Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Muokkasi: Morningstar_
  • Vastaa

Lainaus: Heetteri

Ei oo Mortician kilinäpöksyt muuten yhtään sen truemmat. >; )

nojoo mitäs mä olen oikeastaan puhumaan... pwned. mutta en sentään kuuntele radiopoppia XD

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vastaa

Lainaus: Morningstar_

mutta en sentään kuuntele radiopoppia XD

Khihi. Nojoo, piti vähän piikitellä. Mutta Radiopoppia kannattaa välttää, ellei se jostain sattuman oikusta ole hyvää radiopoppia. On sellaistakin, mutta siitä lisää "musiikilliset perversiot" -ketjussa.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
: D Heehe.. Noju. Mää nyt en ihan varsinaisesti gootti ole, vaikka se nyt kivaa olisikin.. Mutta eikö kaikki nauraisi jos joku 12v pentu siellä juoksee nahkatakki päällä.. : D

Yattaa. : >

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

Keikoilla käyneet; tiedättehän varmasti millainen tunku saattaa eturiviin olla, jolloin itse kullakin on hieman...litistyneet oltavat? Noh, tämän pikkutytön kaverit sitten huutelivat niille tunkijoille jotakin tämänsuuntaista kuin "Älkää työntäkö, täällä on pienempiä!". Pointti vain oli se, että sinne keikoille ei todellakaan kannata lähteä noin pieninä, sillä faktahan on vain se, että siellä todellakin pelataan raakaa peliä, ihmiset tönivät ja työntävät (ja pahimmassa tapauksessa hakkaavat -.-). Varsinkaan etumaisiin riveihin ei ole mitään asiaa, mikäli mielii välttyä "pahoinpitelyltä"

Mää olin ekan kerran 11veenä keikalla Nightwishiä kattomassa, tosin en eturiviin menny. Ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä sinne, jäin sitten sinne seinän viereen seisoskelemaan ja ihan hyvin sieltäkin näki.. Joo kannattaakin mennä pienenä eturiviin, outoo jos ei sen luut murskaantunu : DDD (joo ei liity nyt kovin paljoo että...)

Yattaa. : >

• Vastaa

Lainaus: Exosist

: D Heehe.. Noju. Mää nyt en ihan varsinaisesti gootti ole, vaikka se nyt kivaa olisikin.. Mutta eikö kaikki nauraisi jos joku 12v pentu siellä juoksee nahkatakki päällä.. : D

Onko nickisi muuten tarkoituksella typottu? Manaajahan on Exorcist, ei exosist.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Huh, tulipa luettua koko ketju läpi muutaman päivän aikana.

Olen nähnyt niin monta nuorta (ikää en osaa enää arvioida kun en omaakaan aina meinaa muistaa) jotka näyttävät niin .. huonoilta. tai siis, he eivät osaa pukeutua muuhun kuin mustaan tylliin ja kajaaleihin ja sanovat itseään gööteiksi. Kerran täällä kotikaupungissani (jossa nyt ei ole melkein ketään mustiin pukeutuvaa) tuli kadulla vastaan sellainen 13-vuotias likka päällään korsettitoppi, tyllihame, laukku jossa Marilyn Mansonin ja varmaan Manan kuvia hakaneuloilla kiinni (tähän asti kaikki mustaa) sekä -tadaa- kirkkaat lenkkarit! ja tietty paksut kajaalit silmissä. Todella troo

Vaikka onkin internetin ja median nykyaikaa nuoret eivät silti ymmärrä mikä on gööttia yms. ihanteethan tulevat ihquteltuilta bändeiltä ja demi.fi-keskusteluista. Sekä sitten Suosikin "Näin teet gootti-tyylin ABC" oppaista.. Huoh. Oli nuoruudessa niin helppoa kun sai olla lapsi ilman sen suurempia ihannepaineita. Vasta yläasteella sai olla internetissä ja näki eri tyylejä.
  • Vastaa
Voisin kyllä luokitella itseni tähän, jos minua edes voi gootiksi sanoa..
Noh. Ei kai näissä ole mitään sen pahempaa kuin aikuisissakaan gooteissa, nämä niinkutsutut lapsigootit ovat vaan löytäneet oman tyylinsä aiemmin kuin toiset. Tästä ikähaitarista tosin löytyy näitä wannabe-gootteja enemmän kuin hiukan varttuneemmista, mutta en halua sotkea tätä varsin kulunutta aihetta tähänkin töpöön.
En näe mitään syytä, miksi nuorehkotkin immeiset eivät voisi olla gootteja siinä missä vanhemmatkin. Jos pitää sen pukeutumisensa hyvän maun mukaisena ja jättää korsetit ja pvc:n hiukan myöhempään käyttöön, niin asian pitäisi olla aika selvä. Tottakai siinä iässä on suunnilleen välttämätöntä, että vanhemmatkin hyväksyvät tyylin. Jos eivät, niin siirtää sitä kuutteilua parempaan ikään, sillä onhan se vanhempien tuki ja turva kuitenkin todella tärkeää kapinoivallekin murkulle.
Khehe. Sainpas tästäkin niin kuluneen kuuloisen ja turhahkon viestin foorumia täyttämään.
  • Vastaa
Itse olen varmaan 5.lk lähtien ihaillut gootteja ja heidän pukeutumistaan. Pikku hiljaa olen kasvattanut vaatevarastoani tummemmaksi ja yrittänyt perehtyä tähän koko hommaan. Nyt 16 vuoden iässä katselen kyllä säälivästi näitä trUuuue w4nn4be kööttejä, jotka eivbät ollenkaan ymmärrä hyvän maun ja tyylin päälle. Kajaalia voi käyttää, muttei niin että koko ala- ja yläluomet on mustana! Siksi vanhempien pieni kritiikki pukeutumiseen on joskus tervettä, kun lapsi ei aina tajua, ettei verkkosukkahousut ehkä ole ala-asteelaiselle sopiva asuste.
  • Vastaa
Mua raivostuttaa näissä pikkuisissa se, että ne sumeilematta hyppivät silmille ja haukkuvat minua ties miksi. Hyvä muoti-ilmiön seurauksena tulleiden "hevareiden ja goottien" on tulla pätemään alakulttuurissa 6 vuotta pyörineelle vinkumaan mitä hevi on yms.. Argh!

HC-Wild Line

• Muokkasi: Zanette
  • Vastaa
Itsekkin olen toosi reippaasti alle 18 ja pukeudun kaikkeen mustaan mitä kaapista löytyy(yleensä musta pääkallo/maltan risti paita + housut johon itse laitoin hakaneukoja)ja silti olen silti tyyliltäni gootti (meikkaan kyllä aivan kuin oikea gootti )
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.