Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2006 18:03
Lainaus: Faith Black Äiti ja molemmat siskot (joista toinen on jo aikuinen ja ollut itse joku punk-tyyliä lähentelevä nuorena) ovat sanoneet minulle, että "Tuo on vaan joku vaihe, kyllä sä siitä sitten aikuisena alat normaalisti pukeutumaan". Monesti olen meinannut polttaa päreeni, ku ne vaan toistelevat tuota, vaikka yritän selittää, että luultavasti tulen olemaan aikuisenakin tälläinen mustiin pukeutuva gootti, ja ehkä vielä enemmänkin kuin nyt.

Olen yli 30, eikä "vaihe" ole edelleenkään mennyt ohi. Se on pelkästään pahentunut. Sen sijaan "aikuisuusvaihe" meni nopeasti ohi, yritin kovasti käyttää ns. normaaleja vaatteita jotka olisivat suotavia esim. työpaikalla, mutta...se ei todellakaan onnistunut
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2006 18:24
Mutsi sanoi että jos 6-vuotias pikkuveljeni saa "värillisen" irokeesin, niin kyllä mäkin saan mustat hiukset
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2006 21:06
onko teistä 13 vuotias lapsigootti?!
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2006 22:01
Lainaus: Gothic13 onko teistä 13 vuotias lapsigootti?!

Pikemminkin teinigootti
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.11.2006 22:15
Lainaus: blackie teinigootti

Suosittelen käyttämään ilmaisua teini-ikäinen gootti, ainakin minulle teinigootti on negatiivisesti värittynyt sana. Tiedä teistä sitten.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.11.2006 22:42
Äiti hermostui jo pelkästään siitä, että ostin vain mustia vaatteita. Kun se tajusi mihin ulkonäköni oli menossa tuli kommentteja "Ei kai sustakin tuu sellasta ku veljes?!". Se ei pitäny ajatuksesta, että sen toisestakin lapsesta tulee "massasta erottuva". Nyt viimeisen vuoden aikana se on sulattanut tän koko asian (Olen siis 14). Nykyään se ihailee mun vaatteita ja monesti ompelee ja korjailee niitä mulle. Ja mä en pukeudu niinkun pukeudun kapinoidakseni kotona tai koulussa, vaan omaksi ilokseni.

Taisi mennä vähän ulos aiheesta... Mutta noista lapsigooteista, musta pikkuiset goottilolitat on söpö ajatus. Mutta mun mielestä lapsen ei pitäisi tyylistäkään riippumatta meikata jokapäiväisesti ennen ala-asteen loppuaikoja. Ja ne korot ja korsetit vois jättää sinne myöhemmälle iälle.
  • • Muokkasi: Gothic13
  • Lähetetty: 26.11.2006 11:38
Lainaus: Anesthesia Taisi mennä vähän ulos aiheesta... Mutta noista lapsigooteista, musta pikkuiset goottilolitat on söpö ajatus. Mutta mun mielestä lapsen ei pitäisi tyylistäkään riippumatta meikata jokapäiväisesti ennen ala-asteen loppuaikoja. Ja ne korot ja korsetit vois jättää sinne myöhemmälle iälle.

no joo..on mustakin ne korsetit ja korot vähän liian aikuismaisia alle 14 vuotiaille ja ala-asteella on aika oudon näköstä meikata ''goottimaisesti'' .. on se hauska nähdä 4-5 luokkalaisia mustissa vaatteissa,mustine hiuksineen , voimakkaasti meikattuna ja laukku hakaneuloilla koristeltuna eli siis olen samaa mieltä kanssasi Anesthesia
  • Lähetetty: 26.11.2006 11:42
tai joo riippuu hieman koroista...
  • Lähetetty: 26.11.2006 11:49
Lainaus: Kahleet että haluais olla gootti, mutta kuuntelee Antti Tuiskua

antti tuisku?!?!??? yäääkkkk miten joku voi semmosta sontaa kuunnella??
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 11:57
Gothic13: Ehkä joku sellainen sitä kuuntelee joka siitä pitää.

Minun mielestäni Antti Tuiskulla on joitakin hyviäkin kappaleita ja niitä mielelläni kuuntelen, sanoivat muut sitten mitä tahansa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!