Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2009 19:16
Minäkin olen lapsigootti ja voin sanoa säikähtäneeni tämän topicin viestejä provosoivasta pukeutumisesta, sillä nyt aloin ajatella, että oma pukeutumiseni muistuttaa pelottavasti sitä : / Vai miltä kaulapanta, kauluspaita, minihame, verkkosukkikset ja korkeapohjaiset kengät kuulostaa 8. luokalle menevällä?Ehkä minun pitäisi miettiä pukeutumistani uudestaan ja nuo edellä mainitut sitten isompana, vai?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2009 20:58
En tiedä olenko vastannut tähän ketjuun mutta enivei
En tiedä onko se nyt sitten kovin soveliasta lapsen pukeutua provosoivasti tai paljastavasti niinkuin goottityyliin kuuluu.
Eriasia tietysti jotkut hillitymmät ketjuhousut,bändipaidat etc... Mutta en ehkä omalle lapselle laittaisi verkkosukkahousuja tai korkkareita.(Eriasia of course just joku koulun halloween juhla)
Varsinkin kun on kasvuiässä vielä niin ihan turhaahan se on laittaa paljon rahaa kalliisiin vaatteisiin kun se napero kasvaa niistä ulos vielä?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 22.07.2009 22:48

Lainaus: SyllaBoreal

Varsinkin kun on kasvuiässä vielä niin ihan turhaahan se on laittaa paljon rahaa kalliisiin vaatteisiin kun se napero kasvaa niistä ulos vielä?

Ihan samaa mieltä! Nyt olen omalle tytölleni ostellut vähän kalliimpiakin vaatteita, koska hän ei enää tule kasvamaan paljonkaan pituutta, tai ei myöskään enää voi käyttää mitään lastenvaatteita pituutensa vuoksi. Hemmetti, sillä on jo pidemmät koivet kuin minulla, vaikka olen vielä pari senttiä pidempi! Sitä mukaa kun vanhat vaatteet jäävät pieneksi, niin ostetaan uutta.

Lainaus: SyllaBoreal

onko se nyt sitten kovin soveliasta lapsen pukeutua provosoivasti tai paljastavasti niinkuin goottityyliin kuuluu.

Ei todellakaan. Helppoahan se meillä on, kun pystyn itse auttamaan lapsosta valitsemaan sopivat vaatteet päälle. Mutta jos vanhemmilla ei itsellään ole mitään näkemystä asiasta ja nuorella menee pukeutuminen vähän liian sexyksi tai muuten extremeksi, niin enpä ihmettele, että vanhemmilta tulee sanomista.

Lainaus: Pastelli

olen ihan hulluna divided-malliston t-paitoihin

On mullakin muutama tuollainen. Nytkin on päällä punainen t-paita, jossa on edessä iso musta old school tatskakuva.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2009 00:55

Lainaus: Severana

Nyt olen omalle tytölleni ostellut vähän kalliimpiakin vaatteita, koska hän ei enää tule kasvamaan paljonkaan pituutta, tai ei myöskään enää voi käyttää mitään lastenvaatteita pituutensa vuoksi.

Hoho Muistan tuon vaiheen itsekin silloin kun asuin vielä kotona mamman kanssa Se oli kauheeta vääntöä kyllä kun en saanut mitään kalliimpaa vaatetta/kenkää kun kasvoin silloin vielä pituutta/koiven kokoa x''D Kyllä oli itku ja hampaiden kiristys kun piti vielä pari vuotta odotella.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.07.2009 19:28

Lainaus: Detteri

Vai miltä kaulapanta, kauluspaita, minihame, verkkosukkikset ja korkeapohjaiset kengät kuulostaa 8. luokalle menevällä?

No, tuota tuota... Ehkei se nyt ole mikään paras vaihtoehto. Kaulapanta on ylipäätään erittäin plääh, eikä millään tavalla "kovis" (). Kauluspaita ja minihame ovat kivoja, sekä tietysti korkeapohjaiset kengät, mutta miksi verkkosukkikset?! Verkkosukkikset ovat ihan kivat toisten, esim. värillisten sukkahousujen kanssa, mutta teini-ikäisellä näyttävät pelkilteen yleensä hyvin huonoilta. Vaihda sukkahousuja, tai hanki vaikka jotkut kivat polvisukat tms. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, mutta ei tuossa iässä kannata pukeutua ikäänsä sopimattomaan tyyliin. Tuolla pukeutumisella tulet sitten aika varmasti kuulemaan sellaisia juttuja, mitä et välttämättä haluaisi kuulla (vai haluatko välttämättä, että 13-14-vuotiaana sinulle tulevat paljon vanhemmat ihmiset ja mikseivät nuoremmatkin huutelemaan, että mitä maksaa?)

Vanhoillinen, minäkö?
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2009 22:47

Lainaus: Iiriva

Vanhoillinen, minäkö?

Et todellakaan, tai sitten minäkin olen.. Olen itse juurikin 8.-luokalle menossa, mutta olen siltikin täysin samaa mieltä kanssasi. Verkkosukkareita käytän kyllä, mutta nimen omaan jonkun muun väristen sukkahousujen kaverina. Pelkästeen ei tulisi mieleenkään.
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mariko
  • Lähetetty: 27.07.2009 21:58
Minäkin haluan hämmentää lusikallani tätä soppaa! Nimittäin verkkosukkiksista on sanottava, että omasta mielestäni niiden käyttö on enemmänkin tilanne- kuin ikäkysymys. Itselleni verkkosukkikset ovat nimenomaan bileasuste. Arkipäivisin ne saattavat joidenkin silmään näyttää jopa aikuisen ihmisen päällä melkoisen provosoivilta. Toki se on minunkin mielestäni asia aivan erikseen, jos toiset sukkahousut ovat sitten verkkosukkahousujen alla.

Lainaus: Iiriva

Vanhoillinen, minäkö?

Höpsis, mielestäni ohjeistus oli vallan pätevä! Tosin tämän viestin jälkeen alkoi tuntumaan, että minunhan tässä pitäisi esittää kysymys: "Kuulostanko vanhoilliselta?"

Edit: Piiskansiima, pahoitteluni, että unohdin mainita nuo hillitymmät verkkosukkikset. Mielessäni nimittäin kiilui koko ajan nimenomaan kirkas kuva noista kinkkumalliston verkoista.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2009 22:15

Lainaus: Mariko

Itselleni verkkosukkikset ovat nimenomaan bileasuste. Arkipäivisin ne saattavat joidenkin silmään näyttää jopa aikuisen ihmisen päällä melkoisen provosoivilta.

Tämäkin taas riippuu niin hurjasti muusta vaatetuksesta ja verkkosukkisten väristä. Ihonväriset verkkosukkikset jonkun perinteisen jakkupukulookin kanssa tuskin kamalasti kohauttaa, sen sijaan neonväriset "kinkkuverkkosukkikset" miniminiminihamosen kanssa tiistai-iltana prismassa kääntävät päitä varmasti. Itse pidän pienisilmäisiä verkkosukkiksia eleganttina ja ehkä korkeintaan leikittelevänä valintana.

No joo, ettei nyt ihan huristettaisi offtopikin puolelle niin sanoisin minäkin että kasiluokalle menevien kannattaa tosiaan harkita vaatevalintoja, verkkosukkikset-minihame-kaulapanta-korkkarit -kombo kun on yksinkertaisesti halvan näköistä jos sen toteuttaa teini-ikäisen tyylisilmällä. 14-vuotiaan ei tarttis ehkä näyttää katujen naiselta...
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 27.07.2009 23:22
Piiskansiimaa kompaten, kyllä kasiluokkalaisen pitäisi vielä harkita mitä laittaa päälleen. Kun itse olin 14-vuotias, niin yritin mahdollisen paljon välttää kaikenlaista "provosoivaa" ja näyttävää vaatetusta. Pysyttelin lujasti farkut-ja-paita linjalla.

Mitä muihin lapsigootteihin tulee, niin kyllä se gootteus menee alussa vähän vinksin vonskin, varsinkin jos aloittaa lapsena. Tiedän ainakin, että minulla meni
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2009 07:32

Lainaus: Detteri

: / Vai miltä kaulapanta, kauluspaita, minihame, verkkosukkikset ja korkeapohjaiset kengät kuulostaa 8. luokalle menevällä?

Saavat vielä ylä asteella valituksia seksuaalisesta häirinnästä..

Mut enpä oikein osaa kantaa ottaa.. Olen sitä mieltä vaikka että ''vai niin''
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!