Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2008 22:18

Lainaus: Severana

Oli sitten joku juoppo bussissa huudellut rumia... ei hyvä

Hyi hitto! Kaikenlaisia ihmisiä on olemassa
Lapsille nyt jonkin gootti tyylinen prinsessa mekko voi sopia, mutta korsetti on jo liikaa, ihan terveydellisistä syistä ja kännisten huomion vuoksi.
Lisäksi minarit ja ja korsetit eivät kylmällä suojaa tarpeeksi kylmältä, eikä niissä voi oikein leikkiä. Vielä 10-11 vuotiaana kiipeilin puissa ja ryömin pieneen luolaan, mutta sitä ei voi oikein hienoissa vaatteissa tehdä tai voi mutta sitten saa huutoa vaatteiden sotkemisesta ja siitä miten muta tahrat eivät ikinä lähde sametti korsetista pois
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2008 22:29

Lainaus: snowwiewolf

Lapsille nyt jonkin gootti tyylinen prinsessa mekko voi sopia

Tyttärelläni onkin musta tyllihame juhlavaatteena. En antaisi käyttää sitä arkisin, enkä usko, että hän itsekään haluaisi niin tehdä. Tavalliselle 11 v. on vielä tärkeää, että arkivaatteet ovat mukavat päällä. Tosin mustia vaatteita hänkin käyttää paljon. Ei mikään ihme, kun vanhemmat ovat tällaisia!
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2008 18:43

Lainaus: Devilkitty

Ei 12 vuotiaat tajua sinänsä että mikä gootti on. Pikkusiskon (joka on 12v)luokalla on näitä "gootteja" Ja se on sellaista niillä että pörrötetään hiukset ja ostetaan henkkamaukalta pääkallo paita.

nyt on kyl pakko sanoo vastaa, sori mä ite oon 12, ja ymmärrän hyvin mikä gootti on, eikä tää kuvaus "pörrötetää hiukset ja ostetaa pääkallopaita" oikein oo mun katsomus
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2008 20:15

Tyttärelläni onkin musta tyllihame juhlavaatteena. En antaisi käyttää sitä arkisin

Kuulostaa ihanalta =)
Nyt kun muistelen itselläni oli haltija/keiju tyylisiä mekkoja juhlavaatteina (arkikäytössä olisvat menneet piloille) ja arkivaatteina esm. liila paita ja mustat housut. En tosin pitänyt itseäni goottina silloin. Pidin vaan mustasta ja lilasta jo pienenä.
Kirjoittanut: Kodosti (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 15:17
Itekki vissiin näihin "lapsigootteihin" sisällyn sitten. Mutta ite esim pukeudun tällee ku satun haluamaan eikä porukoilla ollu koskaan mitään sanomista asiaan..
Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • • Muokkasi: Bianco
  • Lähetetty: 28.02.2009 15:49
Minäkään en haluaisi nähdä lapsia minihameissa, korkokengissä, korseteissa enkä tissipaidoissa, genreen katsomatta. Vahvaa meikkiä en myöskään arvosta niin nuorilla, ja vahva meikki on paras tapa saada itsensä näyttämään hirveältä, jos ei sitä osaa tehdä oikein.

Itse aion ainakin tulla lapsensa sisälle lukitsevaksi tyranniäidiksi, jos ne eivät osaa pukeutua asiallisesti.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.02.2009 17:16
Lapset tunnetusti alkavat jossain vaiheessa etsimään itseänsä lokeroitumalla joihinkin alakulttuureihin. Useimmiten silti vasta teini-iässä. Ns. ideologioissa ei ole sinänsä mitään pahaa, mutta oli tyylisuunta mikä tahansa, ei lasten tulisi pukeutua provosoivasti. Vanhempien pitäisi valvoa ja lapsen pitäisi ymmärtää. Ainakin siihen suojaikärajaan asti, jos ei muuten. Nykyään vaikuttaisi tuo provoaminen alkavan jo ala-asteella.

Lainaus: Bianco

Itse aion ainakin tulla lapsensa sisälle lukitsevaksi tyranniäidiksi, jos ne eivät osaa pukeutua asiallisesti.

Asiaa!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 21.07.2009 22:40
Muoks/muoks: Eipä mitään sittenkään.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.07.2009 22:47

Tyttärelläni onkin musta tyllihame juhlavaatteena. En antaisi käyttää sitä arkisin, enkä usko, että hän itsekään haluaisi niin tehdä. Tavalliselle 11 v. on vielä tärkeää, että arkivaatteet ovat mukavat päällä. Tosin mustia vaatteita hänkin käyttää paljon. Ei mikään ihme, kun vanhemmat ovat tällaisia!

Hassua, koska nyt 8 kk myöhemmin tyttöni saa ja pukeutuukin juuri niin kuin häntä itseään huvittaa. Eli lähes pelkästään mustaan ja erittäin kuuttimaisesti! Toki murrosiässä kehitys on huimaa, mutta nyt sen oikein hahmottaa, miten hurja muutos on äidin pikkuisessa käynyt sitten viime syksyn! Tyllihamehan on selkeästi arkivaate...
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pastelli
  • Lähetetty: 22.07.2009 18:42
Minä olla lapsikuutti ja ylpeä siitä No en ylpeä, mutta perustyytyväinen kuiteskin ;D
En pukeudu provosoivasti (vaikka sanovat koulussa ************* [kadehtivat kuiteskin], ja pidän hameita jotka päällä ei voi kumartua, muttamuttamulla on paaaaaksut sukkahousut joten ei lasketa provosoivaksi) enkä ainakaan toivottavasti vaikuta miltään hullulta kovikselta kun inhoan itsekin sellaisia. Enkä ole minkään muunkaan kovistyypin edustaja, toivottavasti.

Pukeutuminen menee kyllä mullakin puoliksi henkkamaukkarajoilla, olen ihan hulluna divided-malliston t-paitoihin, ja oma tyyli koostuu näin kesällä mortician hameesta ja henkkamaukan t-paidasta/joskus jopa hihattomasta topista, joka alentaa mun jo valmiiksi alhaista uskottavuustasoa entisestään ;D Ja vielä pari prosenttia miinusta tulee mun kovasti rakastamistani varvastossuista (synneistä ihanin).
Olen siis 30% pissis ja muutenkin tosi truu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit