Gootti.net

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 20:11
Sanotaanko,että olen itsekin vielä 14,enkä todellakaan ole gootti kapinoidakseni vanhempiani vastaan.En edes koe tarvetta kapinoida mutsiani vastaan,oikeastaan meillä on usein niin että hän käyttäytyy kuin teini ja minä olen kuin paraskin äitihahmo.....
Minusta gootti voi olla minkä ikäinen tahansa,kunhan se tulee sydämestä eikä esim. kaverin painostuksesta(sitäkin näkee.)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 20:37
Jaa. Kapinoivissa lapsi/teinigooteissa on kyllä se huono puoli, että jos käyttää shokeeraavaa pukeutumista vain äiteen järkyttämiseen, muokkaa se asenteita niin että tyyliä ihan oikeasti toteuttaviakin pidetään "vain vaiheessa olevina kapinoitsijoina". Toisaalta, eipä niitä uusia gootteja tulisi ellei sitä aloittaisi nuorena, aikuisena tyyliä löytäneitä kun on todella harvassa. Siispä: aivan sama.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 20:43
Lainaus: Piiskansiima tyyliä ihan oikeasti toteuttaviakin pidetään "vain vaiheessa olevina kapinoitsijoina". Toisaalta, eipä niitä uusia gootteja tulisi ellei sitä aloittaisi nuorena, aikuisena tyyliä löytäneitä kun on todella harvassa. Siispä: aivan sama.

En haluaisi, että minua pidettäisiin "vain kapinoitsijana". Mut itsekin löysin goottiuden jo nuorena. Ei varmaan kukaan enää muutu aikuisena.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 22.11.2006 20:55
joskushan kaikkien ihmisten niin ulkoinen tyyli kuin oma elämäntyylikin muuttuu, joten jos se tapahtuu nuorempana, ja esim. alkaa kiinnostua goottibändejen musiikista ja goottityylisestä pukeutumisesta niin en minä ainakaan nää siinä mitään pahaa.
On jokaisella oikeus olla oma itsensä, mutta ainakin joidenkin nuorempien , sanotaanko nyt vaikka alle 14-vuotiaiden vanhemmilla voi tietysti olla jotain sanottavaa asiasta, joten ehkä ei ihan kannattaisi katkaista heihin välejä vielä tuossa iässä vaan se takia että halusi olla jotain mitä he eivät vain voi sulattaa. Toisaalta on myös vanhempia, jotka arvostavat lastensa elämäntapaa jo nuorempanakin, kuten allekirjoittaneen.

niin pääasiani oli kuitenkin ,että minusta on suloista kun näkee sellaisia ala-asteen viimeisillä luokilla olevia pikkugootteja, vaikka harvoin niitä näkeekään.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2006 20:58
Nyt on muuten pakko kertoa tähän väliin eräs juttu jonka luin demin sivuilla (oli tylsä ilta ). Eli siis joku kirjotti, että haluais olla gootti, mutta kuuntelee Antti Tuiskua yms ja ei sen takia voi käyttää gootti vaatteita, koska hänet leimattaisiin heti wannabeksi. Eikö ne tajua ettei voi olla gootti jos ei kuuntele gootti musiikkia. Tää oli nyt sitte vaan mun mielipide. Ja sori, ei liittynyt aiheeseen, mutta tälläsenä väli lohkasuna aattelin kertoa...
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:06
Lainaus: Kahleet että haluais olla gootti, mutta kuuntelee Antti Tuiskua

Antti tuisku, voin pahoin... töissä oli joskus aina radio päällä ja joutui väkisin kiduttamaan korviaan sellaisella pa***lla. okei, off-kommentti

mutta niin, siinä kai se asia sitten onkin että usein nämä kuten tämä kyseinen Demissi kirjoittaja , ihailevat goottityylistä pukeutumista, eivätkä tiedä koko asiasta juuri muuta.
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:06
Mistäpä ne mutsit diggaisivat.. joten jos tunnet itsesi gootiksi, antaa pallaa vaan! Kannattaa kuitenkin valistaa äitiäsi jonkin verran, kerrot sille miten sinä koet goottiuden, ettei se vaan ala kuvitella sun harrastavan saatananpalvontaa ja kirkkojen polttamista.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:10
Lainaus: Kuutar niin pääasiani oli kuitenkin ,että minusta on suloista kun näkee sellaisia ala-asteen viimeisillä luokilla olevia pikkugootteja, vaikka harvoin niitä näkeekään.

Minä taisin kuulua noihin
Minusta goottityylissä ei ole mitään ikärajaa :P
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:12
Lainaus: Zombina Minä taisin kuulua noihin

no jos olisin tullut sinua vastaan jossain, olisin varmaan hymyillyt nätisti
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 21:13
Kahleet: jos joku neito-kaxtoista-wee pitää goottivaatteista ja haluaisi käyttää niitä puhtaasti estetiikan vuoksi, niin mitä sitten? Eiköhän niistä vaatteista voi olla muutkin kiinnostuneet kuin pelkästään tr000-koottipändien kuuntelijat? Vaatteiden ansiosta tämä em. neito voi jopa siirtyä parempaan musiikkiin, ehkä jopa siihen tr000-koottimusiikkiin. Jostain sitä on vain aloitettava, ja kuuntelin minäkin Savage Gardenia siihen aikaan kun ensimmäisen kerran Mortician ovesta astuin.

Pitäisiköhän minunkin sitten vaan laittaa vaatekaappini huutonettiin, kun kuuntelen lähinnä metallia ja joskus jopa rokkia ja poppiakin?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit