Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.09.2008 21:30

Lainaus: Vampira80

No tuli mieleen että photoshopilla saa aikaan kaiken laista

Joo mullakin eka
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.10.2008 08:30
Meikäläisenkin tyyli vaihtelee, joskus vähän enemmän päntätyksi ja joskus vähemmän. Ei se paha homma ole, miks pitäs lukkiutua esim "ööhgr oon samettikootti en voi pistää lipparin toppia päälle ku siin on ketju!!1" Pukee siis sitä miltä tuntuu ei se oo lapsellista.

Oon tavannut hyvinkin nuoria ja tyylikkäitä gootteja. Niitä vaan mustamaalaa (kirjaimellisesti) nää, jotka ei osaa yhdistää (neonkeltamusta tyllihame, punanen peruskorsetti, siniset verkkosukkikset...) vaatteita ja näyttää enemmän sirkuspelleltä tai joulukuuselta.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2008 22:50

Lainaus: SirMarylee

Onko täällä muita minun kaltaisiani skensestä toiseen pomppivia apinoita, jotka ottavat vaikutteita sieltä täältä

Joo on, mutta en vaihtele mitään goottityylisuuntauksia, vaan välillä näytän synkemmältä ja välillä joku riehuu että v'i'tun punkkarinisti ja välillä näytän taas joltai kommuunista karanneelta hipiltä. Sitä se teettää, kun omaa vähän kaikennäköstä vaatetta.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2008 08:19
Eniten ärsyttää se ku kersat huutelee perää jotai väläyksiään.
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.11.2008 23:50
Minusta lapsigootit ovat vähän niinjanäin. Itsekään en tosin ole vielä pariin vuoteen tuota kahdeksaatoista, mutta kyllä ne vajaa 10 vuotiaat korseteissa ja ketjuhousuvekottimissaan kulkevat herättävät vähän ajatuksia. Toisaalta minulla ei ole mitään sanomista siihen, kuinka "väärin" on olla ns. lapsigootti, sillä itsekin aloin kiinnostua kyseisestä pukeutumistyylistä jo siinä 5-6 luokkalaisena... taaperona. Muttah, jokainen on mitä on ja se siitä.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2008 01:47

Lainaus: narrcissia

itsekin aloin kiinnostua kyseisestä pukeutumistyylistä jo siinä 5-6 luokkalaisena

Olen aivopessyt viidesluokkalaisen pikkuveljeni
Veikan musiikkimakuun kuuluu mm. The Cure, Diary Of Dreams ja Bauhaus.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.11.2008 22:00

Lainaus: narrcissia

vajaa 10 vuotiaat korseteissa

Luoja, toivon ettei tuollaista oikeasti nykymaailmassa ole.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2008 17:13
jos itselläni olisi lapsia, niin korkokenkiä ja korsettia saisi alkaa käyttää sitten kun pituuskasvu on loppunut. Tämä pätee moneen muuhunkin asiaan, mutta näissä nyt tässä keskustelussa. On mielestäni vanhemmalta vastuutonta antaa tyttärensä (poikansa?) pilata luusto/keho kasvuiässä, sillä seuraukset näkyvät jo hieman neljänkympin jälkeen. Aikuisillakin naisilla korkokengät aiheuttavat lonkkien kulumista, niin en edes uskalla kuvitella, mitä ne tekevät kasvavalle nuorelle O_o
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.11.2008 18:15
Tuli tässä mieleen tällänen tarina, että olinpa yksipäivä tässä (nyt laskee skene pisteet voi hitsi :''''( ) KappaAhlissa ostelemassa alusvaatteita, kun sitten törmäsin siellä (kuljin lasten osaston läpi) jokseenkin gootahtaviin/punkahtaviin lyhyisiin hameisiin ja ns. herutustoppeihin ja kuulin kuinka eräs äiti valitteli ääneen: "Eikö nykyään lapsillekaan tehdä ihan lasten vaatteita. Sä et ainakaan tollasta päälles laita oot vasta niin nuori!" Siis vaatteitten koot olivat jtn 120-162 ja havittelit itselleni sieltä muutamaa hametta, mutta ymmärsin oikein hyvin tuota äitiä...
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2008 21:44

Lainaus: SirMarylee

Eikö nykyään lapsillekaan tehdä ihan lasten vaatteita.

Sitä samaa olen minäkin äitinä kiroillut. Oma tyttöni on (onneksi) jo 11 -vuotiaana aikuisten kokoinen, joten useimmiten hänelle ostetaan vaatteita nuorten aikuisten kaupoista. Niissä vaatteet ovat paljon normaalimman oloisia, kuin lastenvaatekaupoissa. Halloweenina tyttöni koulussa oli juhlat, joihin hän sitten pukeutui noidaksi. Asuun kuului lyhyt hame ja leggingsit sekä polvipituiset talvisaappaat (minun). Oli sitten joku juoppo bussissa huudellut rumia... ei hyvä. Tietynlaisissa vaatteissa nuoret tytöt näyttävät paljon ikäistään vanhemmilta, jos pituuttakin/muotoja löytyy. En voi ymmärtää, miksi sellaisia vaatteita pitää lapsille väkisin tyrkyttää ja minkälainen vanhempi niitä ostaa lapselleen!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!