Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.10.2007 17:17
Mua vaan mietityttää et minkä ikänen porukka ylipäätään miettii jotakin goottien "aatetta" ja sitä "goottius on sydämessä ei ulkonäössä" läppää mistä ne ees repii moista.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.10.2007 18:07

Lainaus: HepZusi

Mua vaan mietityttää et minkä ikänen porukka ylipäätään miettii jotakin goottien "aatetta" ja sitä "goottius on sydämessä ei ulkonäössä" läppää mistä ne ees repii moista.

12-18.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.10.2007 19:16

Lainaus: Heetteri

12-18.

Nee en mä usko. Kyl se on se 14> ikäryhmät vähintään.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.10.2007 11:57
Heh, sisareni kertoi tuossa kovan työpaikalta... Ollaan siis molemmat samassa lafkassa töissä, ja tässä juuri oli näitä taksvärkkiläisiä (tms) ja meille tuli kaksi semmoista... Molemmat olivat näitä 'ernuja' (erilaisia nuoria niille jotka eivät tienneet) joka tahtoo sanoa sitä että backstreetillä on tullu käytyä kerran jos parikin.. Sisareni sitten tiedusteli että miksi hän määrittelisi itsensä (toiselta tytöistä) johonka tämä vastasi 'mä oon gootti'. Hältä sitten kysyi että minkälaiselta sitten näyttää normaalisti 'mä näytän kuolleelta'. Ja sitten tuo neiti kertoi ensimmäisistä kerroistaan backstreetillä, kuinka kaikki katsoivat häntä ('näytin pissikselt, iik').. Noh siskoni sitten kertoi oman kokemuksensa, kuinka hän on käynyt backstreetillä, morticiassa, cyberissä, hot topicissa, cyberdogissa, yms eikä kukaan ole katsonut toista kertaa, tahi edes pitkään. Ja hän tosiaan on enemmän pop/rock/rnb linjalla... Aina normikuteissaan, punaiset hiukset, farkut ja t-paita sekä toisinaan huppari.. Kun hän luetteli liikkeet jossa on käynyt sen tytön suu lopsahti auki...

Mitä tästä opimme ? Ei kannata yrittää päteä ihmiselle joka on seurannut goottiskeneä pidempään kuin itse on edes kyseisestä tyylisuuntauksesta tiennyt.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.10.2007 13:01
Harvemmin noissa kummallisemmissa puodeissa edes katsotaan taviksennäköisiä mitenkään pitkään (tai siis myyjät eivät katso, tahtoo-olla-ernu -asiakkaat ehkä joo), kyllä se on oman pään sisäistä silloin. Joku Cyberdoggikin oli viikonloppuna täynnään tavallisia lippalakkijoonaksia, eikä siellä ketään töllötetty. Morticiassa olen käynyt varmaan useammin arkipäiväisessä tylsis-lookissa kuin pyntättynä, johtuen varmaankin siitä että silloin haluaa ostaa jotain kivaa piristystä!

"Mä näytän kuolleelta". Ei jee...! xD
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2007 13:01
Tarinan perusteella sanoisin myös meidän oppineen, että gooteilla on parempi asenne kuin ernuilla.
Kirjoittanut: rag doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.11.2007 21:06
Itte oon 12.v ja tykkään hirveesti gooteista täytyy sanoo et jään tuijottaan niitä kadulla (tietenkään et ne ei nää), ne on NIIN nättejä ja uskon et kaikki Foorumilaiset on nättejä tai komeita mut oonhan lapsi ja oon lapsi viel kuus vuotta ainakin. Pukeudun aika rokkimaisesti koulussa kotona taas vähän enmmän goottimaisesti koska mua kiusattais koulussa sen takia. Porukat ostaa gootti vaatteita jos sopivia löytyy. Oon käyny vaan Dark Starissa (meen joulukuussa käymään sit ensimmäistä kertaa morticiassa, toivottakaa onnee)
mut en titenkää saa tai halua mitään korsetteja minihameita, verkkosukkahousuja, kauheen korkeita korkoja, vetää naamaa valkoseksi ja silmät mustaksi(ripsari käy nyt) vastakun vanhempana koska se ei näyttäis hyvältä niin ku jotku on tääl sanonu. En halua olla gootti että kapinoisin porukoita tai koulua vastaan vaan ihan siksi että tunnen jotain sitä gootteutta kohtaan. En kyllä hirveesti kuuntele mitään gootti musaa vielä mut tuun kuunteleen(kuuntelen rokkia, poppia, oopperarokkia ja heviä), oon vaan oma itteni ja ehkä jonain päivänä voin sanoa et olen gootti. En yhtään tiiä et miten tä jatkuu sitten aikuisena mutta näilä näkymin se jatkuu. Äiti ja isä pitää Dark Starin myyjiä nätteinä niin minäkin joten ne hyväksyy goottiuden tietyillä ehdoilla ja hyväksyn ne. Oon kuus vuotiaasta asti pitäny tämmösestä kummitus noita jutuista joten kai se nyt iski enemmän.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2007 21:51
No siis minähän tunnetusti olen 13-vuotias, että en ole mikään paras puhuja. En käytä korsetteja, PVC:tä tai meikkaa mitenkään älyttömästi. En yritä yleistää, eihän kaikki meikkaakkaan paljoa, mutta siis joo. Toivottavasti edes joku tajusi.
Mulla on yhdet LDS:n housut, parit mustat hameet ja mekot ja pari paitaa, että mikään "tr00 qtti" en oo..
Mutta itse uskottelen itselleni, että kaikilla on ollut jossain vaiheessa se vaihe, että on tajunnut, että tää on mun tyyli ja pikkuhiljaa ruvennut keräämään vaatteita kasaan. Vai olenko väärässä?
Kuitenkin, mielestäni 10-vuotiaat ihqt teinix pissis daa -gootit ovat todella naurettavia. Edelleenkään en ole paraskaan puhuja, mutta mielestäni osaan pysyä "ikäluokkani sallimissa rajoissa"...
Kirjoittanut: Viiru (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.11.2007 22:59
Enpä minäkään millään "hyvällä" silmällä katsele niitä 12-14 vuotiaita ei fyysisesti eikä niinkään henkisesti kehittyineitä pikku tyttöjä joilla on "isojen tyttöjen" tapaan korsetti päällä. Ehkä lirularukorsetit käy mutta sekin on jo vähän liian isoihin kenkiin astumista 12 vuotiaalta. Antaa lasten olla lapsia, meikit kuuluu sinne yläaste ikään, ei ala-asteelle.
12 vuotiaan päällä ei mikään pvc näytä hyvältä saati äidiltä salaa lainatut korkkarit jotka muljuu jalassa ja on nilkan napsahtaminen lähellä. Se on sama asia kuin pikku lapsoset yrittävät näyttää kovilta kun polttavat tupakkaa, yhtä järkevää ja asiallista, kun ne aivot kumminkin kasvaa kropan mukana, ei voi odottaa 12 vuotiaalta aikuista käytöstä. Aikuiset katsoo enemmän kieroon kuin ihailevasti niin tupakan polttoa kuin sitä "-kasvoin aikuiseksi yhdessä yössä ja pystyn käyttämään korkkareita ja korsettia ja meikkaamaan kuin täysi-ikäiset"

Lapsien pitää saada olla lapsia ja leikkiä, jopa 13 vuotiaan. Ja 14 vuotiaan.

Lapsuutta ei saa takaisin ja siitä pitää nauttia. Aikuisuutta saa elää senkin edestä että se parin vuoden odotus palkitaan karvaalla kalkilla ja todellisuudella sitten kun on sen aika.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2007 07:36

Lainaus: Viiru

Lapsuutta ei saa takaisin ja siitä pitää nauttia. Aikuisuutta saa elää senkin edestä että se parin vuoden odotus palkitaan karvaalla kalkilla ja todellisuudella sitten kun on sen aika.

Totta.. ...Eli kaikki lapsukaiset älkää kasvatko liian nopeaa.. ....Aikuisen elämä ei ole mitenkään jännää... ...Lapsilla on oikeus olla vielä stressaamatta aikuisten asioita... ...Oli se silloin vaahtosammuttimena helpompaa kun ei tarvinnut ajatella kakkia velvollisuuksia mitä aikuisuus tuo mukanaan...

Mutta kaikki nuoremmat gootti.net:tiläiset.. Älkää ottako nokiinne... ...En minä teitä ala tuomitsemaan..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit