Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.08.2009 19:25
Asia on mielestäni ok ja olen itsekkin alle 18. jos löytää sen oman juttunsa goottityylistä jo nuorena niin ei siinä mitään pahaa ole. typerää on se jos joku ryhtyy gootiksi esittääkseen muille jotain "roolia",ollakseen tosi "kova" tai pukeutuu gootiksi muiden kuin itsensä takia. Ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2009 13:41
En osaa kyllä sanoa aiheeseen mitään, koska taidan itse olla aika lailla "lapsigootti", ystävieni ja heidän vanhempiensa silmissä siis. En tse näe tavassani pukeutua, mitään erityisen goottimaista...ihailen kuitenkin heitä jotka voivat niinsanotusti "oikeita" goottivaatteita käyttää.

Käytän siis mustia samettihousuija ja joitain hopeakoruja ja tyydyn vielä toistaiseksi kuuntelemaan vain musiikkia...

Mode muokkasi viestit yhteen.
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.08.2009 13:49
Wucie, muistathan sitten käyttää "Muokkaa" nappulaa, jos sinulla on jotain lisättävää..
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.08.2009 14:41
No, minähän sitten itse olen tälläinen "lapsigootti", joten hyväksyn aivan täysin. Käytän kyllä minihameita, mutta koskaan en paljoa alle polven olevia, enkä ilman sukkahousuja/sukkia. Omistan kyllä platform-kenkiä, mutta ei niissä mitään aivan järkyttäviä pohjia ole. Korkkareita en käytä. Siis, eihän sillä iällä ole mitään väliä....

Kuten joku tässä ketjussa jo sanoikin, niin ainakin minä olen tutustunut tyyliin alunperin vaatteiden avulla, sitten aloin etsiä musiikkia, ja totesin :"Kas kummaa, tämähän on ihanaa!"....

...Ja niin minusta tuli gootti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 14:53

Lainaus: Gothica

Käytän kyllä minihameita, mutta koskaan en paljoa alle polven olevia

Niin siis tarkoititko ettet käytä ns. roiskeläppäminejä vai sitä ettet käytä polven alle ulottuvia hameita?
  • Lähetetty: 14.08.2009 15:21

Lainaus: Piiskansiima

sitä ettet käytä polven alle ulottuvia hameita?

Juuri sitä. Mitä tuo toinen tarkoittaa?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2009 15:27
Ajattelin vain tarkentaa, kun ensin puhuit minihameista ja sitten tulikin polvipituiset hameet. Joillekin kun tuo alle polven onkin yli polven, ja hame on mekko, ja alle nolla astetta lämmintä onkin plussakelit.

Roiskeläppäminillä tarkoitetaan sellaista hädin tuskin intiimialueet peittävää minihametta. Lip Servicellä on useita hyviä esimerkkejä, tässä yksi.
  • Lähetetty: 14.08.2009 16:00
No, nyt sitten minä tarkennan: siis, käytän kyllä minihameita, mutta en sellaisia, jotka ovat paljon alle polvipituisia. Kiitos, Piiskansiima. Juu siis, tuollaisia en käytä...
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.08.2009 14:42

Lainaus: Gothica

Kuten joku tässä ketjussa jo sanoikin, niin ainakin minä olen tutustunut tyyliin alunperin vaatteiden avulla, sitten aloin etsiä musiikkia, ja totesin :"Kas kummaa, tämähän on ihanaa!"....

...Ja niin minusta tuli gootti.

Hyvin tutun kuuloistaa

Piiskansiima: Roiskeläppäminarista tuli mieli kuva todella lyhyestä minarista jossa on takana ns. pitempi kaistale

Ja mainittakoon sekin että itsekkin olen reilusti alle täysi-ikäinen. Enemmän panostan tähän musiikin kuunteluun, ehkä vähän myöhemmin sitten niitä minihameita & korsetteja.
Kirjoittanut: DarkMoon (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.08.2009 17:18
musta siin ei oo mitään pahaa jos lapset on gootteja.(oon itekkin)Musta on hienoa että joku uskaltaa olla erinlainen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit