Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2008 10:55
SirMarylee: ON!!! Siihen menee paljon rahaa ja päänvaivaa, mutta on joka kolikon arvoista hupia elämään. Musiikinkuuntelullisestihan minä en mikään gootti olekaan, olen hävyttömän pinnallinen tyylin aallonharjalla surffailija wannabe.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.09.2008 11:42
@SirMarylee: Kyllä on, aina välillä näytän merirosvon ja vampyyrin risteytykseltä. Lisäksi minulla on joitain hyvin vanhoja vaatteita ja lopputulos näyttää hauskalta/oudolta. Eniten on mieleen 'perusgootti' vaatteet esm. liehuva hihainen liila sametti paita jossa mustaa koristelua ja samaa sarjaa oleva hame. Musiikkimaun suhteen olen kaikkiruokainen syöppö. :P
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.09.2008 11:46
SirMarylee
Täältäkin löytyy yksi. Vaatekaappini on sellaista sillisaalaattia, että.. ainut yhdistävä tekijä taitaa olla että suurin osa on mustaa. Poimin sitten sieltä aina asun fiiliksen mukaan, tosin työpäivinä se on linjaa musta paita/toppi ja musta hame/housut.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.09.2008 13:55
järkytyin vaan niin, kun ihmiset kyselevät olenko gootti ja yleensä vastaan "en " sillä en jaksa seitellä ulkonäönmuutoksia ulkopuolisille :P

http://www.ii2.org/user.php?nick=cherryberry
Paljonkohan neidolla on ikää O_o niin nuoren näköinen, että pelkään hänen selkänsä puolesta nuita kenkiä...
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2008 17:11

Lainaus: SirMarylee

Onko täällä muita minun kaltaisiani skensestä toiseen pomppivia apinoita, jotka ottavat vaikutteita sieltä täältä ja vaikka joka päivä saattaa edustaa eri "goottityylisuuntausta"?

No tota.. Melkeen samanlainen olen. Mut mul on vaa sillee et ostan vaan sellasia vaatteita mitkä sattuu millonkin tuntumaan hyvältä, että rytkyjä löytyy vähän kaikista "goottityylisuunnista". Mutta kyllä niitä on niitä ns. ei goottejakin vaatteita aika paljon....
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.09.2008 17:28

Lainaus: Tyhjäpää

rytkyjä löytyy vähän kaikista "goottityylisuunnista". Mutta kyllä niitä on niitä ns. ei goottejakin vaatteita aika paljon....

Ooh, hienoa hienoa! Olen aina kuvitellut olevani joku kummajainen jostakin ulkoavaruudesta, kun kaikki puhuu tyylilleen niin uskolliseen sävyyn täällä :S Nyt myönnän häpeäpilkun: Meigällä on tuulihousut jalassa (offia)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2008 19:38
Samaan kastiin kuulun minäkin!

Välillä tekee mieli hienostella 1700- tai 1800-lukujen tyyliin, välillä olen vähän wnb-cyber, sitten liituraitasihteerikkö, normi modernimörkö... Mutta lolitan näköinen en.

Joku roti sentään!
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2008 20:10

http://www.ii2.org/user.php?nick=cherryberry
Paljonkohan neidolla on ikää O_o niin nuoren näköinen, että pelkään hänen selkänsä puolesta nuita kenkiä...

No huh huh!
Joko kyseessä on joku koulun naamiais-asu tai sitten tytöllä on laina kuteet.
Goottia tuosta kun ei saa millään vielä, mutta ehkä 10 vuoden päästä.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.09.2008 20:36

http://www.ii2.org/user.php?nick=cherryberryPaljon kohan neidolla on ikää O_o niin nuoren näköinen, että pelkään hänen selkänsä puolesta nuita kenkiä...

Huh huh.. tuo oli jo aika hämmentävää. Ja huvittavinta oli tuo "By the way:
Olen gootti"
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2008 21:07
No tuli mieleen että photoshopilla saa aikaan kaiken laista, että oisko käytetty hieman
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!