Gootti.net

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2008 17:57
Oikaskaa oi te viisaammat/ kokeneemmat.. Koska meko varmasti olen ihan väärässä..
Kyll musta nuorikin voi ihan hyvin olla göötti, ei kai se ole iästä kiinni.. Nimittäin jos se on iästä kiinni niin minä olen jo niin he## tin vanha 43v.. Ett mun täytyy sit ruveta kulkemaan ikäisteni kamppeissa.. ja pitäis osata korjata autoo.. Mitä tietty en osaa kun ei kiinnosta..
Mut siis eks se oo myöskin kiinni asenteesta? Minä oon kanss aika huono silleen noiss vaatejutuissa.. Ett mitä mun pitää vetää ylleni.. Noo vaatteiden väri on musta. Ja mielestäni vaatteet ylittää rimaa hipoen gööttiuden jalon rajan. Mut joo..
Asenne.. sen on tärkeetä..
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2008 18:19
Mikä asenne, mitä kohtaan?? Eikä se toki olekaan siitä iästä niin kiinni, vaan siitä miten paljon siihen on perehtynyt ja onko sen kanssa tosissaa vai leikkiikö vaan?
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2008 21:44
Kiitän oikaisusta.. joo olin väärässä. sorry
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.08.2008 23:16

Lainaus: FrozenCorpse

Eikä se toki olekaan siitä iästä niin kiinni, vaan siitä miten paljon siihen on perehtynyt

Mitä perehtyneisyydellä on tekemistä minkään kanssa ? 0_0 Olenko minäkin mukamasti jokin 'gojootti' kun olen perehtynyt kyseiseen alakulttuuriin ? Entä ovatko vanhempanikin näinollen ns. tr00-gootteja kun olen heillekin avannut kyseistä vaate/musiikki/etc-kulttuuria ?

Lainaus: FrozenCorpse

ja onko sen kanssa tosissaa vai leikkiikö vaan?

Ja minkä kanssa tosissaan, vaatteiden ?

Itse olen sitä mieltä että se mihinkä ihminen luokitellaan; oli se sitten gootti, hevari, lissu, hedelmäkakku, mandariini tai lintu ratkeaa henkilön jokapäiväisten tekojen sekä sanojen kautta, sekä mielipiteiden und arvojen perusteella. Vaatteilla saati musiikkimaulla ei ole p@skankaan verta väliä, vaan sillä mitä on korvien välissä.

Ugh.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2008 10:55
Aina sä ***** oot sitä pikku *********** aukomassa, hanki elämä!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.09.2008 11:01
Joku taitaa kovaa vauhtia seota?
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.09.2008 11:47
Tää menee oudoksi kinasteluksi taas.

Lainaus: Chrystalis

Itse olen sitä mieltä että se mihinkä ihminen luokitellaan; oli se sitten gootti, hevari, lissu, hedelmäkakku, mandariini tai lintu ratkeaa henkilön jokapäiväisten tekojen sekä sanojen kautta, sekä mielipiteiden und arvojen perusteella. Vaatteilla saati musiikkimaulla ei ole p@skankaan verta väliä, vaan sillä mitä on korvien välissä.

Tästä mä olen täysin samaa mieltä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2008 11:53

Lainaus: Iiriva

Naksahtelu kuuluu jo tänne saakka!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.09.2008 12:20

Lainaus: Piiskansiima

Lainaus: Iiriva

Naksahtelu kuuluu jo tänne saakka!

no niinpä. nyt menee hieman offiksi mutta ei voi mitään. en tajua mikä FrozenCorpsea oikeen pännii. joka ikisestä pienestä poikkisanasesta ei tarvitse vetää pultteja. neiti on selvästi huomionkipeä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.09.2008 12:39
Koetetaanpas nyt kaikki lapset leikkiä kiltisti. Kyllä täällä hiekkalaatikolla on tilaa. :/
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit