Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:55
Oletteko/olitteko koulussa kiusaajien ja ns. "suosittujen" silmätikkuja?
Haluaako joku kertoa omasta tapauksestaan?
En haluaisi kuulla olevani ainoa täällä, jota koulusaa yritetään kiusata täysipäiväisesti. (huom! yritetään. Mutta ei onnistuta! Mä lauon tiukkaa tekstiä takaisin.)
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:59
Ala-asteella kyllä, mutta aloitin judon eikä minua sen koommin kiusattu. Nykyään olen yksi luokkamme vahvimmista ellen jopa vahvin. Olen kyllä sen verran laiha ettei välttämättä uskoisi.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 15:07
Olin kiusattu ja todella pahasti, en halua nyt palata muistelemaan asioita. Sanotaan vaan että koskaan tuskin normaalielämään kykenen. Painajaiset ja traumat eivät näytä katoavan ajan myötä kuten ei myöskään itseviha ja epäitsevarmuus.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 27.11.2006 15:25
Ehkä joskus ala-asteella, mutta syypäänä oli lähinnä kusipäinen opettajani, jonka silmätikkuna olin syyttä. Tilannetta kuvaa aika hyvin se, että luokkaa alempana oleva kaverini joutui seuraavaksi silmätikuksi, ja vain sen takia, että oli ystäväni. o.O Ihme touhua se oli muutenkin. Nyttemmin ei kukaan ole sanonut mitään, ja silloin yliksellä kun jöötiksi aloin siirtyä, sain rauhassa hillua pitsimekossa ja 10 cm:n koroissa ilman että kenellään olisi ollut nokan koputtamista.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2006 15:26
Itse en ollut kiusattu, mutta tänä syksynä yläasteen aloittanut poikani joutui heti kättelyssä pahoin kiusatuksi. Nyt on sitten edessä jonkinlainen terapia tms. jotta saadaan menetetty itsetunto ja itseluottamus edes jossain vaiheessa kohdilleen (toivottavasti).

Ei ole ilmeisesti meno paljon muuttunut omista kouluajoista. :\
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 15:58
Jep, päiväkodista yhdeksänteen luokkaan. Lukion kävin toisella paikkakunnalla, ja se teki hyvää niin itsetunnolle kuin elämälle yleensäkin. Minusta tulikin sitten oikein positiivinen veikkonen kun elämä ei ollut jokapäiväistä pashanjauhannan kuuntelemattomuutta.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2006 15:58
Minua ei pahemmin ole kiusattu, tai sitten en vain ole välittänyt siitä. Sellaiset muistot vain ala-asteelta jäi, että: Erään sairauden takia jouduin popsimaan kortisonipillereitä (en tiedä kirjoitetaanko c-llä) Ja kortisoni lihotti minua, ei niinkääm muualta vartalosta, vain kasvoista, olin kasvoista kuin mikäkin pulleaposkinen porsas, se on asia joka vahvasti jäi mieleen, olin ehkä toislla tai kolmannella luokalla. Siitä minua kiusattiin, ulkonäöstäni, joka johtui lääkeistä!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.11.2006 16:41
Mua ei liiemmin ole ikinä kiusattu. Tää johtui varmaan siitä, kun osasin soittaa, ja mulla oli bändi, olin siis ROCK! Oli mulla yläasteella pari tyyppiä, jotka mopottivat välillä, eikä se ollut kivaa. Mutta uskon tietäväni miten kaameaa se on , jos kiusataan. En tiedä sitten, mikä olisi siihen paras keino.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 16:46
Minuakin on kiusattu. Kai se alkoi joskus esikoulusta ja päättyi ysille tai lukion ekalle mennessä. Alemmilla luokilla kiusaaminen oli toisinaan ihan fyysistäkin, mutta myöhemmin se siirtyi pelkäksi kettuiluksi ja itsetunnon riistämiseksi. Musta tuli epävarma ja ujo, joka mietti tarkkaa mitä sanoi. En koskaan kertonut kiusaamisesta kenellekään. Ajattelin varmaankin olevani sen verran vahva, että pärjäisin.

Anteeksi en anna, muttei menneisyyteenkään kannata takertua. Asiasta on päässyt jotenkin yli ja tällä hetkellä mie vietän melkoisen hyvää elämää.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.11.2006 16:46
Olen ollut koulukiusattu ja olen myös ollut siinä kiusaajan roolissa. Voin sanoa että jälkimmäinen ******** enemmän kuin tarpeeksi. Olen tutustunut molempiin puoliin työssänikin, ja törmään juuri mainitsemani syyn takia siihen joka pahuksen päivä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit