Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:46
Mua koulukiusataan vieläkin ja kyllä se pahalta tuntuu mua on kiusattu ihan tarhasta asti kerrankin eräs meiän pihalainen tuli ja sanoi että mun äiti käyttää huumeita ja olin sillon n.5 vuotta. Pahaksi onnekseni samainen tyyppi tuli minun kanssa samalle luokalle ekalle ja tokalle. Kolmannella kun oli mahdollisuus vaihtaa juuri rakentuneeseen kouluun joka oli lähempänä ja vaihdion sinne se tyyppi tuli mun rinnakkais luokalle.
Kiusaaminen jatkui sielläkin ja lopulta paineet oli nii kovia että kävin läpi kaiken maailman itsemurha yritykset ja raivokohtaukset ja jouduin terapiaan ja siellä olen vieläkin.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2007 16:21
Mua on yritetty kiusata ala-asteella. Yks poika, joka oli paitsi samalla luokalla, myös samassa lätkäjoukkueessa, oli ilkeä ******** ja jopa väkivaltainen. En kyllä ollut oikein moksistaan, koska uskalsin sanoa takaisin ja vaikka tapella jos oli tarvis.

Olen usein puolustanut omia kavereitani jos heitä on kiusattu, mutta olen myös luultavasti kiusannut erästä ihmistä ala-asteella. Hänellä on ilmeisesti ADHD tai joku vastaava keskittymisvaikeus ja kun hänen käytöksensä otti aivoon niin alkoi suu käydä. Olen myös lyönyt häntä avainnauhalla. Olen kiitollinen siitä, että ollaan edelleen samassa koulussa ja nykyään hyvissä väleissä. Murrosiän jälkeen hän muuttui kovasti luonteeltaan ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa. Ei onneksi muistele minua pahalla, mutta olenpahan kokemusta viisaampi.

Toisinaan saa kuulla tympeetä läppää ns. "koulun eliiteiltä", mutta aukokoon suutaan jos huvittaa. I see their lips are moving but all I can hear is bla bla bla.
Kirjoittanut: Libertina_Grimm (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:01
Mua on kisattu ala-asteella ja tälläkin hetkellä. Minua on kiusattu henkisesti, on haukuttu, levitelty peröttömiä juoruja, puhuttu selän takana pahaa yms. Juuri tuon takia itsetuntoni on hyvin huono ja olen masentunut. Yhtään päivää en saa olla rauhassa.
Kirjoittanut: InnocentHeart (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:13
Mua on alettu haukkua vasta viime aikoina, eikä se kyllä mitään hauskaa ole. Kaikenlaisia juoruja musta levitetään, ja niistä johtuen mulla ei ole kuin pari ystävää.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.03.2007 19:39

Lainaus: Kuunsilta

kukaan ei siis julkisesti kehdannut olla kaverini

Toi on kyllä jotain niin säälittävää! o__O Itsekin tiedän ihmisiä, jotka käyttäytyvät noin. Ne on parempi jättää omaan arvoonsa, ei pidä ihmisten antaa leikkiä itsellä, se vain sattuu...
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.03.2007 23:38

Lainaus: Pic

Hänellä on ilmeisesti ADHD

minun kiusaaminen osiksi johtui taas tuosta, aina kun innostuin niin innostuin liikaa ja se loppujen lopuksi ärsyttää. sitä tapahtuu vielläkin. ja tunneilla olen edelleen aika usein omissa maailmoissani ja kun opettaja sillon huomautti, muut sitten nauroivat.

Lainaus: TheSecret

Toi on kyllä jotain niin säälittävää! o__O Itsekin tiedän ihmisiä, jotka käyttäytyvät noin. Ne on parempi jättää omaan arvoonsa, ei pidä ihmisten antaa leikkiä itsellä, se vain sattuu...

niimpä, luokalla oli vain 10 tyttöä mun lisäks ja jostakin kuitenkin piti kaveri saada. alempiluokkalaisista sain sitten kavereita, he edes jollain tavalla ihailivat koska olin vanhempi en nyt enää tollaisten takinkääntäjien kanssa edes juttelisi, mutta sillon ei vaan ollut mahdollisuutta.

ja syrjintä näkyi sitten siinäkin, kun ala-asteella tytöillä piti olla se ParasKaveri, koskaan ei kolmisteen voinut liikkua ja leikkiä. aina yksi jäi yli. kun 11 tyttöä oli luokalla vaan, niin aina se olin minä. kyllä joskus mutkin kutsuttiin leikkeihin ja joskus mullakin oli ParasKaveri, mutta ei nekään kauan kestäneet. oliko muilla tätä ParasKaveri-probleemaa?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.03.2007 02:48

oliko muilla tätä ParasKaveri-probleemaa?

oli miulla ensimmäisellä. Koko luokallamme oli vain 10 ihmistä, 5 tyttöä ja 5 poikaa, koska kyseinen paikkakunta on edelleenkin pieni. Ja koska oli se 5 tyttöä, oli kaksi paria niitä parhaita kavereita ja minä jäin yli. Mutta pojat ottivat aina mukaan leikkeihinsä, koska olin poikatyttö silloin, onneksi
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 04.03.2007 09:16

oliko muilla tätä ParasKaveri-probleemaa?

Mie oon lähinnä aina ollut yksinäinen susi, joten nyt vanhemmalla iällä yritän kuoriutua pois niistä muureista, jotka itselleni asetin suojakseni.

Oli minulla muistaakseni 5. luokalla eräs tyttötuttava ja hän oli kuudennella, jonka kanssa juttelin välitunneilla ja tein tehtäviä mutta sitten yläasteelle siirtyessään hän muuttui ja alkoi olemaan erään kanasen kanssa, jotenkin ylipistyi. Alkoi uhoaminen, kapina ja tiesi, että minulla oli siinä koulussa ihastus. No eikös se ekana sitten sitä vikittelemään, eli semmoista puukota selkään ja puhu ************.

Sitten kuitenkin koulun kananen oli häntäkin vanhempi, joten pääsi koulusta pois ja minä siirryi sitten seiskalle ja hän oli ysillä. Siinä tuli sitten rötösteltyä ja halu kokeilla viinaksia ja tupakkaa. Minähän sain kaikki syyt niskaani ja hän oli puhtoinen. "Eihän meidän L****!" Sitten asiat rauhottui kun hän pääsi pois ja rupesin juttelemaan ala-asteellaisen kaverin kanssa, joka sitten jossain vaiheessa haukkui minua mutta siinäkin oli ilmeisesti väärinkäsitys kun eräs poika kieroili. Sellaista... taas tuli sepostettua hirveesti... mutta ollaan silti oltu jonkinlaiset kaverit vielä tänäkin päivänä.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2007 10:52

Lainaus: Iiriva

Mutta pojat ottivat aina mukaan leikkeihinsä, koska olin poikatyttö silloin, onneksi

Meidän luokalla on 8 tyttöä ja 22 poikaa Yleensä poikien kanssa hillun, koska heillä on hieman samantyylinen musiikkimaku, ja tietenkin tämä teinix-pellejen vihaaminen yhdistää sopivasti.
Mutta olenhan minäkin tällainen poikatytteli, niin sinne sopeudun oikein hyvin. No jaa, meidän luokallahan ei kuitenkaan voi edes jutella pojan kanssa ilman että on tämän kanssa yhdessä(ja minusta se on ällöttävää kun tämänikäiset yrittävät parittaa toisiaan, ja ovat 'kimpassa' muiden kanssa ja blaa-blaa-blaa blaa-blaa). Ja kun kerran menin sanomaan että minua eivät mitkään meidänluokkalaiset pojat kiinnosta(tyhmä minä) niin simsalabim Dolliesta tuli lepakko-Dollie.
Ja lukuvuoden alussa, luokallemme tuli tällainen uusi tyttö, aluksi luulin että ihan kiva olisi koska lähellä asuu ja sitten heti viikon päästä 'mikä ***** H**** säkin kuvittelet olevasi?! Siis kasva ***** aikuiseksi, ja lopeta noi stn:nan lapsellisuutesi, ja prkl yritä nyt kunnioittaa mua kun mä olen ***** sua vuoden vanhempi prkl, stn, prkl!' ja se mukava tyttö-kuva lensi jonnekkin muualle. Tälläkin hetkellä tuo tyttö on luokkamme suurin kiusanhenki, joka haukkuu päin naamaa, lyö helposti, ja keksii perättömiä juttuja. Ei pehva.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2007 11:00

Lainaus: The_Killer_Doll

Ja kun kerran menin sanomaan että minua eivät mitkään meidänluokkalaiset pojat kiinnosta(tyhmä minä) niin simsalabim Dolliesta tuli lepakko-Dollie.

minusta tuli lesbo seitsemännellä luokalla kun en oikein auennut 9 luokkalaisten poikien "flirttailulle". En ymmärrärtänyt mitään mistään, olin masentunut ja omissa maailmoissani. Ne vain aina olivat jossain nurkalla vastassa ja sitten esittivät ihmekysymyksiä kuten esim että miksi minun paidassani lukee "love hurts". En koskaan vastannut heille mitään, kävelin vain aina ohi. Kunnes lopulta he alkoivat huutaa lesboa joka kerta kun kävelin ohi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit