Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2007 18:09

Lainaus: darkAngel

ei gootiksi ryhdytä. gootiksi "kasvetaan".

Ja näin näppärästi päädyimme taas aiheeseen tosig00tit on g00tteja jo syntyessään...
Kirjoittanut: rokkirevolveri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2007 15:46
riippuu miten lapsigootti pukeutuu.
korsettiin?vai mustiin vaatteisiin?
tuskin.
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 18:52

Lainaus: MissSacrifice

pikkusiskoni hinkuu Morticiaan ja ostelee sieltä vaatteita, kunnes rahat loppuu vaihteen vuoksi.

Voi tällaisia nuoria Mutta eiköhän hän vähän siis `ihaile` sinua, koska on tarve näyttää mahdollisimman samalta?
Kirjoittanut: BloodShot (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2007 16:27
Mä oon 12, ja gootti!
  • Lähetetty: 28.09.2007 16:33
Ja eipähän olla tultu ***********... Hehee!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.09.2007 16:45

Lainaus: BloodShot

Mä oon 12, ja gootti!

Näinkö on?
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:10
Mitä sä vihjaat..?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:26
Urhoollisesti kahlasin 12 ensimmäistä sivua, joten tunnen olevani tarpeeksi valmis vastaamaan tähän keskusteluun.

Itselläni ei ollut ennen ikävuotta 13 minkäännäköistä "käytännön yleissivistystä", olin asunut ulkomailla paikassa, johon näin kuvainnollisesti sanoen aurinko ei paista. Koulukiusaamista ja kaikkea. No enivei, löysin goottikulttuurin vasta viime vuonna ja olen pitkään, jo ennen Suomeen muuttamistani, ihaillut kaikkea synkkää ja ollut taikauskosta sun muusta sellaisesta kiinnostunut. Olen kuitenkin vasta 16 joten äitini rajoittaa pukeutumistani rajusti; koska minulla ei ole paljoa omaa rahaa niin pakko mennä mukana. Itse olen lähinnä kateellinen näille lapsigooteille, joilla vaikuttaa tulevan rahaa joka tuutista. Niitä lapsigootteja, jotka tietävät mitä gootteus on ja kuuntelevat Oikeaa Goottimusiikkia (tm) ja ovat kypsiä ja sulautuvat joukkoon, kunnioitan. Kapinagootit taas sivuutan olankohautuksella: jos tykkäävät, mikäs siinä.

En pidä itseäni tarpeeksi kypsänä ollakseni Aito Gootti (tm), joten lukeudun kai itsekin tuohon "teinigootti"-kategoriaan. Mutta mikäs siinä, tykkään goottien kauniista vaatteista ja olen vähitellen siirtymässä goottimusiikin pariin, joten en usko että kukaan tulee minulle ainakaan päin naamaa sanomaan, että "et sä oo kootti kun sä et niiQ käytä koottireleitä!!11". Saa luvan antaa minulle rahaa sitten, perkeles. Olen alkanut säästämään omaa korsettia varten ja etsimään itselleni nättejä hameita, joten "goottiudun" myös ulkoisesti kait tässä lähivuosina. Tällä hetkellä olen kaappigootti, koska poikaystäväni on sanonut ettei pidä gooteista (henkilö on muuten ihana mutta tuollainen kapeakatseisuus ärsyttää) ja ystäväni nauraisivat jos ilmoittaisin että "Hei, olen sitten gootti". Toisaalta ei minun tarvitse sitä kenellekään kertoa. Arvatkoot tai epäilkööt ja jos risoo niin tulkoot sanomaan

Angstivuodatusta. Identiteettikriisi :<
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:32

Lainaus: DeadlyNightshade

Angstivuodatusta. Identiteettikriisi :<

no kenelläkös sellasta ei olisi... mä oon ollu hukassa oman ittweni kanssa tässä yläasteella ja vielä viimevuonnakin. mutta kun aloin "muuttumaan" gootiksi niin samointien hävisi kriisikin(tuosta asiasta siis. onhan kriisejä vielä vaikka muille jakaa).
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2007 18:23

Lainaus: BloodShot

Mä oon 12, ja gootti!

Hmm, vai niin..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit