Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa
Lainaus: Faith Black Äiti ja molemmat siskot (joista toinen on jo aikuinen ja ollut itse joku punk-tyyliä lähentelevä nuorena) ovat sanoneet minulle, että "Tuo on vaan joku vaihe, kyllä sä siitä sitten aikuisena alat normaalisti pukeutumaan". Monesti olen meinannut polttaa päreeni, ku ne vaan toistelevat tuota, vaikka yritän selittää, että luultavasti tulen olemaan aikuisenakin tälläinen mustiin pukeutuva gootti, ja ehkä vielä enemmänkin kuin nyt.

Olen yli 30, eikä "vaihe" ole edelleenkään mennyt ohi. Se on pelkästään pahentunut. Sen sijaan "aikuisuusvaihe" meni nopeasti ohi, yritin kovasti käyttää ns. normaaleja vaatteita jotka olisivat suotavia esim. työpaikalla, mutta...se ei todellakaan onnistunut

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa
Mutsi sanoi että jos 6-vuotias pikkuveljeni saa "värillisen" irokeesin, niin kyllä mäkin saan mustat hiukset
  • Vastaa
onko teistä 13 vuotias lapsigootti?!

Prkl haluun huulilävärin ;><3

• Vastaa
Lainaus: Gothic13 onko teistä 13 vuotias lapsigootti?!

Pikemminkin teinigootti
  • Vastaa
Lainaus: blackie teinigootti

Suosittelen käyttämään ilmaisua teini-ikäinen gootti, ainakin minulle teinigootti on negatiivisesti värittynyt sana. Tiedä teistä sitten.
  • Vastaa
Äiti hermostui jo pelkästään siitä, että ostin vain mustia vaatteita. Kun se tajusi mihin ulkonäköni oli menossa tuli kommentteja "Ei kai sustakin tuu sellasta ku veljes?!". Se ei pitäny ajatuksesta, että sen toisestakin lapsesta tulee "massasta erottuva". Nyt viimeisen vuoden aikana se on sulattanut tän koko asian (Olen siis 14). Nykyään se ihailee mun vaatteita ja monesti ompelee ja korjailee niitä mulle. Ja mä en pukeudu niinkun pukeudun kapinoidakseni kotona tai koulussa, vaan omaksi ilokseni.

Taisi mennä vähän ulos aiheesta... Mutta noista lapsigooteista, musta pikkuiset goottilolitat on söpö ajatus. Mutta mun mielestä lapsen ei pitäisi tyylistäkään riippumatta meikata jokapäiväisesti ennen ala-asteen loppuaikoja. Ja ne korot ja korsetit vois jättää sinne myöhemmälle iälle.
  • Muokkasi: Gothic13
  • Vastaa
Lainaus: Anesthesia Taisi mennä vähän ulos aiheesta... Mutta noista lapsigooteista, musta pikkuiset goottilolitat on söpö ajatus. Mutta mun mielestä lapsen ei pitäisi tyylistäkään riippumatta meikata jokapäiväisesti ennen ala-asteen loppuaikoja. Ja ne korot ja korsetit vois jättää sinne myöhemmälle iälle.

no joo..on mustakin ne korsetit ja korot vähän liian aikuismaisia alle 14 vuotiaille ja ala-asteella on aika oudon näköstä meikata ''goottimaisesti'' .. on se hauska nähdä 4-5 luokkalaisia mustissa vaatteissa,mustine hiuksineen , voimakkaasti meikattuna ja laukku hakaneuloilla koristeltuna eli siis olen samaa mieltä kanssasi Anesthesia

• Vastaa
tai joo riippuu hieman koroista...

• Vastaa
Lainaus: Kahleet että haluais olla gootti, mutta kuuntelee Antti Tuiskua

antti tuisku?!?!??? yäääkkkk miten joku voi semmosta sontaa kuunnella??

• Vastaa
Gothic13: Ehkä joku sellainen sitä kuuntelee joka siitä pitää.

Minun mielestäni Antti Tuiskulla on joitakin hyviäkin kappaleita ja niitä mielelläni kuuntelen, sanoivat muut sitten mitä tahansa.

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!