Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa
Seidar, ei se ole niin vakavaa. Pitää niitä lyhyitäkin olla, jotta pitkät tuntisivat olonsa pitkiksi No ei kuitenkaan. Ei se pituus ole kiva, kun ei oikein tahdo löytää mukavia vaatteita.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Chrystalis
OIkeaa puhetta

Death is alive.

• Vastaa
voi ei. Taas tippuu

Death is alive.

• Vastaa
iih... ei... saa... taippua..!

Death is alive.

• Vastaa
Lainaus: seidar Ei se ole ihmekkään että tunnen itseni kääpiöksi, jos jo 12-vuotiaat ovat lähemmäs 170-senttisiä, ikää lähemmäs 18, pituutta 156 cm.

Voi jeesus, olen 146 cm ja 12-vuotias
  • Vastaa
okei ei ihan jeesus :P
  • Vastaa
Lainaus: blackie Ei se goottius ole hiusten väristä kiinni.

Ei niin. Itse haaveilin tässä taannoin täysin valkaistuista hiuksista, joihin laittaisin vielä samanväriset jatkot niin että minulla olisi todella paljon vitivalkoista pehkoa. Se on vaan, harmi kyllä, kovin hintavaa tehdä noin.

Jos jollakulla pyörii ylimääräisiä euroja nurkissa, niin saa lähettää!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Piiskansiima
Lähettäisin jos olisin miljonääri, mutta minut luokitellaan varmaan sinne köyhiin

Death is alive.

• Muokkasi: Caiss
  • Vastaa
Lainaus: Piiskansiima Jos jollakulla pyörii ylimääräisiä euroja nurkissa, niin saa lähettää!

Sopii tännekkin lähettää.
  • Vastaa
En keksi mitä vikaa lapsigooteissa voisi olla! Jos vanhemmat eivät tiedä, mikä gootti on, kannattaa kertoa heille oikeaa tietoa goottilaisuudesta.

Myytävänä muumioitu paholaisrausku. Hellyyttävä. Sillä on nimikin. Kysy lisätiedot.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!