tyyliä lähentelevä nuorena) ovat sanoneet minulle, että "Tuo on vaan joku vaihe, kyllä sä siitä sitten aikuisena alat normaalisti pukeutumaan". Monesti olen meinannut polttaa päreeni, ku ne vaan toistelevat tuota, vaikka yritän selittää, että luultavasti tulen olemaan aikuisenakin tälläinen mustiin pukeutuva gootti, ja ehkä vielä enemmänkin kuin nyt.
Lainaus: Mariel Se olis söpöä, jos joku kymmenvuotias tassuttelis kadulla goottivaatteissa
Jos hänellä olisi vähän "aikuisemmat" goottivaatteet ja mustat kajalit silmissä yms. niin voi olla että häntä ei tunnistaisi 10 vuotiaaksi, vaan muutaman vuoden vanhemmaksi. Paitsi jos kyseessä olisi todella lapsenkasvoinen kymmenvuotias, koska kaikillahan sen ikäisillä ei ole enää paljoa lapsenpyöreyttä kasvoissa.
Mutta vastatakseni aloittajan kysymykseen lyhyesti: Olen sitä mieltä, että "lapsigootit" on ihan hyvä juttu, joku tuolla jo sanoikin että eihän niitä gootteja muuten "tulisi".