Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.07.2009 11:48
Lapsigootit?
Mielestäni niissä ei sinänsä ole mitään pahaa. Tai no, kun olin 12, joku oli luullut, että olen 15-16

Lainaus: Dagonist

Saavat vielä ylä asteella valituksia seksuaalisesta häirinnästä

Ei mutta anteeksi repesin Piristit päivääni Dagonist!
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.08.2009 01:46
Vuosi sitten 15-vuotiaana käytin itse verkkosukkahousuja - paksujen värikkäiden sukkisten kanssa. Lyhyissä hameissa kuljin kesät talvet (toki pitkiäkin käytin, mutten niinkään vuodenajasta riippuen). Tyylini oli kuitenkin hörhelöistä ja suloista - hameet eivät olleet mitään takapuolta nuolevia vaan pikemminkin prinsessamaisia, enkä näin jälkeenpäinkään ajatellen tätä topiikkia selattuani näyttänyt omiin silmiini *************, pikemminkin tyttömäiseltä. Tissiherupaitaan ja pvc-minariin yhdistettyinä vaikutus olisi ollut aivan erilainen. IMO yksittäinen asukokonaisuuden osa ei vielä tarkoita epäsopivuutta, kyse on pikemminkin yhdistelystä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 02.08.2009 12:08

Lainaus: AlienSexGarden

Piiskansiimaa kompaten, kyllä kasiluokkalaisen pitäisi vielä harkita mitä laittaa päälleen. Kun itse olin 14-vuotias, niin yritin mahdollisen paljon välttää kaikenlaista "provosoivaa" ja näyttävää vaatetusta. Pysyttelin lujasti farkut-ja-paita linjalla.

Sama täällä, ja teen näin yhä 16-vuotiaana. Niittipantaakin välttelen. Jotkut perverssit voivat yhdistää sen kinkyilyyn Minua ei tosin tyylillisesti edes hirvesti korkkarit ja minarit kiinnosta.
Kyllä yläasteella näki moneen kertaan kohtalaisen hoorahtavia asukokonaisuuksia, enkä nyt tarkoita ainoastaan goottityyliä. Aika mautonta minun mielestäni.

Minua pelottaisi pukeutua verkkosukka+korkkarit+minari yhdistelmiin jo ihan sen takia, että jotkut ottavat sen provosoivana "raiskaa minut!!!"-huutona illalla puistossa. Itsesuojeluvaistoni pelaa, ja näytän enemmin ihan saakelin rumalta kuin nätiltä. Ulkonäkösuoja sukupuolitauteja vastaan.
Okei nyt menin aiheesta aika tehokkaasti ohi.
Kirjoittanut: Wampyyre (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.08.2009 14:08

Lainaus: neo_shaman

Minua pelottaisi pukeutua verkkosukka+korkkarit+minari yhdistelmiin jo ihan sen takia, että jotkut ottavat sen provosoivana "raiskaa minut!!!"-huutona illalla puistossa. Itsesuojeluvaistoni pelaa, ja näytän enemmin ihan saakelin rumalta kuin nätiltä. Ulkonäkösuoja sukupuolitauteja vastaan.

Joo, sama! Viime aikoina oon kuitenkin vähän "irrotellu" tässä asiassa, esim. festareilla oli minari ja verkkosukkikset. Ja sitä viheltelyä ja peräänhuutelua sitten kyllä sai kuunnellakin useampaan otteeseen. "Festari" kun oli jossain tuppukylässä ja taisin olla ainoo tän lookin vieras siellä, niin maalaisjuntit varmaan luuli joksikin mikälie dominaksi.. : D Isommille kekkereille voisin kyllä huoleti laittaa ne vermeet uudestaan. Vitsit, nyt en kyllä oo taas yhtään aiheessa!!

Miksei vois olla lapsi- tai teinigootti, eihän se nyt aina tarkoita peeveeceetä ja platformeja! Itse asiassa just tuli kaupungilla ehkä 11-kesänen pikkugootti vastaan, kiinnitti vaan huomion kun sillä oli samanlaiset housut kun mulla. Ja kun 11-vuotiaissa on kuitenkin lissuja, japseja ja hoppareitakin, niin miksei gootteja?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2009 20:13

Lainaus: Wampyyre

Miksei vois olla lapsi- tai teinigootti, eihän se nyt aina tarkoita peeveeceetä ja platformeja!

Juuri tästä minun mielestäni onkin kyse. Voihan sitä olla gootti ikäiselleen sopivallakin tavalla, aloitella hillitymmin ja etsiä rauhassa sitä omaa tyyliä. Se löytyy ja muotoutuu ajan kanssa. Esimerkiksi historiallisromanttinen suuntaus sopii nuoremmillekin, korsetit pois jätettynä mutta mainitsemasi pvc on hyvä jättää 11-vuotiaan vielä odottamaan. Korsetit (oli ne sitten mitä tahansa materiaalia) jo ihan terveyden ja luuston kehityksenkin takia.

Jos kuitenkin jo tuon ikäisenä löytää goottikulttuurin pariin, en näe sitä pahana sinänsä.
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.08.2009 20:19

Lainaus: Wampyyre

Miksei vois olla lapsi- tai teinigootti, eihän se nyt aina tarkoita peeveeceetä ja platformeja!

Niin, miksei voisi keskittyä ihanaiseen musiikkiin :3
  • Lähetetty: 02.08.2009 21:07

Lainaus: Chap

Niin, miksei voisi keskittyä ihanaiseen musiikkiin

Aivan, mutta saattaapi olla että ehkä helpommin goottikulttuurista "törmätään" ensin siihen pukeutumiseen. Ainakin ne, joilla ei siitä juuri minkäänlaista aiempaa käsitystä ole.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2009 22:29

Lainaus: Chap

Niin, miksei voisi keskittyä ihanaiseen musiikkiin :3

Lainaus: P-M

helpommin goottikulttuurista "törmätään" ensin siihen pukeutumiseen.

Ja vaikka pukeutuminen onkin mieleen, niin musiikki ei välttämättä ole. Olen tavannut gootteja (lapsia ja aikuistuneita) jotka pukeutuivat aika uskottavasti goottityyliin, mutta eivät osanneet mainita yhtäkään goottibändiä (hellanlettas, edes Bauhaus ei soittanut kelloja). En tiedä teistä muista, mutta itse en ottaisi tosissani goottia, joka ei perehdy millään tavalla skenen historiaan.
  • Lähetetty: 02.08.2009 22:41

Lainaus: AlienSexGarden

En tiedä teistä muista, mutta itse en ottaisi tosissani goottia, joka ei perehdy millään tavalla skenen historiaan.

Itse meinasin tuolla omalla kommentillani lähinnä sitä, että tyylin kautta ihmiset ehkä helpommin tutustuvat goottikulttuuriin. Suotavaa ja toivottavaaa toki on, että siihen musiikkiin tutustuu myös mikäli itseään gootiksi aikoo kutsua. Minulle tosin on sama mitä kautta goottikulttuurin joku löytää, pääasia että löytää.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2009 22:57

Lainaus: P-M

Minulle tosin on sama mitä kautta goottikulttuurin joku löytää, pääasia että löytää.

Veit sanat suustani
Ymmärsin kyllä, mitä hait takaa kommentillasi, lainasin teksistäsi palasen ikäänkuin johdannoksi omalle pointilleni Tai sitten nuha on mennyt aivoihin ja on johtamassa aivokuolioon.
Anteeksi, meni hiukan off-topiciksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit