Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa
Pudotus. Hyvä että ihmiset ovat noin vapaamielisiä..
Niin ja sitten. Eihän kaikilla gooteilla ole pakko olla mustia hiuksia..? Tiedän yhden tytön jolla on vaaleat hiukset mutta on silti gootti? Mahdollista?

Death is alive.

• Vastaa
Ei se goottius ole hiusten väristä kiinni.
  • Vastaa
blackie
Olen täysin samaa mieltä Kyllä ruskeahiuksinenkin voi pukeutua mustaan, käyttää goottimaisia meikkejä, olla mieleltään gootti ym.

Death is alive.

• Vastaa
Zettel: Niinpä. Sehän olisi vaan tylsän näköistä, jos kaikilla gooteilla olisi mustat hiukset.
  • Muokkasi: Chrystalis
  • Vastaa
Mjaah, voisi sanoa vain törmäämääni lausahdukseen.... 'Olen gootti, mutta koska gootti ei enään ole gootti, en ole gootti.'

Aiheeseen palatakseni sanon sen, että on se aika hellyyttävä näky, kun nämä 12-vuotiaat "lapsigootit" jotka ovat niin tr00, niin tr00 pukeutuen 69 eyes'in pändipaitaan, ja heittävät naaman täyteen meikkiä. Sanokaa vaikka kieroutuneeksi, mutta se jos jokin saa hymyn naamalleni.

Tosin nämä tr00-12-wee-kuutit arvostelevat enemmän kuin tarvitsisi. Monasti on kuulunut tyyliin "Mikä ***** sä oot?!" ja vastaavia. Adorable may i add ?

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Et sinä kieroutunut ole Mikä on muuten teidän mielestä niinkun 12 vuotiaan ulkonäkö? Pituus? Itse olen 12 ja silti 167,5 cm pitkä

Death is alive.

• Vastaa
Vau! Mä oon 14 ja 163cm
  • Vastaa
Noo. Mä oon vähän venähtäny..

Death is alive.

• Vastaa
Itse olin 12-vuotiaana "normaalin" näköinen... hiukset jos jonkinmoisena värinä(vaihtui erittäin useasti)ja oli tää perus camo-kuosi. Olen myös aina ollut pitkä ikäisekseni, 12-vuotiaana taisin olla 170+ pitkä, tjsp. Joten olen melko huono sanomaan mikä on normi 12-wee-muksu xD

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Ei se ole ihmekkään että tunnen itseni kääpiöksi, jos jo 12-vuotiaat ovat lähemmäs 170-senttisiä, ikää lähemmäs 18, pituutta 156 cm.
Ja mitä Gootin hiustenväriin tulee, taitaa olla aikalailla laaja väri-skaala.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!